Menu
Zamknij

Marketing Analytics (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Helping tech-savvy marketers and data analysts solve real-world business problems with Excel Using data-driven business analytics to understand customers and improve results is a great idea in theory, but in today's busy offices, marketers and analysts need simple, low-cost ways to process and make the most of all that data. This expert book offers the perfect solution. Written aby data analysis expert Wayne L. Winston, this practical resource shows you how to tap a simple and cost-effective tool, Microsoft Excel, to solve specific business problems using powerful analytic techniques--and achieve optimum results. Practical exercises in each chapter help you apply and reinforce techniques as you learn. Shows you how to perform sophisticated business analyses using the cost-effective and widely available Microsoft Excel instead of expensive, proprietary analytical tools Reveals how to target and retain profitable customers and avoid high-risk customers Helps you forecast sales and improve response rates for marketing campaigns Explores how to optimize price points for products and services, optimize store layouts, and improve online advertising Covers social media, viral marketing, and how to exploit both effectively Improve your marketing results with Microsoft Excel and the invaluable techniques and ideas in Marketing Analytics: Data-Driven Techniques with Microsoft Excel.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)
od 144 73

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781119628859 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 76 17

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Inbound Marketing and SEO (opr. miękka)
od 86 56

1 oferta

Inbound Marketing and SEO (opr. miękka)

  • ISBN 9781118551554 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Hogenhaven 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sustainability Marketing (opr. miękka)
od 229 51

1 oferta

Sustainability Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781119966197 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Frank-Martin Belz 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The Marketing Agency Blueprint : The Handbook For Building Hybrid PR, SEO, Content, Advertising, And Web Firms (opr. twarda)
od 127 60

1 oferta

The Marketing Agency Blueprint : The Handbook For Building Hybrid PR, SEO, Content, Advertising, And Web Firms (opr. twarda)

  • ISBN 9781118131367 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Roetzer, Paul 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing 3.0 (opr. twarda)
od 89 72

1 oferta

Marketing 3.0 (opr. twarda)

  • ISBN 9780470598825 
  • Oprawa twarda 
  • Autor P. Kotler 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.