Menu
Zamknij

Mali mogą więcej - Gabriela Antczak (opr. broszurowa) od 24 99

Biblioteka biznesu

Opis

Drogi Przedsiębiorco.Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną markę.

Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – perfekcyjnie trafiłeś.Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla niewielkich przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodziewanki – nie mogę się nadziwić, jak pokaźny potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i sporych słów.

Ci trzeba mocnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyodrębnić się i zacząć naprawdę zarabiać!Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem.

Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją bez wątpienia wzrosną!

Zapraszam! Tytuł Mali mogą więcej marketing minimalnej producenta czyli wojna o rynek Autor Gabriela Antczak Wydawnictwo Placet EAN 9788374881494 ISBN 9788374881494 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 168 Format 10.3x14.8x1 cm Rok wydania 2010 Oprawa Miękka Waga 0.113 kg

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, nieformalne aspekty biznesu. rosja, kraje arabskie, hongkong - chiny (opr. miękka)
od 27 50

2 oferty

nieformalne aspekty biznesu. rosja, kraje arabskie, hongkong - chiny (opr. miękka)

  • ISBN 9788374881562 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Buszko 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce (opr. miękka)
od 38 27

4 oferty

Usługi profesjonalne w globalnej gospodarce (opr. miękka)

  • ISBN 9788374881821 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justyna Matysiewicz 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 332 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku - Sł.Smyczek, M.Grybś-Kabocik, J. Matysiewicz, A.Tetla DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)
od 52 50

2 oferty

Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku - Sł.Smyczek, M.Grybś-Kabocik, J. Matysiewicz, A.Tetla DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)

  • ISBN 9788374881920 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 268 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Open innovation w MSP i podmiotach ich otoczenia w kontekście rozwoju innowacyjnego - Stanisławski R., Szymański G., Trębska J. (opr. broszurowa)
od 36 12

2 oferty

Open innovation w MSP i podmiotach ich otoczenia w kontekście rozwoju innowacyjnego - Stanisławski R., Szymański G., Trębska J. (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788374881968 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor G Szymański, J Trębska, R Stanisławski 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 214 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ceny transferowe (opr. miękka)
od 23

1 oferta

Ceny transferowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788374881425 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marek Barowicz 
  • Wydawnictwo Placet 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.