Menu
Zamknij

Konkurencyjność przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Praca porusza wyjątkowo ważny i aktualny problem badawczy. Rosnąca rola usług w produkowaniu artykułu narodowego brutto i ich rosnący udział w zatrudnieniu, czynią poruszany przez autorkę temat nad wyraz pokaźnym. (...) W części analitycznej autorka szczególnie szczegółowo skupia uwagę na metodach pomiaru konkurencyjności na płaszczyźnie mikro, mezo, makro oraz mega i zwraca uwagę na skomplikowane zależności, które zachodzą pomiędzy nimi. Badania przygotowane przez autorkę są niezwykle szczegółowe i odzwierciedlają wieloaspektowość prezentowanego poprzez nią podejścia. W ostatniej części pracy autorka pogłębia rozważania na temat podsektora usług biznesowych i rozważa przeróżne warianty strategii, które mogą być używane przez przedsiębiorstwa podsektora usług biznesowych. Dodatkowo autorka powiększyła analizę o perspektywę rozwoju gospodarczego, czyniąc tym samym wnioski z pracy bardziej uniwersalnymi.

Z recenzji Prof. Wojciecha Bieńkowskiego

Publikacja jest pierwszą w ostatnich latach pracą naukową podejmującą w sposób kompleksowy zagadnienie konkurencyjności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych w Polsce. Badania nad konkurencyjnością przedsiębiorstw, a w szczególności przedsiębiorstw podsektora usług biznesowych są skomplikowane, muszą być ze swojej istoty wielopłaszczyznowe i wymagają używania przeróżnych metod analizy i użycia rozmaitych teorii ekonomicznych. W tym miejscu wypada podkreślić, że autorka pracy wykazała się dużą odwagą badacza podejmując się tych badań. Czy zatem to skomplikowane przedsięwzięcie badawcze jest udane, czy dało satysfakcjonujące i nowe wyniki? Odpowiedź recenzenta na to pytanie jest twierdząca. To ważna publikacja naukowa, z uwagi na liczne walory merytoryczne, takie jak wielopłaszczyznowość i kompleksowość ujęcia, mocne fundamenty teoretyczne, świeże i oryginalne ujęcie problematyki usług biznesowych i znaczenia rozwoju tych usług w procesie rozwoju społeczno-gospodarczego.

Z recenzji Prof. Sławomira Bukowskiego

Podtytuł: Perspektywa mikro-, mezo- i makroekonomiczna
ISBN: 9788375565362
Kod paskowy: 9788375565362
Autorzy: Majchrzak Magdalena
Wydanie: 1
Rok wydania: 2012
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 256
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.42
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
od 47 11

1 oferta

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381027601 
  • Autor Kubacka Maria 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)
od 48 60

1 oferta

e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381020695 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Aneta Sokół, Barbara Cendrowska, Pola Żylińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)
od 25 50

3 oferty

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564860 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Ślepko 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.