Menu
Zamknij

kapitał społeczny w rozwoju regionu (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

obecnie trudno jest o pojęcie tak niejednokrotnie przywoływane, tak odmiennie interpretowane i równocześnie tak jednomyślnie poprzez przedstawicieli przeróżnych dziedzin nauki uwielbiane za innowacyjny czynnik generujący Smithowskie „różnorodność narodów" jak kapitał społeczny. Mimo wielu publikacji na ten temat brakowało na rynku wydawniczym kompleksowego opracowania gromadzącego i porządkującego wiedzę z tego obszaru.
Celem publikacji jest identyfikacja kapitału społecznego jako niematerialnego czynnika rozwoju regionu. W książce przedstawiono:
- podstawowe koncepcje i pojęcia w świetle najnowszej światowej literatury;
- funkcje kapitału społecznego i propozycję metodologii jego badań;
- uwarunkowania wzrostu kapitału społecznego, w tym uwzględniono rolę państwa, samorządów i instytucji edukacyjnych w kształtowaniu jego rozwoju.
- jaki wpływ na sprawność zarządzania publicznego ma kapitał społeczny, a także jak przekłada się to na rozwój i konkurencyjność regionów i krajów.

Publikacja łączy wiedzę ekonomiczną, socjologiczną i politologiczną z wyeksponowaniem skutków gospodarczych. Autorzy przeprowadzili badania, a także przedstawili nowe propozycje badawcze kapitału społecznego z użyciem autorsko opracowanej metody MAKS (multiwymiarowej analizy kapitału społecznego) na przykładzie Wielkopolski.

Książka powstała pod kierunkiem prof. Dr hab. Eulalii Skawińskiej, która do współpracy zaprosiła pracowników naukowych Katedry Nauk Ekonomicznych Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.

ISBN: 9788301172558
Kod paskowy: 9788301172558
Redakcja: Skawińska Eulalia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 224
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.2x24.1
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)
od 46 92

3 oferty

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196691 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stawarz-García Barbara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)
od 66 49

1 oferta

wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146481 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dariusz Błaszczuk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 202 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 114 67

1 oferta

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 61 68

1 oferta

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)
od 50 69

1 oferta

internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)

  • ISBN 9788301187750 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Nelly Daszkiewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 182 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej (opr. miękka)
od 57 60

1 oferta

audyt zasobów niematerialnych z wykorzystaniem analizy sieci organizacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195274 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Ujwary-Gil 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ict (opr. miękka)
od 54 65

1 oferta

zarządzanie procesami realizacji projektów w sektorze ict (opr. miękka)

  • ISBN 9788301177942 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szapiro Tomasz, Jasińska Katarzyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, dywersyfikacja handlu zagranicznego a rozwój gospodarczy (opr. miękka)
od 56 85

1 oferta

dywersyfikacja handlu zagranicznego a rozwój gospodarczy (opr. miękka)

  • ISBN 9788301183363 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksandra Parteka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 214 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legitymalizacja badań organizacji - Przemysław Hansel (opr. miękka)
od 53 10

1 oferta

Legitymalizacja badań organizacji - Przemysław Hansel (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196370 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Przemysław Hansel 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 215 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.