Menu
Zamknij

Korporacyjni Herosi (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Czy twoja producent jest władna odnieść sukces? Wiesz, że to się dzieje w twoim przedsiębiorstwie - twoi ludzie, dzięki taniej, powszechnie przystępnej technice, swobodnie porozumiewają się z klientami i opracowują świeże, innowacyjne rozwiązania. Jedynie kim są ci pomysłowi twórcy rozwiązujący problemy? Jak można nimi pokierować? Jak ty możesz stać się jednym z nich? Nazywamy takich ludzi herosami: przedsiębiorczymi pracownikami z szerokimi uprawnieniami (Highly Empowered and Resourceful Operatives). Potrzebujesz herosów, ponieważ w erze Twittera, iPhone‘a, Facebooka, YouTube‘a i bezustannie rosnącej fali danych w sieci klienci przychodzą do ciebie uzbrojeni w obszerniejszą ilość informacji i posiadają pokaźniejszy do nich dostęp niż kiedykolwiek i pod tym względem często prześcigają niektórych pracowników. W sercu przedsiębiorstwa wspomaganego poprzez herosów zostaje zawarta nowa umowa między pracownikami, menedżerami spółki i działem IT: herosi tworzą nowe rozwiązania, by zaspokoić potrzeby konsumentów, zarząd określa jasne zasady przy jednoczesnym zachęcaniu do eksperymentów, a informatycy wspierają i zabezpieczają świeże rozwiązania biznesowe. Autorzy Korporacyjnych herosów czerpali z zasobów wiedzy Forrester Research i przedstawili w tej książce ogromną ilość narzędzi biznesowych, danych i wskazówek koniecznych do tego, aby wyprzedzać konkurentów o kilka kroków. Oferują na przykład: statystyczną analizę 16% konsumentów, którzy w 80% oddziałują na odbiorców w sieci; katalog herosów: listę branż i instytucji, które dysponują największą i najmniejszą ilością herosów; nowy plan działania dla działu IT traktowanego jak kluczowy partner w nadaniu uprawnień technicznych wszystkim pracownikom firmy; dziesiątki opisów przypadków i przykładów spółek z wielu branż, od handlu detalicznego po usługi biznesowe. Dzięki arsenałowi cennych nowych technice twoi pracownicy już przekształcają sposób, w jaki prowadzisz działalność. Możesz pokierować ludźmi albo ich powstrzymać - dobór należy do ciebie. Korporacyjni herosi pomogą ci podjąć właściwą decyzję. Korporacyjni herosi to spojrzenie na jedną z najsłabiej użytkowanych możliwości otwierających się przed największymi specjalistami ds. Marketingu - armię pracowników i sympatyków producenta, którzy korporacyjnym gigantom nadają ludzkie oblicze. Podobnie jak w Marketingu technologii społecznych. Groundswell, czyli jak wykorzystać Web 2.0 w twojej firmie, tak i w Korporacyjnych herosach można znaleźć użyteczne i taktyczne rady, co obu książkom zapewnia miejsce w wyjątkowo rzadkiej kategorii publikacji biznesowych, których autorzy nie tylko mówią ci, co robić, lecz także przedstawiają model, jak czegoś dokonać. Abbey Klaassen, redaktor naczelny Advertising Age Książki biznesowe przez lata nakazywały specjalistom ds. Marketingu,wytwarzali klientom możliwości przez kanały cyfrowe. Korporacyjni herosi mają większe znaczenie, biorąc pod uwagę dzisiejsze realia. Dostajemy narzędzia pozwalające zespoić strategię marketingu do pragnień już zaopatrzonych klientów. Georges-Edouard Dias, starszy wiceprezes Digital Business w LOréal Nasz świat osobisty i świat biznesu się zmienił. Korporacyjni herosi to wzór postępowania dla cyfrowych imigrantów i autochtonów, żeby mogli z powodzeniem uczestniczyć w nowym świecie. Stephen Gillett, dyrektor działu IT i dyrektor naczelny Digital Ventures w Starbucks Coffee Company

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 31 26

1 oferta

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)
od 35 63

1 oferta

Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876019 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 310 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)
od 25 12

1 oferta

Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 17 06

1 oferta

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)
od 26 81

1 oferta

Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876354 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert I. Sutton 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 29 75

1 oferta

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)
od 44 41

1 oferta

Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873629 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jeffrey K. Liker, Karyn Ross 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 578 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 25 09

1 oferta

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)
od 25 65

1 oferta

Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872172 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy, Magda Witkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.