Menu
Zamknij

Logodydaktyka. droga rozwoju (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Logodydaktyka to autorska koncepcja Iwony Majewskiej-Opiełki, zajmująca się całościowo wspieraniem rozwoju człowieka, a poprzez to także firm. Pozwala bratać dobro jednostki z dobrem firmy. Jest to formuła dochodzenia do zadowolenia z życia i poczucia spełnienia bez odwoływania się do terapii i psychicznych obnażeń, asygnowana dla ludzi odczuwających potrzebę zmian w życiu, ale także dla tych, którzy po prostu chcą czegoś więcej aniżeli to, co już osiągnęli. Jest oparte na właściwie rozumianej skuteczności działania i stałym rozwoju. Logodydaktyka umożliwia znalezienie własnego wyjątkowego pomysłu na siebie, pomaga ustalić wizję i misję życia, zakłada doskonalenie charakteru i niezbędnych do sprawnego działania kompetencji psychologicznych. Posługując się wieloma specjalnie dostosowanymi zadaniami, ćwiczeniami i szkoleniami, pozwala nadać życiu własny sens (logos), a także działać na podstawie wizji i misji życia. Główne metody logodydaktyki to szkolenia, trening osobisty jeden na jeden, coaching, mentoring, konsultacje i jednostkowa praca z zadaniami. Celem tej książki jest nauczenie, jak wspierać własny rozwój i nadawać mu właściwy kierunek, a także jak wspierać rozwój innych ludzi, a także organizacji i firm.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, zarządzanie usługami. strategie i przywództwo w biznesie (opr. miękka)
od 34 50

1 oferta

zarządzanie usługami. strategie i przywództwo w biznesie (opr. miękka)

  • ISBN 9788374893558 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard Normann 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo GWP 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.