Menu
Zamknij

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Zatroszcz się o swoich kupujących, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najszczególniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń użytkowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.
Każda producent chciałaby być znana z nieprzeciętnej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, iż uzyskuje w najkorzystniejszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Marki, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują kupujących, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani poprzez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w chwili, gdy jeden z profesorów namawia ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Ale Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, bez dwóch zdań nie słynie z korzystnej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Prędko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest nietrudna, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi bardzo pouczającą, lecz przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Użycie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich kupujących. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszelkich.

Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
ISBN: 9788377469521
Kod paskowy: 9788377469521
Autorzy: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30294
ilość stron: 180
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.8
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.256
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 32 94

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 48 37

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)
od 42 42

3 oferty

Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873681 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joe Dominguez|Vicki Robin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas|Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
od 44 91

1 oferta

liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

  • ISBN 9788380875647 
  • Autor Starr Karla,Heath Chip 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 49 90

1 oferta

Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377469750 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Zig Ziglar 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 412 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 54 85

2 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)
od 40 21

2 oferty

4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)

  • ISBN 9788377461075 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Timothy Ferriss 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 497 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Siła narracji marketingowej Jak właściwe słowa poz- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. miękka)
od 21 45

2 oferty

Siła narracji marketingowej Jak właściwe słowa poz- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. miękka)

  • ISBN 9788380876064 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Mirosław Bujko|Sebastian Hejnowski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.