Menu
Zamknij

Kontroling dla menedżerów (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

  • Funkcje, typy i typy kontrolingu
  • Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego
  • Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej
  • komplet narzędzi (instrumentarium) kontrolingu
  • Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań
  • Systemy informacyjne jako konieczne narzędzie nowoczesnego zarządzania
  • Kontroling zorientowany na integrowanie wartości
  • Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu
Kontroling nie ma alternatywy

Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, na ogół w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swojej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż jedynie finanse producenta. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do prędkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.

Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem — do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji producenta, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów i sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, pokazuje także świeże wcielenie kontrolingu — jako narzędzia zarządzania ryzykiem.

Stosuj kontroling — za każdym razem i wszędzie:
  • Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników marki.
  • Spraw, aby Twoi pracownicy działali maksymalnie wydajnie.
  • produktywnie reaguj na zmianę — w środku i na zewnątrz organizacji.
  • Popraw rentowność marki.
  • Naucz się eliminować wąskie gardła i bariery rozwoju firmy.
  • Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny.
  • Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszelkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Coach wart bilion dolarów (opr. broszurowa)
od 21 95

3 oferty

Coach wart bilion dolarów (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328363168 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Eric Schmidt|Jonathan Rosenberg|Alan Eagle 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kluczowe wskaźniki efektywności (kpi) tworzenie, wdrażanie i stosowanie (opr. miękka)
od 63 14

2 oferty

Kluczowe wskaźniki efektywności (kpi) tworzenie, wdrażanie i stosowanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788328385238 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Szefologika, czyli logika szefowania wyd. 2 (opr. miękka)
od 47 23

2 oferty

Szefologika, czyli logika szefowania wyd. 2 (opr. miękka)

  • ISBN 9788328379848 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paulina Polko|Roman Polko 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, GODZINA DZIENNIE Z MOBILE MARKETINGIEM (opr. miękka)
od 20 10

2 oferty

GODZINA DZIENNIE Z MOBILE MARKETINGIEM (opr. miękka)

  • ISBN 9788324676996 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pasqua Rachel, Elkin Noah 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Skuteczna reklama na linkedinie (opr. miękka)
od 39 02

2 oferty

Skuteczna reklama na linkedinie (opr. miękka)

  • ISBN 9788328380196 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Artur Jabłoński 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 176 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Szef, którego szukamy (opr. miękka)
od 47 58

2 oferty

Szef, którego szukamy (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378988 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Jeznach 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. miękka)
od 52 71

2 oferty

Inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. miękka)

  • ISBN 9788328374218 
  • Oprawa miękka 
  • Autor John Case|Joe Knight|Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rekrutacja oparta na kompetencjach. znajdź i rozwijaj idealnego pracownika (opr. miękka)
od 27 31

2 oferty

Rekrutacja oparta na kompetencjach. znajdź i rozwijaj idealnego pracownika (opr. miękka)

  • ISBN 9788328374751 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Ciećwierz 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Problem solving jest dla ludzi (opr. miękka)
od 31 09

2 oferty

Problem solving jest dla ludzi (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378100 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Dobrowolski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.