Menu
Zamknij

Marketing polityczny (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi niespodziany sukces?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną użycia metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta słzastosować więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie równocześnie studentom kierunków humanistycznych i zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji w trakcie wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - atrybuty szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 58 58

1 oferta

problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788301181963 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kazimierz Zieliński 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 226 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie (opr. miękka)
od 63 99

2 oferty

hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301153670 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Panasiuk, Daniel Szostak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)
od 66 99

1 oferta

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196691 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stawarz-García Barbara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ani bezrobocie, ani opieka społeczna (opr. miękka)
od 66 99

2 oferty

ani bezrobocie, ani opieka społeczna (opr. miękka)

  • ISBN 9788301156114 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jules Gazon 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)
od 59 99

2 oferty

wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146481 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dariusz Błaszczuk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 202 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing automation (opr. miękka)
od 65 23

1 oferta

Marketing automation (opr. miękka)

  • ISBN 9788301217983 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Błażewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kanały marketingowe (opr. miękka)
od 78 99

2 oferty

kanały marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301137397 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Louis W. Stern, Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 651 
  • Rok wydania 2002 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metody aktuarialne (opr. miękka)
od 51 75

2 oferty

metody aktuarialne (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146597 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 234 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, talenty w firmie (opr. miękka)
od 85 11

1 oferta

talenty w firmie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301181956 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Wojciech Daniecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2015 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.