Menu
Zamknij

Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Fachowy PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy konsumentów. Okazuje się jednak, iż nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak wyjątkowo, iż dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas Kowalska autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swych rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został tworzony na potrzeby pracy i służy zwykle odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations, a także dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najmocniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego rodzaju jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego rodzaju zaliczyć można przeważnie te instytucje, które przez swoją działalność budzą kontrowersje bądź również poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wyróznione typy różnią się stanowczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują nietrudnych rozwiązań, lecz pomimo tego nieraz rozważać muszą istotne dylematy etyczne. Książkę tę powinien poznać każdy ceniący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces informacje technologiczne: Autor: Weronika Madryas-Kowalska Stan: nowa, nieczytana Oprawa: miękka Rok wydania: 2008 ISBN 9788372772923 Stron: 176 rozmiary (mm): 190x230

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, komunikacja wizerunkowa w sytuacjach... (opr. broszurowa)
od 39 02

1 oferta

komunikacja wizerunkowa w sytuacjach... (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372779335 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Tymon Smektała 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 150 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, negocjacje (opr. broszurowa)
od 50 70

1 oferta

negocjacje (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372779663 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Wiesław Gomulski 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 139 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, public relations w sytuacjach kryzysowych...
od 39 03

1 oferta

public relations w sytuacjach kryzysowych...

  • ISBN 9798372770379 
  • Autor Tymon Smektała 
  • Wydawnictwo ASTRUM 
Porównaj
Biblioteka biznesu, vademecum managera (opr. broszurowa)
od 47 68

1 oferta

vademecum managera (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372777829 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Andrzej Sieradzki 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Komunikacja wizerunkowa w reklamie (opr. broszurowa)
od 57 63

1 oferta

Komunikacja wizerunkowa w reklamie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788372778208 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Antoni Benedikt 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Komunikacja wizerunkowa e-public relations (opr. miękka)
od 39 03

1 oferta

Komunikacja wizerunkowa e-public relations (opr. miękka)

  • ISBN 9788372778284 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Tymon Smektała 
  • Wydawnictwo Astrum 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.