Menu
Zamknij

Marka, Konsument, Badacz (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

W pracy omówiono wykorzystanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej oraz w produkcji strategii producenta i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy metodologicznej, która przygotowuje Czytelnika do mistrzowskiego wykorzystania wyników badań konsumenckich.

W publikacji przedstawiono m.in.:
- przegląd rodzajów badań konsumenckich,
- kryteria wyboru producenta badawczej,
- kryteria oceny poprawności metodologicznej i warsztatowej badań,
- sposoby odczytywania i interpretacji wyników badań konsumenckich.

Podtytuł: Spotkania na rynku
ISBN: 9788326440502
Kod paskowy: 9788326440502
Autorzy: Staszyńska Katarzyna M.
Rok wydania: 2013
Kod wydawcy: 30787
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 224
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.12.0
Format: 14.5x20.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.25
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.