Menu
Zamknij

jak solidnie przygotować profesjonalny biznesplan (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Do osiągnięcia sukcesu w biznesie potrzebny jest równocześnie dobry pomysł, jak i wydajny plan jego realizacji. Biznesplan dostarcza strategii, którą kierują się producenta w swojej działalności. Jest on dla przedsiębiorcy tym, czym dla pilota samolotu jest mapa lotu.Napisanie biznesplanu nie jest rzeczą łatwą i prostą, gdyż wymaga znajomści wielu dziedzin wchodzących w skład nauk ekonomicznych,dodatkowo wielkich umiejętności analitycznych, wiedzy i intuicji dotyczącej funkcjonowania przedsiębiorstwa w przyszłości.Biznesplan jest zestawem dokumentów, analiz i programów, w których na podstawie aktualnej sytuacji finansowej i informacji historycznych oraz przewidywanych zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa zawarta jest projekcja celów producenta i sposobów ich osiągania przy wszelkich istniejących uwarunkowaniach natury finansowej, rynkowej, marketingowej, organizacyjnej, prawnej, kadrowej, technologicznej, ekologicznej, a czasem dodatkowo geograficznej i politycznej.

Przygotowanie dobrego biznesplanu ma ogromne znaczenie w wielu sytuacjach, m.in. Przy ubieganiu się o kredyt czy dofinansowanie ze środków unijnych.Biznesplan jest konkretyzacją zamierzeń, bazującą na realistycznej ocenie dotychczasowych wyników, potencjału przedsiębiorstwa, warunków konkurencji oraz tendencji rozwojowych rynku i postępu techniczno-organizacyjnego, mającą przyczynić się do realizacji zamierzonych celów, a w wyniku czego do wzrostu wartości rynkowej przedsiębiorstwa.

Tytuł Jak solidnie przygotować profes. Biznesplan w.IV Autor praca zbiorowa Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788375569926 ISBN 9788375569926 Kategoria Literatura, Ekonomia i biznes liczba stron 188 Format 16,5x23,5x1 cm Rok wydania 2017 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne
od 53 14

1 oferta

Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne

  • ISBN 9788381023962 
  • Autor Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk (red.) 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
od 58 90

1 oferta

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

  • ISBN 9788381028394 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2
od 74 10

1 oferta

Zasady oceny działalności gospodarczej... w,2

  • ISBN 9788381028431 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7
od 40 38

1 oferta

Biznesplan. Jak go budować i analizować w.7

  • ISBN 9788381028103 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od bionauki do biobiznesu w.2
od 93 10

1 oferta

Od bionauki do biobiznesu w.2

  • ISBN 9788381028417 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.