Menu
Zamknij

kontroling dla menedżerów (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

  • Funkcje, typy i typy kontrolingu
  • Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego
  • Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej
  • komplet narzędzi (instrumentarium) kontrolingu
  • Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań
  • Systemy informacyjne jako konieczne narzędzie nowoczesnego zarządzania
  • Kontroling zorientowany na integrowanie wartości
  • Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu
Kontroling nie ma alternatywy

Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, na ogół w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swojej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż jedynie finanse producenta. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do prędkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.

Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem — do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji producenta, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów i sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, pokazuje także świeże wcielenie kontrolingu — jako narzędzia zarządzania ryzykiem.

Stosuj kontroling — za każdym razem i wszędzie:
  • Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników marki.
  • Spraw, aby Twoi pracownicy działali maksymalnie wydajnie.
  • produktywnie reaguj na zmianę — w środku i na zewnątrz organizacji.
  • Popraw rentowność marki.
  • Naucz się eliminować wąskie gardła i bariery rozwoju firmy.
  • Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny.
  • Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszelkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. twarda)
od 60 40

1 oferta

inteligencja finansowa. co przedsiębiorca musi wiedzieć o liczbach (opr. twarda)

  • ISBN 9788328374218 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Problem solving jest dla ludzi (opr. miękka)
od 32 61

1 oferta

Problem solving jest dla ludzi (opr. miękka)

  • ISBN 9788328378100 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krzysztof Dobrowolski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efekt piaskownicy Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty (opr. miękka)
od 30 91

1 oferta

Efekt piaskownicy Jak szefować żeby roboty nie zabrały ci roboty (opr. miękka)

  • ISBN 9788328367678 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kieferling Magdalena 
  • Wydawnictwo One Press 
  • Ilość stron 208 
Porównaj
Biblioteka biznesu, profesjonalne negocjacje. psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych (opr. miękka)
od 29 89

1 oferta

profesjonalne negocjacje. psychologia rozmów (nie tylko) biznesowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788328393080 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kowalewski Paweł 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3 (opr. twarda)
od 63 51

1 oferta

Doktryna jakości. rzecz o turkusowej samoorganizacji. wydanie 3 (opr. twarda)

  • ISBN 9788328381582 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Andrzej Jacek Blikle 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 632 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wpływowy menedżer. strategie budowania przywództwa i reputacji (opr. twarda)
od 18 74

1 oferta

wpływowy menedżer. strategie budowania przywództwa i reputacji (opr. twarda)

  • ISBN 9788328370692 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ewa Wilmanowicz 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, przestań wreszcie sprzedawać. jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz
od 39 27

1 oferta

przestań wreszcie sprzedawać. jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz

  • ISBN 9788328394100 
  • Autor Robert Lipiński 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.