Menu
Zamknij

Marketing for Tourism and Hospitality Middleton, Victor; Fyall, Alan; Morgan, Mike; Ranchhod, Ashok (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

This is an accessible resource preparing students for the challenges of tourism and hospitality marketing globally. It offers a clear articulation of the changing landscape, a comprehensive introduction to the three underpinning themes of collaboration, technology and experiences, and a plentiful supply of international case material.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Film Marketing
od 278 40

1 oferta

Film Marketing

  • ISBN 9781138013360 
  • Autor Kerrigan, Finola 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Stakeholder Involvement in Social Marketing (opr. miękka)
od 188 16

1 oferta

Stakeholder Involvement in Social Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780367641542 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)
od 174 05

1 oferta

A Practical Guide To Indie Game Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781138801547 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dreskin, Joel 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Digital and Social Media Marketing (opr. miękka)
od 164 03

1 oferta

Digital and Social Media Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780367236021 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)
od 178 56

1 oferta

AIRLINE MARKETING & MANAGEMENT (opr. miękka)

  • ISBN 9781409401490 
  • Oprawa miękka 
  • Autor SHAW, STEPHEN 
  • Wydawnictwo ASHGATE PUBLISHING 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.