Menu
Zamknij

Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. wyzwania innowacyjno-kryzysowe (opr. broszurowa) od 44 94

Biblioteka biznesu

Opis

Kreowanie łańcuchów wartości uznaje się za konsekwencję rozszerzania współpracy międzyorganizacyjnej w gospodarce. Współpraca tworzy nowe płaszczyzny decyzyjne w organizacjach powodując zmiany jakościowe w zarządzaniu łańcuchami wartości.

Ich istota koncentruje się na procesach dodawania wartości dla klienta, który jest równocześnie pierwszym ogniwem i podmiotem generowania łańcuchów wartości. Wymagają one wskazania na zasoby przedsiębiorstw wytwarzających organizacje wielopodmiotowe o charakterze łańcuchów, a także uwzględnienia uwarunkowań i wyzwań rynkowych.

Ważnym zagadnieniem jest integracja zasobów w łańcuchu wartości, która na bazie potencjałów kapitałowych przedsiębiorstw, przez współpracę badawczo – rozwojową i nowoczesność wpływa na wydajność i konkurencyjność organizacji na rynku.

Rynek precyzuje wyzwania dla zarządzania łańcuchami wartości poprzez przedstawienie oferty nowych produktów i usług dla klientów wraz z generowaniem nowych potrzeb. Pozycja klientów zyskuje nowy wymiar wartości identyfikowany z innowacjami wartości, występującymi w zarządzaniu łańcuchami wartości.Procesy zarządzania łańcuchami wartości łączą krańcowo przeróżne zjawiska w relacjach łańcuchowych, Charakter relacji determinuje z jednej strony wzrost wartości, lecz z drugiej strony istnieje możliwość wywołania zdarzeń negatywnych – kryzysowych.

Konsekwencje kryzysowe powodują ograniczenie zakresu działalności, zmniejszenie liczby podmiotów w łańcuchach wartości, a także likwidację działalności łańcuchów wartości. Zagrożenia i konsekwencje kryzysowe są inspiracją do działań w sferze zarządzania kryzysowego bazującego na potencjale niszczącym, ale też stwarzającym okazje dla łańcuchów wartości.Zarządzanie kryzysowe zapoczątkowane i wykonywane w okresie dezorganizacji kreuje szansę stabilizacji oraz rozwoju łańcucha wartości w wyniku podejmowania właściwych decyzji.

W procesie decyzyjnym znaczne jest określenie dobrego modelu zarządzania kryzysowego, który jest dostosowany do warunków rynkowych i priorytetów łańcuchów wartości.Łańcuchy wartości mają szanse przezwyciężenia kryzysów na bazie analiz kontekstualnych wyzwań i wskazań na opcjonalne wybory.

Dotyczą one problematyki jednostajnego zarządzania organizacjami, w tym łańcuchy wartości, ze względu na ich potencjał zasobowy, postępowość oraz kreowanie wartości dla klienta – konsumenta wartości.

stabilne zarządzanie powinno zapewnić integrację celów ekonomicznych, ekologicznych i społecznych. Procesy integracyjne w wielu sytuacjach gwarantują eliminację czynników kryzysogennych oraz pokonanie kryzysu wraz z wyznaczeniem bazy zrównoważonego rozwoju w działaniach łańcuchów wartości.

Uwzględnienie współpracy międzyorganizacyjnej oraz wymogów jednostajnego rozwoju umożliwia w zarządzaniu łańcuchami wartości generowanie efektów - wartości dla klientów – konsumentów. Wartość wytwarza zasadniczą opcję w zarządzaniu organizacjami, umożliwiającą wzrost pozycji konkurencyjnej łańcuchów wartości na rynku.

Tytuł Łańcuchy wartości w zarządzaniu organizacjami. Wyzwania nowoczesno-kryzysowe Autor Beata Skowron-Grabowska Wydawnictwo PWE EAN 9788320824353 ISBN 9788320824353 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 226 Format 16.3x23.5x1 cm Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.3 kg

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (opr. miękka)
od 48 12

2 oferty

kształtowanie relacji na polsko-czeskim transgranicznym rynku usług (opr. miękka)

  • ISBN 9788320824131 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Łukasz Wróblewski 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w polsce oraz znaczenie sektora tytoniowego dla gospodarki krajowej (opr. broszurowa)
od 37

2 oferty

otoczenie regulacyjne upraw i produkcji tytoniu w polsce oraz znaczenie sektora tytoniowego dla gospodarki krajowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320824117 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Iwona Anna Głowacka 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 214 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Strategie rozwoju przedsiębiorstw - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska (opr. miękka)
od 32 45

3 oferty

Strategie rozwoju przedsiębiorstw - Agnieszka Zakrzewska-Bielawska (opr. miękka)

  • ISBN 9788320823059 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Zakrzewska-Bielawska 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wdrażanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (opr. broszurowa)
od 32 45

1 oferta

wdrażanie systemów informatycznych wspomagających zarządzanie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320822489 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Bartosz Wachnik 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 222 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, sprawność przedsiębiorstw w warunkach niepewności. teoria i praktyka (opr. twarda)
od 60 81

1 oferta

sprawność przedsiębiorstw w warunkach niepewności. teoria i praktyka (opr. twarda)

  • ISBN 9788320824711 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Elżbieta Urbanowska-Sojkin 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie projektami innowacyjnymi. aplikacje w środowisku plm (opr. miękka)
od 52 46

2 oferty

Zarządzanie projektami innowacyjnymi. aplikacje w środowisku plm (opr. miękka)

  • ISBN 9788320824469 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 400 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - Nowak Z. Alojzy, Zalega Tomasz (opr. miękka)
od 47 51

2 oferty

Makroekonomia (wyd. 2 zmienione 2019) - Nowak Z. Alojzy, Zalega Tomasz (opr. miękka)

  • ISBN 9788320823653 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tomasz Zalega|Alojzy Z. Nowak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 612 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zaawansowana rachunkowość zarządcza. Wyd. 3 - Edward Nowak (opr. kartonowa)
od 42 47

2 oferty

Zaawansowana rachunkowość zarządcza. Wyd. 3 - Edward Nowak (opr. kartonowa)

  • ISBN 9788320822892 
  • Oprawa kartonowa 
  • Autor Edward Nowak 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 358 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Oszustwa i manipulacje księgowe a rachunkowość kreatywna (opr. broszurowa)
od 29 23

2 oferty

Oszustwa i manipulacje księgowe a rachunkowość kreatywna (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788320824292 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Artur Hołda 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 162 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.