Menu
Zamknij

Kanały marketingowe (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, jednocześnie pod względem teoretycznym, jak i użytecznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w cykl dostarczania towarów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na produktywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Mikroekonomia (opr. miękka)
od 80 48

2 oferty

Mikroekonomia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301174033 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Varian Hal R. 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 792 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 80 48

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 46 19

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (opr. miękka)
od 56 23

2 oferty

Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199999 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Natalia Potoczek 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 72 39

2 oferty

Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Maciej Kulig 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 350 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)
od 69

1 oferta

Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zuzańska- Zyśko Elżbieta 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 432 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 72 39

2 oferty

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 72 40

2 oferty

Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 532 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ZARZĄDZANIE PROCESAMI REALIZACJI PROJEKTÓW W SEKTORZE ICT - wyprzedaż (opr. miękka)
od 56 23

2 oferty

ZARZĄDZANIE PROCESAMI REALIZACJI PROJEKTÓW W SEKTORZE ICT - wyprzedaż (opr. miękka)

  • ISBN 9788301177942 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szapiro Tomasz, Jasińska Katarzyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.