Menu
Zamknij

Lider produktu jak najlepsi menedżerowie tworzą doskonałe produkty I budują skuteczne zespoły (opr. broszurowa) od 18 19

Biblioteka biznesu

Opis


Praca lidera produktu jest obfitym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym wiąże się wielka odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne wykonywanie trudnych planów rozwoju artykułu nie jest przystępnym zadaniem. Ponadto w czasach błyskawicznego rozwoju technice właśnie stosowne zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Żeby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba perfekcyjnie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju artykułu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być stosownie dopasowany do organizacji. Trzeba jeszcze umieć sprawnie zarządzać zmianą.

Ta książka jest dostępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu znaczne spektrum doświadczeń najkorzystniejszych liderów towaru, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia obszerniejszej przezroczystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju producenta. Przyszli liderzy towaru będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów , a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami towaru.

Richard Banfield jest dyrektorem generalnym i współzałożycielem bostońskiej agencji zajmującej się wrażeniami użytkownika — Fresh Tilled Soil. Wcześniej zajmował się usługami satelitarnymi i internetowymi w Afryce.

Martin Eriksson od ponad dwudziestu lat tworzy wiodące produkty internetowe na całym świecie. Wspiera młode firmy sprawnych zespołów produktowych.

Nate Walkingshaw jest CXO w firmie Pluralsight. Zajmował się produktami z branży medycznej, a także aplikacjami mobilnymi i sieciowymi. W dodatku doświadczenie w kierowaniu badaniami i rozwojem w firmach technicznych.
Tytuł Lider artykułu jak najlepsi menedżerowie tworzą wyśmienite produkty i budują wydajne zespoły Autorzy Richard Banfield, Martin Eriksson, Nate Walkingshaw Wydawnictwo One Press EAN 9788328346048 ISBN 9788328346048 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Zarządzanie ilość stron 232 Format 15.8x23.5x1.2 cm Rok wydania 2018 Oprawa Miękka Wydanie 1 Waga 0.36 kg

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie...
od 43 99

1 oferta

Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie...

  • ISBN 9788328394926 
  • Autor Chris Guillebeau 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach..
od 36 77

1 oferta

Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach..

  • ISBN 9788383227306 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Biblia copywritingu w.2 poszerzone, dodruk
od 31 97

1 oferta

Biblia copywritingu w.2 poszerzone, dodruk

  • ISBN 9788383229171 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nowa psychologia zarządzania
od 26 45

2 oferty

Nowa psychologia zarządzania

  • ISBN 9788328359383 
  • Autor Tomasz Gordon 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej
od 31 11

2 oferty

Internet możliwości. O tym, jak wypromować firmę i zarabiać więcej, pracując mniej

  • ISBN 9788383221410 
  • Autor Weronika Modzelewska 
Porównaj
Biblioteka biznesu, pierwsze 90 dni. strategie zapewniające sukces... (opr. broszurowa)
od 41 34

1 oferta

pierwsze 90 dni. strategie zapewniające sukces... (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788324601585 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Michael Watkins 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wskaźniki ekonomiczne. przewodnik dla inwestora (opr. broszurowa)
od 48 34

1 oferta

wskaźniki ekonomiczne. przewodnik dla inwestora (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788324602346 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Richard Yamarone 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.