Menu
Zamknij

Kontroling dla menedżerów (opr. miękka) od 46 83

Biblioteka biznesu

Opis

  • Funkcje, typy i typy kontrolingu
  • Od zarządzania produkcją do zarządzania operacyjnego
  • Koncepcje usytuowania kontrolera w strukturze organizacyjnej
  • komplet narzędzi (instrumentarium) kontrolingu
  • Kontrola i kontroling wobec nowych wyzwań
  • Systemy informacyjne jako konieczne narzędzie nowoczesnego zarządzania
  • Kontroling zorientowany na integrowanie wartości
  • Zarządzanie ryzykiem z wykorzystaniem systemu kontrolingu
Kontroling nie ma alternatywy

Kontroling w Polsce pojawił się stosunkowo niedawno, na początku lat dziewięćdziesiątych, na ogół w polskich oddziałach firm zagranicznych. W pierwszych dekadach swojej niedługiej historii umieszczany był w zespole narzędzi służących rachunkowości zarządczej. Z czasem jego zadania uległy rozszerzeniu na sfery inne niż jedynie finanse producenta. Kontroling drugiej generacji potrafi określać znaczące odchylenia otrzymywanych wyników od planu, oceniać szanse i zagrożenia. Jest także nastawiony na badanie otoczenia przedsiębiorstwa. Współtworzy warunki do prędkiego reagowania na zmiany wewnątrz organizacji w celu zapewnienia pomyślnego rozwoju przedsiębiorstwa.

Kontroling jako narzędzie diagnostyczne służy do kierowania przedsiębiorstwem — do przewidywania opartego na analizie wskaźników, likwidowania najsłabszych ogniw, uwzględniania wymagań rynku i rosnącej konkurencji. Staje się niezastąpiony przy określaniu kondycji producenta, nowych koncepcji na przyszłość, miejsc powstawania nieuzasadnionych kosztów i sposobów maksymalizacji zadowolenia klienta. Kontroling jest najważniejszym instrumentem zapewniania racjonalności zarządzania przedsiębiorstwem. Książka, którą trzymasz w ręku, pokazuje także świeże wcielenie kontrolingu — jako narzędzia zarządzania ryzykiem.

Stosuj kontroling — za każdym razem i wszędzie:
  • Uzależnij wynagrodzenia załogi od wyników marki.
  • Spraw, aby Twoi pracownicy działali maksymalnie wydajnie.
  • produktywnie reaguj na zmianę — w środku i na zewnątrz organizacji.
  • Popraw rentowność marki.
  • Naucz się eliminować wąskie gardła i bariery rozwoju firmy.
  • Stwórz obiektywny i wiarygodny model informacyjny.
  • Wprowadź dyscyplinę i odpowiedzialność biznesową we wszelkich ośrodkach decyzyjnych w firmie i ciesz się z oszczędności czasu, pracy i pieniędzy!

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, GODZINA DZIENNIE Z MOBILE MARKETINGIEM (opr. miękka)
od 19 71

3 oferty

GODZINA DZIENNIE Z MOBILE MARKETINGIEM (opr. miękka)

  • ISBN 9788324676996 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pasqua Rachel, Elkin Noah 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 480 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 - Marek Bugdol (opr. broszurowa)
od 23 83

2 oferty

System zarządzania jakością według normy ISO 9001:2015 - Marek Bugdol (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328345331 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marek Bugdol 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek (opr. miękka)
od 12 76

3 oferty

Crowdsourcing Jak angażować konsumentów w świat marek (opr. miękka)

  • ISBN 9788324663286 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo One Press 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze? (opr. miękka)
od 12 06

2 oferty

Czas to pieniądz. Jak oszczędzać czas i pieniądze? (opr. miękka)

  • ISBN 9788328314283 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Pietraszek 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (opr. twarda)
od 20 07

2 oferty

Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (opr. twarda)

  • ISBN 9788324678983 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Maciej Rogala 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Coach wart bilion dolarów (opr. broszurowa)
od 23 83

2 oferty

Coach wart bilion dolarów (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328363168 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Eric Schmidt|Jonathan Rosenberg|Alan Eagle 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga Startupu. Metoda sukcesu - Eric Ries
od 29 17

1 oferta

Droga Startupu. Metoda sukcesu - Eric Ries

  • ISBN 9788328339286 
  • Autor Eric Ries 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II - Marcin Żmigrodzki (opr. broszurowa)
od 33 92

1 oferta

Zarządzanie projektami dla początkujących. Jak zmienić wyzwanie w proste zadanie. Wydanie II - Marcin Żmigrodzki (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328342668 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Marcin Żmigrodzki 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.