Praca lidera produktu jest obfitym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym wiąże się wielka odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne wykonywanie trudnych planów rozwoju artykułu nie jest przystępnym zadaniem. Ponadto w czasach błyskawicznego rozwoju technice właśnie stosowne zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Żeby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba perfekcyjnie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju artykułu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być stosownie dopasowany do organizacji. Trzeba jeszcze umieć sprawnie zarządzać zmianą.
Ta książka jest dostępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu znaczne spektrum doświadczeń najkorzystniejszych liderów towaru, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia obszerniejszej przezroczystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju producenta. Przyszli liderzy towaru będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów , a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami towaru.
Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.
Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy sprawnych zespołów produktowych.
Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej, a także aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. W dodatku doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technicznych.
Tytuł Lider artykułu jak najlepsi menedżerowie tworzą wyśmienite produkty i budują wydajne zespoły Autorzy Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw Wydawnictwo One Press EAN 9788328346048 ISBN 9788328346048 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 232 Format 15.8x23.5x1.2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.36 kg