Menu
Zamknij

Kapitał społeczny w rozwoju regionu (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

obecnie trudno jest o pojęcie tak niejednokrotnie przywoływane, tak odmiennie interpretowane i równocześnie tak jednomyślnie poprzez przedstawicieli przeróżnych dziedzin nauki uwielbiane za innowacyjny czynnik generujący Smithowskie „różnorodność narodów" jak kapitał społeczny. Mimo wielu publikacji na ten temat brakowało na rynku wydawniczym kompleksowego opracowania gromadzącego i porządkującego wiedzę z tego obszaru.
Celem publikacji jest identyfikacja kapitału społecznego jako niematerialnego czynnika rozwoju regionu. W książce przedstawiono:
- podstawowe koncepcje i pojęcia w świetle najnowszej światowej literatury;
- funkcje kapitału społecznego i propozycję metodologii jego badań;
- uwarunkowania wzrostu kapitału społecznego, w tym uwzględniono rolę państwa, samorządów i instytucji edukacyjnych w kształtowaniu jego rozwoju.
- jaki wpływ na sprawność zarządzania publicznego ma kapitał społeczny, a także jak przekłada się to na rozwój i konkurencyjność regionów i krajów.

Publikacja łączy wiedzę ekonomiczną, socjologiczną i politologiczną z wyeksponowaniem skutków gospodarczych. Autorzy przeprowadzili badania, a także przedstawili nowe propozycje badawcze kapitału społecznego z użyciem autorsko opracowanej metody MAKS (multiwymiarowej analizy kapitału społecznego) na przykładzie Wielkopolski.

Książka powstała pod kierunkiem prof. Dr hab. Eulalii Skawińskiej, która do współpracy zaprosiła pracowników naukowych Katedry Nauk Ekonomicznych Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej.

ISBN: 9788301172558
Kod paskowy: 9788301172558
Redakcja: Skawińska Eulalia
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 224
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 17.2x24.1
Głębokość (mm): 7
Waga: 0.33
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Marketing w turystyce i rekreacji (opr. miękka)
od 41 68

1 oferta

Marketing w turystyce i rekreacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173074 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 382 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 57 51

2 oferty

Marketing Podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194338 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Eugeniusz Michalski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 648 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zasady rachunkowości zarządczej (opr. miękka)
od 50 23

2 oferty

Zasady rachunkowości zarządczej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301145941 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Piosik Andrzej 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 382 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kanały marketingowe (opr. miękka)
od 28 39

1 oferta

Kanały marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 8301137398 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 651 
  • Rok wydania 2002 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)
od 69 95

2 oferty

Ekonomia z elementami opisu gospodarki turystycznej i rekreacyjnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198091 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Bartosz Szczechowicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 962 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 47 85

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)
od 55 91

2 oferty

Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zuzańska- Zyśko Elżbieta 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 432 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 71 86

2 oferty

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 72 04

2 oferty

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.