Menu
Zamknij

Marketing polityczny (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi niespodziany sukces?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną użycia metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta słzastosować więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie równocześnie studentom kierunków humanistycznych i zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji w trakcie wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - atrybuty szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Dostawa 0 zł (opr. miękka)
od 72 39

1 oferta

Doskonalenie przedsiębiorstw.Kryzys drogą do sukcesu - Dostawa 0 zł (opr. miękka)

  • ISBN 9788301188542 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Maciej Kulig 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 350 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 72 39

1 oferta

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 72 40

1 oferta

Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 532 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)
od 48 15

1 oferta

Internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)

  • ISBN 9788301187750 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Nelly Daszkiewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 182 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)
od 48 15

1 oferta

E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194789 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justyna Skorupska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ZARZĄDZANIE PROCESAMI REALIZACJI PROJEKTÓW W SEKTORZE ICT - wyprzedaż (opr. miękka)
od 56 23

1 oferta

ZARZĄDZANIE PROCESAMI REALIZACJI PROJEKTÓW W SEKTORZE ICT - wyprzedaż (opr. miękka)

  • ISBN 9788301177942 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Szapiro Tomasz, Jasińska Katarzyna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 334 
  • Rok wydania 2014 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.