Menu
Zamknij

Marketing międzynarodowy - Grzesiuk Aleksandra DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Ilu konsumentów zastanawia się skąd pochodzą wytworne buty „Gino Rossi? Oczywiście z Włoch …Nic bardziej mylnego! Czy znana producent soków „Kubuś ma szanse zaistnieć na Węgrzech bądź Czechach bez zmiany jej nazwy? W czym tkwi sukces polskich producentów jachtów na rynkach światowych? Dlaczego w reklamie sieci McDonald's w Chinach pojawia się motyw latawców? W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej patrzą na rynki zagraniczne. Próbują zbudować tam swoją pozycję rynkową i poszukują inspiracji do działań na rynku krajowym.Wiedza na temat zachowań konsumentów na rynkach zagranicznych, a także zasad działania marketingu międzynarodowym staje się więc potrzebna dla każdego przedsiębiorstwa. Książka jest interesującym opracowaniem, mogącym pełnić funkcję przewodnika dla przedsiębiorców. Adresowana jest z reguły do specjalistów zajmujących się marketingiem międzynarodowym, menedżerów i przedsiębiorców badających możliwości rozwoju swoich firm za granicą,studentów i pracowników naukowych. Jej głównym walorem jest aktualizacja informacji statystycznych i szczególnie bogaty pakiet aktualnych przykładów strategii międzynarodowych przedsiębiorstw. Dostępność i poruszane zagadnienia czynią tę książkę ciekawą także dla Czytelników niezwiązanych profesjonalnie z marketingiem międzynarodowym.
  • Autorzy: Grzesiuk Aleksandra
  • Ciężar: 0,33
  • Format: 17.0x24.0cm
  • ISBN: 9788375590053
  • Języki: POLSKI
  • Kod wydawcy: 31095
  • Miejscowość: Warszawa
  • pojemność: 192
  • Oprawa: Miękka
  • PKWiU: 58.11.1
  • Rok wydania: 2014
  • rodzaj publikacji: KS
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: CeDeWu
  • Wysokość: 2

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pomoc inwestycyjna dla przedsiębiorców w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 26 50

1 oferta

Pomoc inwestycyjna dla przedsiębiorców w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788375562309 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paulina Kubera 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
od 58

1 oferta

Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381028035 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 242 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)
od 39 99

1 oferta

Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)

  • ISBN 9788375561739 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kowalczyk Jerzy 
  • Wydawnictwo CEDEWU 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
od 46 38

1 oferta

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381027601 
  • Autor Kubacka Maria 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)
od 48 60

1 oferta

e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381020695 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Aneta Sokół, Barbara Cendrowska, Pola Żylińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)
od 25 50

3 oferty

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564860 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Ślepko 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.