Drogi Przedsiębiorco.Stajesz u progu kolejnej z miliona decyzji, jakich wymaga od ciebie na co dzień prowadzenie własnej działalności gospodarczej. Skoro nosisz się z zamiarem sięgnięcia po ten poradnik, to albo walczysz już na konkurencyjnym rynku, albo właśnie zamierzasz się w wir tej walki rzucić, zakładając własną markę.
Gratuluję! Jeśli stale jesteś w biegu i nie lubisz czytać – perfekcyjnie trafiłeś.Ten poradnik powstał w wyniku mojej pracy jako doradca marketingowy dla niewielkich przedsiębiorstw. Każdy dzień i każde spotkanie przynosi mi kolejne doświadczenie i niespodziewanki – nie mogę się nadziwić, jak pokaźny potencjał i wola przetrwania tkwi we właścicielach małych firm.Wiem, że nie masz ani czasu, ani ochoty na studiowanie kolejnych, teoretycznych porad i sporych słów.
Ci trzeba mocnych i sprawdzonych metod, przykładów i narzędzi, które mogą pomóc ci wyodrębnić się i zacząć naprawdę zarabiać!Dlatego nie zamierzam zamęczać cię długimi wywodami, a tym bardziej nudnawym wstępem.
Poradnik ten to czysta praktyka i konkret. Jeśli zechcesz poświęcić kilka chwil i przejrzeć jego zawartość, a następnie wypróbować przynajmniej część z proponowanych w nim chwytów, to twoje szanse na przetrwanie i wygraną walkę z konkurencją bez wątpienia wzrosną!
Zapraszam! Tytuł Mali mogą więcej marketing minimalnej producenta czyli wojna o rynek Autor Gabriela Antczak Wydawnictwo Placet EAN 9788374881494 ISBN 9788374881494 Kategoria Biznes,ekonomia,marketing\Marketing liczba stron 168 Format 10.3x14.8x1 cm Rok wydania 2010 Oprawa Miękka Waga 0.113 kg