Menu
Zamknij

kapitał społeczny w rozwoju regionu (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

obecnie trudno jest o pojęcie tak niejednokrotnie przywoływane, tak odmiennie interpretowane i równocześnie tak jednomyślnie poprzez przedstawicieli przeróżnych dziedzin nauki uwielbiane za innowacyjny czynnik generujący Smithowskie „różnorodność narodów" jak kapitał społeczny. Mimo wielu publikacji na ten temat brakowało na rynku wydawniczym kompleksowego opracowania gromadzącego i porządkującego wiedzę z tego obszaru.
Celem publikacji jest identyfikacja kapitału społecznego jako niematerialnego czynnika rozwoju regionu. W książce przedstawiono:
- podstawowe koncepcje i pojęcia w świetle najnowszej światowej literatury;
- funkcje kapitału społecznego i propozycję metodologii jego badań;
- uwarunkowania wzrostu kapitału społecznego, w tym uwzględniono rolę państwa, samorządów i instytucji edukacyjnych w kształtowaniu jego rozwoju.
- jaki wpływ na sprawność zarządzania publicznego ma kapitał społeczny, a także jak przekłada się to na rozwój i konkurencyjność regionów i krajów.

Publikacja łączy wiedzę ekonomiczną, socjologiczną i politologiczną z wyeksponowaniem skutków gospodarczych. Autorzy przeprowadzili badania, a także przedstawili nowe propozycje badawcze kapitału społecznego z użyciem autorsko opracowanej metody MAKS (multiwymiarowej analizy kapitału społecznego) na przykładzie Wielkopolski.

Książka powstała pod kierunkiem prof. Dr hab. Eulalii Skawińskiej, która do współpracy zaprosiła pracowników naukowych Katedry Nauk Ekonomicznych Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.

ISBN: 9788301172558
Kod paskowy: 9788301172558
Redakcja: Skawińska Eulalia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 224
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.2x24.1
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 91 50

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)
od 51 22

2 oferty

Ekonometria Wybrane zagadnienia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301152918 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 293 
  • Rok wydania 2007 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 70 22

2 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)
od 59

1 oferta

modele biznesu w internecie. teoria i studia przypadków polskich firm (opr. miękka)

  • ISBN 9788301180225 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymoteusz Doligalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 89

1 oferta

kompetencje menedżerskie w kontekście innowacyjności przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188382 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Katarzyna Szczepańska-Woszczyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Zarządzanie innowacjami i transferem technologii - Kazimierz Szatkowski (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185404 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szatkowski Kazimierz 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)
od 49 28

2 oferty

Nowa ekonomia. Systemy złożone i homo compositus - Aleksander Jakimowicz (opr. miękka)

  • ISBN 9788301191894 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Jakimowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.