Bez efektywnych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący nieprzeciętnie o tym wiedzą i potrafią rewelacyjnie się przygotować: zdobywają więcej danych, negocjują większe stawki i skrupulatniej kontrolują cykl sprzedaży.
najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z przeróżnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a doświadczeni kupcy ogrywają ich bez litości.
Taka jest właśnie brutalna rzeczywistość. Jeśli umiejętności, strategie i taktyki sprzedawcy są słabsze, jego przychody ucierpią. Co gorsza, ucierpią jeszcze możliwości rozwojowe reprezentowanej przez niego firmy, podobnie jak jej zyski i wycena rynkowa.
Ten niezwykły podręcznik negocjacji handlowych pozwoli Ci zniwelować te różnice. Odnajdziesz w nim wyśmienicie zaprezentowane strategie, taktyki, techniki i umiejętności, dzięki którym tak pokierujesz swym rozwojem, aby stać się silnym i produktywnym negocjatorem.
w wyniku czego nauczysz się podchodzić do negocjacji handlowych z odpowiednim potencjałem przejęcia kontroli nad rozmowami i uzyskania takich cen, warunków kontraktu i zasad współpracy, na jakie zasługujesz.
Książka jest napisana w oryginalny, bezpośredni i niekiedy bezwzględny sposób. Ujawnia prawdę, z którą trudno się pogodzić,dzięki temu dowiesz się skrupulatnie tego, co musisz wiedzieć, zrobić i powiedzieć, by przejąć kontrolę nad rezultatem negocjacji.
W końcu liczy się tylko WYGRANA. W książce między innymi: siedem praw negocjacji handlowych dlaczego nie warto podążać ścieżką win - win strategia MPS i zasady skutecznej komunikacji w trakcie negocjacji techniki przejmowania kontroli nad przebiegiem rozmów jak nie oddać kupcowi inicjatywy Strategia MPS: wszystko, by WYGRAĆ!
O autorze Jeb Blount jest rozchwytywanym trenerem i ekspertem w dziedzinie sprzedaży, przywództwa i kształtowania doświadczeń klienta (customer experience). Niektórzy nazywają go,,najbardziej pracowitym człowiekiem działającym w sprzedaży".
Napisał jedenaście książek, które w wielu krajach stały się bestsellerami. Wraz ze swoim zespołem z firmy szkoleniowej Sales Gravy pomaga obfitym i niewielkim firmom zwiększać efektywność sprzedaży.