Menu
Zamknij

Jak zacząć inwestować? Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych

Biblioteka biznesu

Opis

Znajdź sprawną strategię inwestycyjną dostosowaną do twojej osobowości Zastanawiasz się nad zainwestowaniem swych pierwszych pieniędzy? Jesteś początkującym inwestorem? A może już od lat pomnażasz własne oszczędności? Wszystko jedno, na jakim etapie swojej finansowej podróży jesteś, o jej sukcesie lub porażce zdecydują twoje EMOCJE. A tych w inwestowaniu nie brakuje! Nasze uprzedzenia dotyczące pieniędzy, silne emocje związane ze stratami, sprzeczne komunikaty z rynku, a także brak jasnego celu i strategii̶ to wszystko utrudnia skuteczne inwestowanie i powoduje, iż większość inwestorów w długim terminie osiąga wyniki niższe od szerokiego rynku. Co więcej, sam cykl inwestowania zamiast sprawiać radość, dla wielu inwestorów jest szczególnie stresującym doświadczeniem. Chcesz wiedzieć, dlaczego tak się dzieje i co możesz z tym zrobić? Ta książka pomoże ci: - lepiej poznać siebie jako inwestora - pokonać uprzedzenia dotyczące inwestowania i pieniędzy - określić swój cel, a także motywujący i dobrany do ciebie plan jego realizacji - stworzyć własną strategię inwestycyjną - wdrożyć trafne nawyki finansowe - nauczyć się rozpoznawać i kontrolować emocje towarzyszące inwestowaniu - uodpornić się na komunikaty z rynku - wzmocnić swoją psychikę pod kątem inwestycji - nauczyć się rozpoznawać i kontrolować to, na co masz wpływ inwestując. Ten napisany prostym i zrozumiałym językiem poradnik oparto na badaniach najwybitniejszych psychologów i naukowców zajmujących się psychologią inwestowania i dopasowano do realiów polskiego inwestora, bazując na bogatych doświadczeniach autora i licznych przykładach. Michał Walendowiczrozprawia się z najpopularniejszymi wśród Polaków uprzedzeniami dotyczącymi pieniędzy i inwestowania, w tym m.in.: brakiem pieniędzy, wiedzy czy zaufania do instrumentów inwestycyjnych lub wyjątkowo znanym stwierdzeniem „pieniądze szczęścia nie dają". Michał Walendowicz – z wykształcenia ekonomista. Studiował metody ilościowe w ekonomii i systemy informacyjne w SGH w Warszawie i na uniwersytecie w Osnabrück. Ukończył w dodatku studia podyplomowe z marketingu i zarządzania i MBA Innovation and Data Analysis SWPS & Woodbury School of Business. Od 2010 roku pracuje w instytucjach finansowych. Obecnie w NN Group International pełni funkcję lidera do spraw relacji z klientami. Autor książek Finansowa podróż. Wyrusz w drogę do spokoju, szczęścia i wolności osobistej i ETF-y, czyli działasz lokalnie, zarabiasz lokalnie. Kompleksowy przewodnik dla polskiego inwestora oraz założyciel bloga finansowapodroz.eu. Prywatnie od kilkunastu lat z sukcesem buduje wolność finansową swej rodziny, inwestując na rynku akcji, nieruchomości, obligacji i metali szlachetnych. Tytuł Jak zacząć inwestować? Osiem kroków do sukcesu w finansach osobistych Autor Michał Walendowicz Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382314649 ISBN 9788382314649 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Finanse,rachunkowość ilość stron 332 Rok wydania 2024 Oprawa Miękka ze skrzydełkami Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 74 90

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Biblioteka biznesu, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 58 99

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 39 50

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 61 58

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 52 03

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - Phil M. Jones
od 31 92

1 oferta

Właściwe słowa. Co, jak i kiedy powiedzieć, czyli siła komunikacji w biznesie - Phil M. Jones

  • ISBN 9788380878570 
  • Autor Jones Phil M. 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)
od 33 64

4 oferty

Efekt viralowy. jak tworzyć chwytliwe treści, które same się rozprzestrzeniają (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jonah Berger 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes
od 53 99

3 oferty

metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes

  • ISBN 9788382311921 
  • Autor Matthew Ball 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.