Menu
Zamknij

Marka przywództwa - Ulrich Dave, Smallwood Norman (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Przedstawiona w tej książce koncepcja firmy przywództwa silnie rozróżnia przywódców (liderów) i przywództwo. Dave Ulrich i Norm Smallwood podkreślają, że dobrzy liderzy przychodzą i odchodzą, jednak system przywództwa organizacji musi gwarantujeć otrzymywanie optymalnych rezultatów w długiej perspektywie czasowej,wymogi kupujących i inwestorów były zaspokojone. W Marce przywództwa Ulrich i Smallwood pokazują przewagę tej producenta nad marką korporacyjną. Przy pomocy wiarygodnych danych udowadniają, że organizacja, której liderzy ucieleśniają pożądaną firmę, będzie miała wyższą wartość rynkową producenta konkurencyjne. Innymi słowy, producent przywództwa jest źródłem realnej wartości, a autorzy po raz pierwszy pokazują krok po kroku, jak ją stworzyć. Struktura książki oparta jest na sześciu krokach budowania firmy przywództwa; poszczególne rozdziały mówią o tym jak: " stworzyć cel dla firmy przywództwa " ocenić liderów w odniesieniu do wymagań związanych z marką " zmierzyć zwrot z inwestycji w markę przywództwa " zbudować świadomość marki przywództwa u kluczowych interesariuszy

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej
od 78 65

1 oferta

Strategia lean kultura uczenia się kluczem do budowania przewagi konkurencyjnej

  • ISBN 9788380876293 
  • Autor Michael Balle, Daniel Jones, Jacques Chaize 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 356 
Porównaj
Biblioteka biznesu, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 64 41

2 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka)
od 33 92

2 oferty

everest lidera o wartościach silnym zespole i skutecznym przywództwie (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872332 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Sarnacka-Smith 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 264 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 99

2 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 60 36

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 46 59

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)
od 28 39

2 oferty

Przezwyciężanie pięciu dysfunkcji pracy zespołowej (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871069 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT BIZNES 
  • Ilość stron 148 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.