Menu
Zamknij

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka) od 48 37

Biblioteka biznesu

Opis

mocna dawka danych o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w linii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swych porażkach i nauczkach i o tym, co sprawiło, iż osiągnęli sukces.

To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej producenta lub zastanawia się, dlaczego udało się to innym. Nieoczekiwane ścieżki do sukcesu znakomite idee powstają często z niczego. Piłkarz reprezentacji Nowej Zelandii widzi wełnę, która nie jest stosowana w jego kraju, i wpada na pomysł, aby robić z niej buty (Allbirds).

Były buddyjski mnich uważa,najkorzystniejszym sposobem na zastosowanie jego potencjału jest aplikacja na urządzenia przenośne (Headspace). Osoba sprzedająca na ulicy kanapki dostrzega możliwość użycia resztek i przekształca ten pomysł w firmę obracającą milionami dolarów (Stacy’s Pita Chips).

Przewodnik na drodze do przedsiębiorczości Guy Raz to wielokrotnie nagradzany dziennikarz, okrzyknięty przez „New York Timesa” najszczególniej modnym autorem podcastów biznesowych, którego rozmów wysłuchało ponad 19 milionów odbiorców, jest także wykładowcą na uniwersytetach Princeton i Georgetown.

W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami doświadczeniami i wskazówkami znanych przedsiębiorców dotyczącymi tworzenia i rozwijania własnej producenta – od momentu sformułowania pomysłu, przez etap pozyskiwania pieniędzy, szukania pracowników, aż po walkę z konkurencją i moment, w którym zaczynają się pojawiać prawdziwe zyski.

*** Gdyby tylko ta książka ukazała się lata temu, budowanie biznesu byłoby dla mnie o niemało prostsze. Całe szczęście, iż mamy ją teraz! SIMON SINEK, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego Za sukcesem każdego obszernego przedsiębiorcy kryje się atrakcyjna historia, a nikt nie jest udoskonalony w ich opowiadaniu aniżeli Guy Raz.

Po spędzeniu niezliczonych godzin w umysłach założycieli znanych na całym świecie firm Raz napisał jeden z najważniejszych pamiętników dotyczących przedsiębiorczości. To lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy chcą założyć firmę i ją rozwijać, a także inspirować się historiami tych, którzy już tego z sukcesem dokonali.

ADAM GRANT, autor bestsellera „New York Timesa” BUNTOWNICY. Kreatywni liderzy zmieniają świat, gospodarz podcastu TED „WorkLife” Gorzka prawda jest taka, że większość ludzi zaczynających realizować marzenie o założeniu własnej producenta ponosi porażkę.

Jednak możemy się tyle nauczyć, poznając historie ich walki i prób przetrwania oraz historie tych nielicznych, którzy osiągnęli sukces! Jeśli chcesz zrealizować własne marzenie, koniecznie przeczytaj tę książkę.

BARBARA CORCORAN, założycielka The Corcoran Group i uczestniczka programu Shark Tank Guy Raz jest prawdziwym sobą w tym przewodniku przeznaczonym dla ludzi chcących założyć biznes: jest błyskotliwy i pełen pozytywnej energii, a z reguły nieprzeciętnie i atrakcyjnie opowiada.

ANGELA DUCKWORTH, autorka bestsellera Upór, potęga pasji i wytrwałości, założycielka oraz prezes Character Lab Ta książka, podobnie jak podcast, na którego podstawie powstała, daje nam szanse stania się przedsiębiorcami, prezentując, że dążenie do innowacji jest jedną z podstawowych ludzkich cech.

W czasach, gdy potrzeba przełomowych idei jest silniejsza aniżeli kiedykolwiek, książka Jak zbudowałem markę staje się bezcennym przewodnikiem dla każdego, kto chce zrezygnować ze status quo, szukając rozwiązań, które uczynią świat udoskonalonym.

Gorąco polecam. REID HOFFMAN, współzałożyciel Linkedln i współautor Blitzscaling. Ścieżka bezzwłocznej ekspansji firm *** GUY RAZ jest współtwórcą podcastów How I Built This, TED Radio Hour i Wow in the World.

Współtworzył ponadto podcasty Luminary’s wisdom from the Top i The Rewind na Spotify. Otrzymał między innymi nagrodę im. Edwarda R. Murrowa, dziennikarską nagrodę im. Daniela Schorra, nagrodę National Headliner i nagrodę NABJ.

Mieszka w rejonie zatoki San Francisco. Tytuł Jak zbudowałem producenta. Prawdziwe historie przedsiębiorców Autor Guy Raz Tłumacz Konrad Pawłowski Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310665 ISBN 9788382310665 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 336 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 38 38

3 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)
od 59 16

3 oferty

Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788380877887 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Kaufman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 544 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 64 74

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, twoje pieniądze. jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować (opr. miękka)
od 35 67

3 oferty

twoje pieniądze. jak więcej zarabiać, mniej wydawać i lepiej inwestować (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310887 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Philipp J. Muller 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje
od 39 54

1 oferta

Leniwy umysł. Dlaczego warto ciągle weryfikować swoje poglądy i decyzje

  • ISBN 9788382310870 
  • Autor Adam Grant 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 39 81

3 oferty

Praktyka zarządzania. Najsłynniejsza książka o zarządzaniu - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872813 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Drucker Peter F. 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 590 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)
od 31 36

3 oferty

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871069 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone (opr. miękka)
od 45 62

3 oferty

Strategia błękitnego oceanu. Wydanie rozszerzone (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Renee Mauborgne, Kim W Chan 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.