Menu
Zamknij

Lojalność konsumenta Jak budować trwałe relacje z klientem (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Niezwykła publikacja, która powstała w relacji autora z czytelnikami! Wszystkie treści były w trakcie pisania konsultowane z grupą około stu osób. Autor uwzględnił ich uwagi i odpowiedział na ich pytania w swojej książce.
Klient lojalny, klient nielojalny?

Budowanie marki, wobec której konsumenci będą lojalni po prostu dlatego, że to właśnie ONA - ich ukochana marka - jest trudne i czasochłonne. Wymaga również konsekwencji planowania i działania. Jednak to wszystko wyjątkowo się opłaca. Wartość, jakość, dostępność oferty schodzą na dalszy plan wobec przyjemności płynącej z faktu korzystania z tego właśnie artykułu czy tej usługi. Właściciel takiej marki może zawsze liczyć na jej wyznawców. Staje się niepodatny na spadki koniunktury, nowe mody, dumpingowe ceny. Musi oczywiście nadal szukać nowych odbiorców swojej oferty, jednak ma do pomocy dotychczasowych klientów, reklamujących ukochany brand wśród przyjaciół.
Maciej Tesławski napisał książkę kompleksową. Początkuje od samego pojęcia marketingu, wyjaśnia, czym naprawdę jest marketing relacji i na czym polega miks marketingowy nastawiony na lojalność. Następnie prezentuje, iż czasami miłość do firmy nieistotne, ponieważ w pewnych sytuacjach i wobec pewnych klientów liczą się wyłącznie twarde fakty - dotyczy to z reguły oferty B2B. Szeroko omawia ideę programów lojalnościowych, formułuje dekalog programu lojalnościowego, zasady identyfikacji uczestników programu, sposoby komunikacji z nimi oraz nagradzania lojalności. Pracuje na przykładach. Wszystko to czyni zgodnie z ideą marketingu relacji, czyli w porozumieniu z grupą około stu czytelników, recenzujących kolejne rozdziały jego książki podczas pisania!
Maciej Tesławski od lat piętnuje w swych publikacjach działania quasi-lojalnościowe. W piętnowaniu tym jest zasadniczy i konsekwentny. Konsekwencją tej konsekwencji jest także ta książka, której lekturę polecam Wszystkim osobom poszukującym marketingowych inspiracji. Lojalność klientów to dziś jedno z kluczowych wyzwań coraz bardziej dojrzałych i nasyconych rynków. Tworzenie i utrzymywanie prawdziwej więzi z klientami wymaga nie tylko wykwintnych narzędzi, lecz także pogłębionej wiedzy i refleksji ? na czym ta więź właściwie ma polegać? Tzw. Lojalność behawioralna, którą warunkują sztucznie wytwarzane bariery, zachęty i wyrabiane nawyki to zbyt aby kształtować trwałe relacje. Zupełnie innym rodzajem więzi jest ta oparta na zrozumieniu, wzajemnej akceptacji, wspólnych przeżyciach i doświadczeniu. Książka Maćka traktuję jako doskonałą bazę wyjściową do dalszej refleksji na temat lojalności klientów. Z niecierpliwością czekam też na kolejną!
Marek Staniszewski
CMO, Canal + Cyfrowy

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...
od 33 40

1 oferta

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

  • ISBN 9788328904101 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)
od 109 44

1 oferta

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)

  • ISBN 9788328333345 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert K. Wysocki 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 776 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)
od 36 76

1 oferta

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328362079 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Melissa Perri 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 191 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383685 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adrian Komsta, Arkadiusz Kocimski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 144 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)

  • ISBN 9788328385801 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kotter John, Rathgeber Holger, Mueller Peter 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)
od 53 13

1 oferta

inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)

  • ISBN 9788328377318 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.