Menu
Zamknij

Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce (opr. miękka) od 39 88

Biblioteka biznesu

Opis

Praca porusza wyjątkowo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w produkowaniu artykułu narodowego brutto i ich rosnący udział w zatrudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat nad wyraz pokaźnym. (...) W części analitycznej autorka szczególnie szczegółowo skupia uwagę na metodach pomiaru konkurencyjności na płaszczyźnie mikro, mezo, makro oraz mega i zwraca uwagę na skomplikowane zależności, które zachodzą pomiędzy nimi. Badania przygotowane przez autorkę są niezwykle szczegółowe i odzwierciedlają wieloaspektowość prezentowanego poprzez nią podejścia. W ostatniej części pracy autorka pogłębia rozważania na temat podsektora usług biznesowych i rozważa przeróżne warianty strategii, które mogą być używane przez przedsiębiorstwa podsektora usług biznesowych. Dodatkowo autorka powiększyła analizę o perspektywę rozwoju gospodarczego, czyniąc tym samym wnioski z pracy bardziej uniwersalnymi.

Z recenzji Prof. Wojciecha Bieńkowskiego

Publikacja jest pierwszą w ostatnich latach pracą naukową podejmującą w sposób kompleksowy zagadnienie konkurencyjności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Badania nad konkurencyjnością przedsiębiorstw, a w szczególności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych są skomplikowane, muszą być ze swojej istoty wielopłaszczyznowe i wymagają używania przeróżnych metod analizy i użycia rozmaitych teorii ekonomicznych. W tym miejscu wypada podkreślić, że autorka pracy wykazała się dużą odwagą badacza podejmując się tych badań. Czy zatem to skomplikowane przedsięwzięcie badawcze jest udane, czy dało satysfakcjonujące i nowe wyniki? Odpowiedź recenzenta na to pytanie jest twierdząca. To ważna publikacja naukowa, z uwagi na liczne walory merytoryczne, takie jak wielopłaszczyznowość i kompleksowość ujęcia, mocne fundamenty teoretyczne, świeże i oryginalne ujęcie problematyki usług biznesowych i znaczenia rozwoju tych usług w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego.

Z recenzji Prof. Sławomira Bukowskiego

Podtytuł: Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna
ISBN: 9788375565362
Kod paskowy: 9788375565362
Autorzy: Majchrzak Magdalena
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.42
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, System realizacji strategii rozwoju województwa (opr. miękka)
od 34 51

2 oferty

System realizacji strategii rozwoju województwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565645 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 198 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Polityka ekonomiczna i rynki finansowe a funkcjonowanie gospodarki (opr. miękka)
od 32 21

3 oferty

Polityka ekonomiczna i rynki finansowe a funkcjonowanie gospodarki (opr. miękka)

  • ISBN 9788375566116 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pronobis Michał 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 198 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym (opr. miękka)
od 52 90

2 oferty

Ekonomiczne i polityczne wyzwania we współczesnym ładzie globalnym (opr. miękka)

  • ISBN 9788375562392 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 452 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość, finanse, bankowość. Zainteresowania młodego pokolenia (opr. miękka)
od 32 21

3 oferty

Rachunkowość, finanse, bankowość. Zainteresowania młodego pokolenia (opr. miękka)

  • ISBN 9788375566222 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Uziębło Aldona 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 214 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ekonomiczne i społeczno polityczne problemy współczesnej gospodarki (opr. miękka)
od 41 41

3 oferty

Ekonomiczne i społeczno polityczne problemy współczesnej gospodarki (opr. miękka)

  • ISBN 9788375563849 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jaworski Jacek 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 282 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych (opr. miękka)
od 36 80

3 oferty

Wartości wzorcowe wskaźników finansowych przedsiębiorstw giełdowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564877 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Figura Piotr 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji (opr. miękka)
od 45 24

2 oferty

Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788375561319 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Danuta Szwajca, Wiesława Caputa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 164 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, KOmedia Konteksty dyskursu medialnego + kod na książkę za 1 grosz (opr. miękka)
od 65 95

2 oferty

KOmedia Konteksty dyskursu medialnego + kod na książkę za 1 grosz (opr. miękka)

  • ISBN 9788375566604 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 443 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa (opr. miękka)
od 54 02

6 ofert

Rachunkowość zarządcza w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020299 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Beata Sadowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 406 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.