Menu
Zamknij

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka) od 48 37

Biblioteka biznesu

Opis

mocna dawka danych o prowadzeniu producenta Oparta na wywiadach prezentowanych w linii podcastów radia NPR How I Built This, których gospodarzem jest Guy Raz, niniejsza książka oferuje bezcenną wiedzę i inspirację wynikającą z rozmów z ponad dwustoma przedsiębiorcami z całego świata, którzy opowiadają o swych porażkach i nauczkach i o tym, co sprawiło, iż osiągnęli sukces.

To obowiązkowa pozycja dla każdego, kto marzy o otwarciu własnej producenta lub zastanawia się, dlaczego udało się to innym. Nieoczekiwane ścieżki do sukcesu znakomite idee powstają często z niczego. Piłkarz reprezentacji Nowej Zelandii widzi wełnę, która nie jest stosowana w jego kraju, i wpada na pomysł, aby robić z niej buty (Allbirds).

Były buddyjski mnich uważa,najkorzystniejszym sposobem na zastosowanie jego potencjału jest aplikacja na urządzenia przenośne (Headspace). Osoba sprzedająca na ulicy kanapki dostrzega możliwość użycia resztek i przekształca ten pomysł w firmę obracającą milionami dolarów (Stacy’s Pita Chips).

Przewodnik na drodze do przedsiębiorczości Guy Raz to wielokrotnie nagradzany dziennikarz, okrzyknięty przez „New York Timesa” najszczególniej modnym autorem podcastów biznesowych, którego rozmów wysłuchało ponad 19 milionów odbiorców, jest także wykładowcą na uniwersytetach Princeton i Georgetown.

W niniejszej książce dzieli się z czytelnikami doświadczeniami i wskazówkami znanych przedsiębiorców dotyczącymi tworzenia i rozwijania własnej producenta – od momentu sformułowania pomysłu, przez etap pozyskiwania pieniędzy, szukania pracowników, aż po walkę z konkurencją i moment, w którym zaczynają się pojawiać prawdziwe zyski.

*** Gdyby tylko ta książka ukazała się lata temu, budowanie biznesu byłoby dla mnie o niemało prostsze. Całe szczęście, iż mamy ją teraz! SIMON SINEK, optymista, autor Zaczynaj od dlaczego Za sukcesem każdego obszernego przedsiębiorcy kryje się atrakcyjna historia, a nikt nie jest udoskonalony w ich opowiadaniu aniżeli Guy Raz.

Po spędzeniu niezliczonych godzin w umysłach założycieli znanych na całym świecie firm Raz napisał jeden z najważniejszych pamiętników dotyczących przedsiębiorczości. To lektura obowiązkowa dla tych wszystkich, którzy chcą założyć firmę i ją rozwijać, a także inspirować się historiami tych, którzy już tego z sukcesem dokonali.

ADAM GRANT, autor bestsellera „New York Timesa” BUNTOWNICY. Kreatywni liderzy zmieniają świat, gospodarz podcastu TED „WorkLife” Gorzka prawda jest taka, że większość ludzi zaczynających realizować marzenie o założeniu własnej producenta ponosi porażkę.

Jednak możemy się tyle nauczyć, poznając historie ich walki i prób przetrwania oraz historie tych nielicznych, którzy osiągnęli sukces! Jeśli chcesz zrealizować własne marzenie, koniecznie przeczytaj tę książkę.

BARBARA CORCORAN, założycielka The Corcoran Group i uczestniczka programu Shark Tank Guy Raz jest prawdziwym sobą w tym przewodniku przeznaczonym dla ludzi chcących założyć biznes: jest błyskotliwy i pełen pozytywnej energii, a z reguły nieprzeciętnie i atrakcyjnie opowiada.

ANGELA DUCKWORTH, autorka bestsellera Upór, potęga pasji i wytrwałości, założycielka oraz prezes Character Lab Ta książka, podobnie jak podcast, na którego podstawie powstała, daje nam szanse stania się przedsiębiorcami, prezentując, że dążenie do innowacji jest jedną z podstawowych ludzkich cech.

W czasach, gdy potrzeba przełomowych idei jest silniejsza aniżeli kiedykolwiek, książka Jak zbudowałem markę staje się bezcennym przewodnikiem dla każdego, kto chce zrezygnować ze status quo, szukając rozwiązań, które uczynią świat udoskonalonym.

Gorąco polecam. REID HOFFMAN, współzałożyciel Linkedln i współautor Blitzscaling. Ścieżka bezzwłocznej ekspansji firm *** GUY RAZ jest współtwórcą podcastów How I Built This, TED Radio Hour i Wow in the World.

Współtworzył ponadto podcasty Luminary’s wisdom from the Top i The Rewind na Spotify. Otrzymał między innymi nagrodę im. Edwarda R. Murrowa, dziennikarską nagrodę im. Daniela Schorra, nagrodę National Headliner i nagrodę NABJ.

Mieszka w rejonie zatoki San Francisco. Tytuł Jak zbudowałem producenta. Prawdziwe historie przedsiębiorców Autor Guy Raz Tłumacz Konrad Pawłowski Wydawnictwo MT Biznes EAN 9788382310665 ISBN 9788382310665 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 336 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka ze skrzydełkami

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 33 20

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas|Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)
od 43 41

2 oferty

Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873681 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joe Dominguez|Vicki Robin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 49 90

1 oferta

Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377469750 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Zig Ziglar 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 412 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 54

2 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)
od 41 52

2 oferty

4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)

  • ISBN 9788377461075 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Timothy Ferriss 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 497 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej - Marcus Buckingham DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)
od 59 30

2 oferty

Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej - Marcus Buckingham DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873735 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcus Buckingham|Curt Coffman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)
od 65 16

1 oferta

Indywidualny program mba. rozwiń praktyczne umiejętności biznesowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788380877887 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Josh Kaufman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 544 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce (opr. miękka)
od 49 41

1 oferta

autentyczny personal branding, czyli silna marka osobista w praktyce (opr. miękka)

  • ISBN 9788382311549 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Angelika Chimkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.