Menu
Zamknij

Kanały marketingowe (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, jednocześnie pod względem teoretycznym, jak i użytecznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w cykl dostarczania towarów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na produktywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Przywództwo wyższego stopnia. blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji (opr. miękka)
od 71 64

2 oferty

Przywództwo wyższego stopnia. blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219017 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sprawiedliwość. jak postępować słusznie (opr. miękka)
od 63 28

2 oferty

sprawiedliwość. jak postępować słusznie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209391 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michael J Sandel 
  • Wydawnictwo Dom Wydawniczy PWN 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jutro w nowym jorku (opr. miękka)
od 67 99

2 oferty

Jutro w nowym jorku (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216139 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Oksanowicz|Rafał Brzoska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 63 99

1 oferta

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 78 47

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 70 11

2 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 69 56

1 oferta

Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 532 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 99

1 oferta

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)
od 48

1 oferta

internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)

  • ISBN 9788301187750 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Nelly Daszkiewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 182 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.