Menu
Zamknij

Marketing polityczny (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi niespodziany sukces?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną użycia metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta słzastosować więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie równocześnie studentom kierunków humanistycznych i zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji w trakcie wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - atrybuty szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)
od 52 56

1 oferta

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196691 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stawarz-García Barbara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pieniądz kręci piłką - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 33 46

1 oferta

Pieniądz kręci piłką - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788301189617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jacek Tittenbrun 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 338 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mikroekonomia (opr. miękka)
od 85 17

2 oferty

Mikroekonomia (opr. miękka)

  • ISBN 9788301174033 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Varian Hal R. 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 792 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Podstawy ekonomii (opr. miękka)
od 70 25

1 oferta

Podstawy ekonomii (opr. miękka)

  • ISBN 9788301197872 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Eugeniusz Kwiatkowski|Roman Milewski 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 688 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, POLITYKA WSPIERANIA ROLNICTWA A PROBLEM DEPRYWACJI DOCHODOWEJ ROLNIKÓW W KRAJACH O RÓŻNYM POZIOMIE ROZWOJU - AGNIESZKA POCZTA-WAJDA DARMOWA DOSTAWA KI (opr. miękka)
od 34 62

1 oferta

POLITYKA WSPIERANIA ROLNICTWA A PROBLEM DEPRYWACJI DOCHODOWEJ ROLNIKÓW W KRAJACH O RÓŻNYM POZIOMIE ROZWOJU - AGNIESZKA POCZTA-WAJDA DARMOWA DOSTAWA KI (opr. miękka)

  • ISBN 9788301186807 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Agnieszka Poczta-Wajda 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Big Data w przemyśle - Hyunjoung Lee, Il Sohn (opr. miękka)
od 76 10

1 oferta

Big Data w przemyśle - Hyunjoung Lee, Il Sohn (opr. miękka)

  • ISBN 9788301187330 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lee Hyunjoung|Sohn Il 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.