Menu
Zamknij

konkurencja i kooperacja. teoria gier w ekonomii i naukach społecznych (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

"Podręcznik: gromadzi pełny obraz współczesnej teorii gier, przedstawia liczne przykłady prezentujące użycia teorii w praktyce gospodarczej, tylko w niezbędnym stopniu wykorzystuje aparat matematyczny, stanowi wywód zrozumiały dla każdego czytelnika ceniącego rozrywki umysłowe i umiejącego myśleć abstrakcyjnie.

Zainteresowanie tą dziedziną wiedzy pokaźnie wzrosło po przyznaniu trzem matematykom (John Nash, John Harsányi, Reinhard Selten), zajmującym się podstawami teorii gier i jej wykorzystaniami w praktyce, Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii.

Pewien wpływ bez dwóch zdań wywarł nadzwyczajny film efektowny umysł, którego bohaterem jest jeden z laureatów nagrody. Praca adresowana została typowo do studentów: ekonomii zarządzania informatyki matematyki nauk społecznych a także do osób, które wiedzą, jak ważną dziedziną jest teoria gier, a także jak szczególnie jest ona powiązana nie tylko z ekonomią, ale i ze sprawami życia codziennego.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)
od 72 20

1 oferta

sztuka feedbacku. jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301220464 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Radłowski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 290 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)
od 88 82

1 oferta

Handel zagraniczny. transformacja biznesu międzynarodowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788301218263 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzislaw W Puslecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
od 82 04

1 oferta

sapiens na zakupach. o tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy

  • ISBN 9788301223243 
  • Autor Bucki Piotr 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 380 
Porównaj
Biblioteka biznesu, MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)
od 46 86

1 oferta

MEDIALNE LWY DLA REKINÓW BIZNESU SZTUKA ŚWIADOMEGO WYKORZYSTANIA MEDIÓW TW (opr. twarda)

  • ISBN 9788301180058 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Aleksandra Ślifirska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)
od 63 06

1 oferta

Scrum. 97 rzeczy, które powinieneś wiedzieć. wspólna wiedza wielu ekspertów (opr. miękka)

  • ISBN 9788301215835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verheyen Gunther 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 258 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)
od 85 11

1 oferta

Zarządzanie produkcją. produkt, technologia, organizacja (opr. miękka)

  • ISBN 9788301219000 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Edward Pająk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 370 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
od 45 25

1 oferta

markethic. jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną

  • ISBN 9788301222369 
  • Autor Ryciak Mariusz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 156 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek
od 63 06

1 oferta

bogactwo brandingu. rozmowy z twórcami największych polskich marek

  • ISBN 9788301225773 
  • Autor Lis Adam 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?
od 72 20

1 oferta

Semiotyka w marketingu. Jak badać znaki, symbole i kody rynku?

  • ISBN 9788301233006 
  • Autor Polak Krzysztof, Żurawicka Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 300 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.