Menu
Zamknij

Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa) od 37 99

Biblioteka biznesu

Opis

Stwórz i utrzymaj kulturę kaizen w swojej organizacji.
Wykorzystując ponad 50 lat zbiorczych doświadczeń specjalistów pomyślnie stosujących kaizen podczas transformacji organizacji z wielu branż, niniejsza książka wyjaśnia, jak szybko, lecz trwale udoskonalić pracę i polepszyć wyniki. Jest szczegółowym przewodnikiem, dzięki któremu czytelnik dowie się, jak przeprowadzić usystematyzowane wdrażanie kaizen przez organizowanie warsztatów kaizen. Rzeczywiste przykłady pokazują, jak kultura kaizen sprawdza się w takich firmach jak Toyota, Zappos czy Wiremold. Ten funkcjonalny poradnik, pełen cennych spostrzeżeń liderów z Kaizen Institute, tłumaczy:
dlaczego kultura kaizen jest niezbędna, jakie jest prawdziwe znaczenie kaizen, skąd wywodzą się warsztaty kaizen, jak kaizen sprawdza się jako strategia w praktyce, jak utrzymać kulturę kaizen, jak rozpoznać organizacyjną gotowość do transformacji, jak pokonać kulturowe przeszkody, a dodatkowo mieści studia przypadków omawiające faktyczne wdrażanie kaizen w organizacjach różnorodnej wielkości i z rozmaitych branż.

producenta sporo robią dla implementacji u siebie kultury kaizen, robią to od wielu lat i mimo to mają trudności w realnej ocenie stopnia zaawansowania kultury kaizen w swej organizacji. Trudności w ocenie rodzą się na poziomie interesariuszy i wynikają z przeróżnych optyk patrzenia na organizację, korzyści lub strat jakie osiągają oni dzięki współpracy lub pracy w organizacji oraz stopnia ich identyfikacji z organizacją. Jestem przekonany, iż książka w wielkim stopniu pomoże Państwu rozwiązać problem uzmysłowienia sobie, czym tak naprawdę jest kultura kaizen.
Mariusz Bryke, CEO Kaizen Institute Poland
Książka, którą trzymasz w ręku, pełna jest rzeczywistych przykładów problemów i rozwiązań użytkowanych w czasie transformacji kulturowej. Jak podkreślają autorzy, kultura determinowana jest poprzez zbiór zachowań, które inicjowane są na poziomie przywódcy i spływają na niższe szczeble organizacji. Ta książka daje nadzieję, że i ty zdołasz przekształcić swoją organizację. Pamiętaj jednak: musisz zacząć już dziś – nie jutro, w przyszłym miesiącu albo w przyszłym roku. Twój system niedomaga, ty siedzisz u sterów, a kaizen jest odpowiedzią na twoje problemy.
lek. Med. John Toussaint, założyciel i dyrektor zarządzający ThedaCare Center for Healthcare Value
***
Jon Miller może pochwalić się 20-letnim doświadczeniem z zakresu kaizen. Jest dyrektorem zarządzającym Kaizen Institute Consulting Group. Był współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym Gemba Research, zanim marka zbratała się z Kaizen Institute. Jest autorem wielu artykułów. Był tłumaczem i wydawcą Taiichi Ohno’s Workplace Management. Swój wkład wniósł także do wielu innych książek wydawnictwa McGraw-Hill, chociażby Gemba Kaizen czy Kaizen in Logistics and Supply Chains.
Mike Wroblewski ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze inżynierii przemysłowej, zarządzania produkcją i kaizen. Jest dyrektorem Kaizen Institute USA. Jest niejednokrotnie zapraszany jako główny prelegent na konferencje, gdzie dzieli się swymi spostrzeżeniami i doświadczeniami z zakresu kaizen.
Jaime Villafuerte ma 20-letnie doświadczenie na polu strategicznego i taktycznego wdrażania ciągłego doskonalenia. Jest dyrektorem ds. Lean Six Sigma w Jabil Inc., firmie zatrudniającej ponad 165 000 pracowników w 33 krajach. Przewodzi tam transformacji Lean Six Sigma. Jest autorem The Lean 6 Sigma Deployment Memory Jogger.

Podtytuł: Budowanie i utrzymanie kultury ciągłego doskonalenia
Tytuł oryginału: Creating a Kaizen Culture. Align the Organization, Achieve Breakthrough Results, and Sustain the Gai
ISBN: 9788380876019
Kod paskowy: 9788380876019
Autorzy: Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike
Tłumaczenie: Gasper Dorota
Wydanie: 1
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 30294
liczba stron: 310
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 23
Waga: 0.61
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 32 85

3 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 17 35

3 oferty

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)
od 25 80

3 oferty

Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 31 73

3 oferty

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)
od 28 60

3 oferty

Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876354 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert I. Sutton 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)
od 49 05

3 oferty

Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873629 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jeffrey K. Liker, Karyn Ross 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 578 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 25 48

5 ofert

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)
od 27 36

3 oferty

Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872172 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy, Magda Witkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)
od 26 76

3 oferty

Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872325 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Grzybek 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.