Menu
Zamknij

Kanały marketingowe (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, jednocześnie pod względem teoretycznym, jak i użytecznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w cykl dostarczania towarów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na produktywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Podstawy matematyki dla ekonomistów (opr. miękka)
od 64

2 oferty

Podstawy matematyki dla ekonomistów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301197339 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Józef Banaś 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Podstawy zarządzania organizacjami (opr. miękka)
od 107 72

3 oferty

Podstawy zarządzania organizacjami (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194802 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Griffin W. Ricky 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 744 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing doświadczeń (opr. miękka)
od 37 99

2 oferty

Marketing doświadczeń (opr. miękka)

  • ISBN 9788301174293 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dziewanowska Katarzyna, Kacprzak Agnieszka 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 80 73

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 64

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 65 35

3 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 99

2 oferty

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 75 65

2 oferty

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)
od 65

2 oferty

E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194789 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justyna Skorupska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.