Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszelkich i wszelkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór adekwatnych narzędzi będzie wymagała od nas, marketerów dużo większego zaangażowania. Personalizacja, to jeden z najważniejszych trendów w komunikacji marketingowej najbliższych lat. To pojedynczy człowiek a nie grupa będzie celem komunikatów reklamowych. Producent będzie musiała odpowiadać na solidne kryteria i potrzeby klienta tu i teraz.
Jednak jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta? równocześnie autora jak i jego rozmówcy są zgodni - w 2030 roku największy udział w komunikacji marketingowej będzie stanowił digital. Mobile marketing, big data, model programmatic, internet rzeczy czy powiększona rzeczywistość - które z tych narzędzi będą najistotniej rozwojowe, a które staną się tylko chwilową modą? Nie odnajdziesz tu prostego przepisu, który w skali 1:1 da się przełożyć na marketingowy sukces Twojej marki, ale szereg inspiracji, które mogą Cię przygotować do funkcjonowania w epoce 3.0, czyli czasie ciągłej i dynamicznej zmiany.
Książka podzielona pozostała na dwie części. W pierwszej z autor opisuje aktualne trendy w marketingu m.in.: content marketing, wideo, wyszukiwarki (SEO i SEM), mobile, big data. Natomiast druga część to rozmowy z wybitnymi przedstawicielami polskiej reklamy i public relations, z których wyłania się pełny obraz trendów, które zmienią komunikację marketingową w latach 2016-2030.
Swoją wizję przyszłości zdradzają dla Ciebie Czytelniku: - Jakub Bierzyński - Sebastian Hejnowski - Paweł Kastory - Norbert Ofmański - Włodzimierz Schmidt - Marek Staniszewski - Paweł Trochimiuk - Tadeusz Żórawski.
ISBN: 9788363566555 Kod paskowy: 9788363566555 Autorzy: Stępowski Robert Wydanie: 1 Rok wydania: 2016 Kod wydawcy: 32549 Miejscowość: Lublin liczba stron: 207 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.4x23.4 Głębokość (mm): 9 Waga: 0.385 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.