Menu
Zamknij

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka) od 17 35

Biblioteka biznesu

Opis

Zatroszcz się o swoich kupujących, bądź ktoś inny zrobi to za ciebie!
KEN BLANCHARD, jeden z najszczególniej wpływowych na świecie ekspertów w dziedzinie zarządzania, współzałożyciel i szef The Ken Blanchard Companies. Współautor 60 książek, które sprzedały się w łącznym nakładzie ponad 21 milionów egzemplarzy, w tym kultowego Jednominutowego Menedżera.
KATHY CUFF jest konsultantem w firmie The Ken Blanchard Companies i współautorką programu szkoleniowego o nazwie Legendarna Obsługa Klienta. Jest znaną trenerką, konsultantką i prelegentką, prowadzi szkolenia dla organizacji z całego świata.
VICKI HALSEY jest wiceprezesem ds. Szkoleń użytkowanych w The Ken Blanchard Companies. Jest współautorką programu szkoleniowego Legendarna Obsługa Klienta i popularną na całym świecie trenerką, konsultantką, autorką materiałów szkoleniowych i prelegentką.
Każda producent chciałaby być znana z nieprzeciętnej obsługi klienta, a jednak większość ludzi uważa, iż uzyskuje w najkorzystniejszym wypadku przeciętny poziom obsługi. Marki, które odnoszą sukcesy, rozumieją związek pomiędzy legendarną obsługą klienta a zyskami i rozwojem – wiedzą też, że sposób, w jaki ich pracownicy traktują kupujących, jest bezpośrednio związany ze sposobem, w jaki oni sami są traktowani poprzez przełożonych.
Kelsey Young to młoda, lecz już pozbawiona złudzeń pracownica działu sprzedaży, która łączy pracę z nauką. Świat otwiera się przed nią otworem w chwili, gdy jeden z profesorów namawia ją do budowy kultury służenia opartej na pięciu komponentach kursu Legendarnej Obsługi Klienta. Ale Ferguson’s, sieć, w której pracuje Kelsey, bez dwóch zdań nie słynie z korzystnej obsługi, studentka wierzy, że może to zmienić. Prędko okazuje się, że zmiana kultury organizacji nie jest nietrudna, lecz Kelsey dowiaduje się także, że jej rola sprzedawczyni – pracownika na pierwszej linii kontaktu z klientem – jest ważniejsza niż mogłoby się wydawać.
Napisana w charakterystycznym stylu Blancharda, książka Legendarna Obsługa Klienta. Troska jest najważniejsza stanowi bardzo pouczającą, lecz przy tym lekką lekturę dla pracowników na każdym szczeblu organizacji, bez względu na branżę, w jakiej ta firma działa. Użycie zawartych tu idei i wskazówek w praktyce będzie miało ogromny wpływ na doświadczenie twoich kupujących. Bez względu na to, czy jesteś dyrektorem naczelnym, czy pracownikiem na część etatu, każdy może coś zmienić, a obsługa klienta jest przecież zadaniem wszelkich.

Podtytuł: Troska jest najważniejsza
Tytuł oryginału: Legendary Service: The Key Is to Care
ISBN: 9788377469521
Kod paskowy: 9788377469521
Autorzy: Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 30294
ilość stron: 180
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
PKWiU: 58.11.1
Format: 14.1x21.8
Głębokość (mm): 9
Waga: 0.256
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)
od 37 99

2 oferty

Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876019 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 310 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)
od 25 80

2 oferty

Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)
od 28 60

2 oferty

Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876354 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert I. Sutton 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)
od 47 35

2 oferty

Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873629 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jeffrey K. Liker, Karyn Ross 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 578 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 25 48

4 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)
od 27 36

2 oferty

Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872172 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy, Magda Witkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)
od 25 48

2 oferty

Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872325 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Grzybek 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.