Menu
Zamknij

kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

W pierwszych dwóch dekadach XXI wieku na europejskich pograniczach, w tym też na pograniczu polsko-czeskim, można zauważyć intensyfikację rozmaitych działań posiadających na celu pobudzenie transgranicznej współpracy kulturalnej.

Służą one m.in. Zacieraniu granic i podziałów między państwami przygranicznymi czy też kształtowaniu nowej ich jakości. Doprowadziło to m.in. Do wzrostu podaży na rynku usług kultury pogranicza polsko-czeskiego czy zmiany w zachowaniach polskich i czeskich odbiorców oferty kulturalnej i w rezultacie do wyodrębnienia się wspólnego transgranicznego rynku usług kultury.

Rynku wyjątkowo specyficznego (chociażby ze względu na ciągle istniejące polsko-czeskie animozje i podziały) i jak dotąd niezwykle słabo rozpoznanego i opisanego. Prezentowana książka ma charakter interdyscyplinarny i oprócz zarządzania (zwłaszcza marketingu) znajdują się w niej odniesienia do ekonomii, socjologii i sfery kultury.

Przyjętym celom pracy i innowacyjnaniu badawczemu podporządkowana została struktura książki obejmująca dwie warstwy: teoretyczną oraz empiryczną. Rozdział pierwszy poświęcono kluczowym z punktu widzenia podjętego tematu zagadnieniom marketingu relacji w kulturze.

W rozdziale drugim uwaga skupiona została na stosunkowo młodej i słabo rozpoznanej kategorii, jaką jest rynek transgraniczny. Najważniejszym celem rozdziału trzeciego była charakterystyka transgranicznego rynku usług kultury podzielonego granicą miasta Cieszyn – Czeski Cieszyn.

Zaprezentowano w nim pojęcie i specyfikę miasta podzielonego granicą. W rozdziale czwartym przedstawiono uwarunkowania kształtowania się relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług kultury. Wyniki badań własnych autora zaprezentowano w rozdziale piątym.

W rozdziale szóstym przedstawiono modelowe ujęcie cyklu kształtowania długofalowych relacji na transgranicznym rynku usług kultury. Omówiono założenia opracowanego modelu oraz dokonano szczegółowej charakterystyki jego składowych.

Skoncentrowano się zwłaszcza na działaniach marketingowych realizowanych na trzech poziomach: badań transgranicznego rynku, jego segmentacji, doboru i konfiguracji instrumentów marketingowych. Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług.

Tytuł Kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług Autor Łukasz Wróblewski Wydawnictwo PWE EAN 9788320824131 ISBN 9788320824131 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 336 Rok wydania 2020 Oprawa Miękka Wydanie 1

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Controlling personalny w kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim (opr. miękka)
od 39 45

1 oferta

Controlling personalny w kierunku zrównoważonego gospodarowania kapitałem ludzkim (opr. miękka)

  • ISBN 9788320824407 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Lipka 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 228 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Organizacja projektowa - Michał Trocki (opr. miękka)
od 56 91

1 oferta

Organizacja projektowa - Michał Trocki (opr. miękka)

  • ISBN 9788320821710 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Trocki Michał 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 364 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, projektowanie strategii innowacji (opr. miękka)
od 39 45

1 oferta

projektowanie strategii innowacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788320824308 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Mariusz Sołtysik 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 192 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ocena ryzyka wdrażania innowacji (opr. miękka)
od 48 03

1 oferta

ocena ryzyka wdrażania innowacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788320822991 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ryszard Knosala, Anna Deptuła 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie cyklem życia produktu
od 54 17

1 oferta

zarządzanie cyklem życia produktu

  • ISBN 9788320825015 
  • Autor Krzysztof Santarek, Jan Duda, Sylwester Oleszek 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 304 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ubezpieczenia wyd. 3
od 75 99

1 oferta

Ubezpieczenia wyd. 3

  • ISBN 9788320825862 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego
od 61 94

1 oferta

zrównoważony rozwój przedsiębiorstw jako przedmiot raportowania niefinansowego

  • ISBN 9788320825114 
  • Autor Ryszard Kamiński 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - Nowak Z. Alojzy, Zalega Tomasz (opr. miękka)
od 61 94

1 oferta

Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - Nowak Z. Alojzy, Zalega Tomasz (opr. miękka)

  • ISBN 9788320823653 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tomasz Zalega, Alojzy Z. Nowak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 612 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.