Menu
Zamknij

Korporacyjni Herosi (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Czy twoja producent jest władna odnieść sukces? Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie przystępnej technice, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują świeże, innowacyjne rozwiązania. Jedynie kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone‘a, Facebooka, YouTube‘a i bezustannie rosnącej fali danych w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w obszerniejszą ilość informacji i posiadają pokaźniejszy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników. W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego poprzez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, by zaspokoić potrzeby konsumentów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają świeże rozwiązania biznesowe. Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, danych i wskazówek koniecznych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład: statystyczną analizę 16% konsumentów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technicznych wszystkim pracownikom firmy; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe. Dzięki arsenałowi cennych nowych technice twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać - dobór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję. Korporacyjni herosi to spojrzenie na jedną z najsłabiej użytkowanych możliwości otwierających się przed największymi specjalistami ds. Marketingu - armię pracowników i sympatyków producenta, którzy korporacyjnym gigantom nadają ludzkie oblicze. Podobnie jak w Marketingu technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, tak i w Korporacyjnych herosach można znaleźć użyteczne i taktyczne rady, co obu książkom zapewnia miejsce w wyjątkowo rzadkiej kategorii publikacji biznesowych, których autorzy nie tylko mówią ci, co robić, lecz także przedstawiają model, jak czegoś dokonać. Abbey Klaassen, redaktor naczelny Advertising Age Książki biznesowe przez lata nakazywały specjalistom ds. Marketingu,wytwarzali klientom możliwości przez kanały cyfrowe. Korporacyjni herosi mają większe znaczenie, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Dostajemy narzędzia pozwalające zespoić strategię marketingu do pragnień już zaopatrzonych klientów. Georges-Edouard Dias, starszy wiceprezes Digital Business w LOréal Nasz świat osobisty i świat biznesu się zmienił. Korporacyjni herosi to wzór postępowania dla cyfrowych imigrantów i autochtonów, żeby mogli z powodzeniem uczestniczyć w nowym świecie. Stephen Gillett, dyrektor działu IT i dyrektor naczelny Digital Ventures w Starbucks Coffee Company

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 35 29

1 oferta

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 29 06

1 oferta

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)
od 21 60

1 oferta

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871069 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, NIEŚWIADOME WYBORY UKRYTE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA NASZE ZACHOWANIE - Jonah Berger (opr. miękka)
od 23 32

1 oferta

NIEŚWIADOME WYBORY UKRYTE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA NASZE ZACHOWANIE - Jonah Berger (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872394 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jonah Berger 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler (opr. miękka)
od 23 65

2 oferty

Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler (opr. miękka)

  • ISBN 9788380870642 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Philip Kotler 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 295 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing 4.0. Era cyfrowa - Philip Kotler (opr. miękka)
od 23 65

2 oferty

Marketing 4.0. Era cyfrowa - Philip Kotler (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871908 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Iwan Setiawan|Kartajaya Hermawan|Philip Kotler 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego - (opr. miękka)
od 29 06

2 oferty

Matchmaking. Kto co dostaje i dlaczego - (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871090 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Alvin E Roth 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wielcy z wyboru - Jim Collins (opr. miękka)
od 34 79

1 oferta

Wielcy z wyboru - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380875654 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins|Morten Hansen 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rewolucja Six Sigma (opr. miękka)
od 34 79

1 oferta

Rewolucja Six Sigma (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Eckes 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 328 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.