Menu
Zamknij

Marketing doświadczeń. Jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów?- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. broszurowa) od 45 12

Biblioteka biznesu

Opis

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego produktywność jest niewielka, jego przejawy powodują znudzenie i irytację. Wątpliwa jakość przynosi wątpliwą skuteczność. Marketing w praktyce stał się fasadowy, nieudolnie wykorzystywany i nastawiony na prędkie zyski. Ma on niedużo do zaoferowania rosnącej rzeszy konsumentów: • o momentalnie zmieniających się wymogich, • pragnących przeżyć swoje życie w sposób pełny, sprężysty i różny, • dla których konsumpcja dóbr staje się drugorzędna, ważne natomiast jest osiągnięcie pożądanego stylu życia i osobistego rozwoju. Na skutek czego, pomimo ogromnego dorobku naukowego marketingu i zorientowanej na zaspokajanie potrzeb klienta retoryki dominującej w przedsiębiorstwach, w opinii konsumentów na rynku dominują przeciętne produkty materialne i usługi. O takiej ofercie konsumenci, choćby jeżeli nie mają do niej zastrzeżeń, prędko zapominają i nie wpływa ona na wzrost ich lojalności. To olbrzymie wyzwanie na miarę powstania nowego paradygmatu marketingu - doświadczenia. Bo nigdy jeszcze wiedza z psychologii, socjologii i antropologii kultury nie była tak bliska i potrzebna ludziom marketingu. W marketingu doświadczeń: • oddziałuje się na zmysły, emocje i intelekt konsumentów, • traktuje się klienta jako aktywnego współtwórcę wartości, • stosuje pionierskie metody zarządcze. Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i niemało innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest asygnowana dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak na dodatek praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.