Menu
Zamknij

kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym też na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację rozmaitych działań posiadających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej.

Służą one m.in. Zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. Do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich i czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w rezultacie do wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury.

Rynku wyjątkowo specyficznego (chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd niezwykle słabo rozpoznanego i opisanego. Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii i sfery kultury.

Przyjętym celom pracy i innowacyjnaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki obejmująca dwie warstwy: teoretyczną oraz empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze.

W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii, jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn? Czeski Cieszyn.

Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym.

W rozdziale szóstym przedstawiono modelowe ujęcie cyklu kształtowania długofalowych relacji na transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu oraz dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych.

Skoncentrowano się zwłaszcza na działaniach marketingowych realizowanych na trzech poziomach: badań transgranicznego rynku, jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - Nowak Z. Alojzy, Zalega Tomasz (opr. miękka)
od 47 96

3 oferty

Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - Nowak Z. Alojzy, Zalega Tomasz (opr. miękka)

  • ISBN 9788320823653 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tomasz Zalega|Alojzy Z. Nowak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 612 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zaawansowana rachunkowość zarządcza. Wyd. 3 - Edward Nowak (opr. kartonowa)
od 41 94

2 oferty

Zaawansowana rachunkowość zarządcza. Wyd. 3 - Edward Nowak (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822892 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Edward Nowak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 358 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Oszustwa i manipulacje księgowe a rachunkowość kreatywna (opr. broszurowa)
od 24 05

3 oferty

Oszustwa i manipulacje księgowe a rachunkowość kreatywna (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320824292 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Artur Hołda 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 162 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Metodyki i standardy zarządzania projektami - Michał Trocki (opr. miękka)
od 50 08

1 oferta

Metodyki i standardy zarządzania projektami - Michał Trocki (opr. miękka)

  • ISBN 9788320822779 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Michał Trocki 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 402 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing międzynarodowy - Duliniec Elżbieta - książka (opr. broszurowa)
od 43 76

2 oferty

Marketing międzynarodowy - Duliniec Elżbieta - książka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320817874 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Elżbieta Duliniec 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inżynieria produkcji - kompendium wiedzy - Ryszard Knosala (opr. twarda)
od 101 11

2 oferty

Inżynieria produkcji - kompendium wiedzy - Ryszard Knosala (opr. twarda)

  • ISBN 9788320822700 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ryszard Knosala 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 1048 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Logistyka miasta - mamy na stanie, wyślemy natychmiast (opr. miękka)
od 36 12

2 oferty

Logistyka miasta - mamy na stanie, wyślemy natychmiast (opr. miękka)

  • ISBN 9788320822274 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szołtysek Jacek 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 262 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej (opr. broszurowa)
od 30 09

2 oferty

Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320824636 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Maria Bajak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing kulturowy. społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w polsce (opr. broszurowa)
od 41 93

2 oferty

Marketing kulturowy. społeczno-kulturowe aspekty komunikacji marek w polsce (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320824698 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Tomasz Serwański 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.