Menu
Zamknij

Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce (opr. miękka) od 26

Biblioteka biznesu

Opis

Praca porusza wyjątkowo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w produkowaniu artykułu narodowego brutto i ich rosnący udział w zatrudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat nad wyraz pokaźnym. (...) W części analitycznej autorka szczególnie szczegółowo skupia uwagę na metodach pomiaru konkurencyjności na płaszczyźnie mikro, mezo, makro oraz mega i zwraca uwagę na skomplikowane zależności, które zachodzą pomiędzy nimi. Badania przygotowane przez autorkę są niezwykle szczegółowe i odzwierciedlają wieloaspektowość prezentowanego poprzez nią podejścia. W ostatniej części pracy autorka pogłębia rozważania na temat podsektora usług biznesowych i rozważa przeróżne warianty strategii, które mogą być używane przez przedsiębiorstwa podsektora usług biznesowych. Dodatkowo autorka powiększyła analizę o perspektywę rozwoju gospodarczego, czyniąc tym samym wnioski z pracy bardziej uniwersalnymi.

Z recenzji Prof. Wojciecha Bieńkowskiego

Publikacja jest pierwszą w ostatnich latach pracą naukową podejmującą w sposób kompleksowy zagadnienie konkurencyjności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Badania nad konkurencyjnością przedsiębiorstw, a w szczególności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych są skomplikowane, muszą być ze swojej istoty wielopłaszczyznowe i wymagają używania przeróżnych metod analizy i użycia rozmaitych teorii ekonomicznych. W tym miejscu wypada podkreślić, że autorka pracy wykazała się dużą odwagą badacza podejmując się tych badań. Czy zatem to skomplikowane przedsięwzięcie badawcze jest udane, czy dało satysfakcjonujące i nowe wyniki? Odpowiedź recenzenta na to pytanie jest twierdząca. To ważna publikacja naukowa, z uwagi na liczne walory merytoryczne, takie jak wielopłaszczyznowość i kompleksowość ujęcia, mocne fundamenty teoretyczne, świeże i oryginalne ujęcie problematyki usług biznesowych i znaczenia rozwoju tych usług w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego.

Z recenzji Prof. Sławomira Bukowskiego

Podtytuł: Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna
ISBN: 9788375565362
Kod paskowy: 9788375565362
Autorzy: Majchrzak Magdalena
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.42
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Polski transport samochodowy ładunków - Zdzisław Kordel (opr. miękka)
od 35 84

1 oferta

Polski transport samochodowy ładunków - Zdzisław Kordel (opr. miękka)

  • ISBN 9788381022835 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zdzisław Kordel 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, informatyzacja administracji publicznej. skuteczność regulacji (opr. broszurowa)
od 32 50

1 oferta

informatyzacja administracji publicznej. skuteczność regulacji (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381021067 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Małgorzata Ganczar, Alicja Sytek 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, rachunkowość i bankowość xxi wieku. zainteresowania młodego pokolenia. tom 6
od 47 70

1 oferta

rachunkowość i bankowość xxi wieku. zainteresowania młodego pokolenia. tom 6

  • ISBN 9788381020480 
  • Autor Renata Gmińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, funkcjonowanie współczesnego rynku pieniężnego i kapitałowego (opr. miękka)
od 48 60

1 oferta

funkcjonowanie współczesnego rynku pieniężnego i kapitałowego (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565713 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Wiesława Red Przybylska-Kapuścińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 207 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nawyk sukcesu Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy (opr. broszurowa)
od 44 50

1 oferta

Nawyk sukcesu Naucz się myśleć jak wielcy przedsiębiorcy (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381026000 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Piotr Pudło 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)
od 55

1 oferta

Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023092 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Joanna Przybylska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sytuacja finansowa śląskich przedsiębiorstw w dobie kryzysu (opr. miękka)
od 21

1 oferta

Sytuacja finansowa śląskich przedsiębiorstw w dobie kryzysu (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564839 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Miary wrażliwości ceny jednoczynnikowych opcji egzotycznych - Ewa Dziawgo (opr. miękka)
od 89

1 oferta

Miary wrażliwości ceny jednoczynnikowych opcji egzotycznych - Ewa Dziawgo (opr. miękka)

  • ISBN 9788381022217 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Dziawgo 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 346 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kultura bezpieczeństwa żywności. istota i narzędzia pomiaru (opr. miękka)
od 30

2 oferty

kultura bezpieczeństwa żywności. istota i narzędzia pomiaru (opr. miękka)

  • ISBN 9788381025287 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Z. Wiśniewska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.