Menu
Zamknij

Marketing polityczny (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi niespodziany sukces?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną użycia metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta słzastosować więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie równocześnie studentom kierunków humanistycznych i zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji w trakcie wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - atrybuty szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 50 68

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)
od 59 39

2 oferty

Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zuzańska- Zyśko Elżbieta 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 432 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)
od 50 68

2 oferty

E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194789 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justyna Skorupska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)
od 76 64

2 oferty

Scaling up. dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? (opr. miękka)

  • ISBN 9788301216764 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Verne Harnish 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 298 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Krótkie wykłady z psychologii psychologia pracy i organizacji (opr. miękka)
od 50 68

2 oferty

Krótkie wykłady z psychologii psychologia pracy i organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301151652 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Zofia Ratajczak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem (opr. miękka)
od 59 21

1 oferta

Smart City. Informacja przestrzenna w zarządzaniu inteligentnym miastem (opr. miękka)

  • ISBN 9788301184780 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dariusz Gotlib 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Infrastruktura transportu. Europa, Polska – teoria i praktyka (opr. miękka)
od 59 21

2 oferty

Infrastruktura transportu. Europa, Polska – teoria i praktyka (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196905 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krystyna Wojewódzka-Król|Ryszard Rolbiecki 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 456 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Gospodarka przestrzenna Uwarunkowania społeczno-kulturowe (opr. miękka)
od 42 14

1 oferta

Gospodarka przestrzenna Uwarunkowania społeczno-kulturowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301154455 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Karwińska Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA Z UWZGLĘDNIENIEM MSSF - JÓZEF PFAFF (opr. miękka)
od 76 28

2 oferty

RACHUNKOWOŚĆ FINANSOWA Z UWZGLĘDNIENIEM MSSF - JÓZEF PFAFF (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194512 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Józef Pfaff 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 540 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.