"Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Producent 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości firmy.
Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować świeże otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Równocześnie dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców.
(…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i przeciętny przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na markę 5.0. Czas na Polskę 5.0.
Ze wstępu Autora Książka jest ciekawą propozycją, stanowczo ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter ergonomicznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak na dodatek wynikami badań.
konkretnymi stronami książki są: aktualny, atrakcyjny i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień użytecznymi przykładami, a także ergonomiczne porady dla stwarzających marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym.
To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej. Dr Jolanta Tkaczyk"