Menu
Zamknij

Komunikacja marketingowa (opr. miękka) od 56 42

Biblioteka biznesu

Opis

Komunikacja marketingowa jest procesem łączącym uczestników rynku - przedsiębiorstwo i konsumenta, nadawcę i odbiorcę przekazu. Przedsiębiorstwa dzięki przekazom marketingowym wyrażają swoją tożsamość - cele ekonomiczne i społeczne, misję i wartości - oraz kształtują zapotrzebowania odbiorców i tworzą nowe rynki. Konsumenci natomiast komunikują się z rynkiem, poszukując koniecznych towarów i usług, dostarczając tym samym danych rynkowej. Proces ten pozostał w pełni opisany w prezentowanej publikacji. Autor przybliża Czytelnikowi wszystkie części komunikacji marketingowej, tj. Modele, funkcje, struktury i formy. Pokazuje najnowsze praktyki promocyjne wykorzystywane poprzez marki i agencje. W tym celu podaje liczne, najmocniej aktualne przykłady faktycznie zrealizowanych kampanii, między innymi kampanię rebrandingu PZU z 2012 roku. Książka jest skierowana do studentów kierunków ekonomicznych i dziennikarstwa. Będzie ona idealnym źródłem wiedzy dla pracowników działów marketingu, PR i agencji reklamowych. Prof. Dr hab. Jan W. Wiktor jest kierownikiem Zakładu Marketingu Międzynarodowego Katedry Marketingu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania PAN, a także członkiem rad naukowych najmocniej szanowanych periodyków marketingowych: 'Marketing i Rynek', 'Handel Wewnętrzny'.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)
od 74 97

1 oferta

sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301220464 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Radłowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 290 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)
od 46 50

1 oferta

MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)

  • ISBN 9788301180058 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Ślifirska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
od 86 78

1 oferta

sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

  • ISBN 9788301223243 
  • Autor Bucki Piotr 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 380 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)
od 93 95

1 oferta

Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218263 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzislaw W Puslecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)
od 65 48

1 oferta

Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301215835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verheyen Gunther 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)
od 84 46

1 oferta

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219000 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Pająk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
od 46 14

1 oferta

markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

  • ISBN 9788301222369 
  • Autor Ryciak Mariusz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 156 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek
od 65 48

1 oferta

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

  • ISBN 9788301225773 
  • Autor Lis Adam 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
od 74 97

1 oferta

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

  • ISBN 9788301233006 
  • Autor Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 300 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.