Menu
Zamknij

Marketing polityczny (opr. miękka) od 58 60

Biblioteka biznesu

Opis

Ostatnie wybory parlamentarne w Polsce w 2001 roku potwierdzają działanie i znaczenie marketingu politycznego, tym samym dowodząc aktualności niniejszej pracy. Pomiędzy innymi niespodziany sukces?Samoobrony", zdaniem wielu obserwatorów, jest pochodną użycia metod marketingowych i technik perswazyjnych w oddziaływaniu wyborców. Książka ta traktuje właśnie o mechanizmach zdobywania władzy we współczesnych kampaniach wyborczych. Przedstawione jest w niej fascynujące i rzadko, jak dotąd, badane zjawisko marketingu politycznego, analizowanego na podstawie kampanii prezydenckich w USA i w Polsce. Podstawowy walor tego opracowania to połączenie teorii marketingu politycznego z praktyką. Z jednej strony, książka ta słzastosować więc może jako podręcznik akademicki, z drugiej - stanowi wyczerpujący przegląd technik i metod stosowanych w kampanii wyborczej, w celu kształtowania postaw wyborców i zdobycia ich głosów. Książka służyć będzie równocześnie studentom kierunków humanistycznych i zarządzania i marketingu, specjalistom zajmującym się marketingiem, reklamą czy public relations, jak i politykom, a także osobom zainteresowanym mechanizmami rywalizacji w trakcie wyborów. Spis treści: I - Historia zastosowania marketingu politycznego II - atrybuty szczególne marketingu politycznego III - Analiza rynku politycznego

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)
od 66 49

2 oferty

Menedżer Samuraj Intuicja Jako Klucz Do Sukcesu - Reinhard Lindner (opr. miękka)

  • ISBN 9788301209483 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Lindner Reinhard 
  • Wydawnictwo PWN 
  • Ilość stron 272 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (opr. miękka)
od 60 44

2 oferty

zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji zorientowanej procesowo (opr. miękka)

  • ISBN 9788301199999 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Natalia Potoczek 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)
od 69 20

1 oferta

Procesy metropolizacji. Darmowy odbiór w niemal 100 księgarniach! (opr. miękka)

  • ISBN 9788301185008 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Elżbieta Zuzańska-Zyśko 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 432 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)
od 68 21

3 oferty

Powszechna historia prawa. wydanie rozszerzone - andrzej dziadzio (opr. miękka)

  • ISBN 9788301213466 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Andrzej Dziadzio 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 530 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 89 10

2 oferty

Finanse publiczne a nowe zarządzanie gospodarcze w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788301198138 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 532 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)
od 104

2 oferty

Rynki, instrumenty i instytucje finansowe - Opracowanie zbiorowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301195083 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 500 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Afryka Subsaharyjska - Cieślik Ewa, Czernichowski Konrad, Ndiaye Bara (opr. miękka)
od 69

2 oferty

Afryka Subsaharyjska - Cieślik Ewa, Czernichowski Konrad, Ndiaye Bara (opr. miękka)

  • ISBN 9788301208837 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Cieślik, Konrad Czernichowski, Ndiaye Bara 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 244 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)
od 56 94

2 oferty

E-commerce. Strategia, zarządzanie, finanse - JUSTYNA SKORUPSKA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301194789 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Justyna Skorupska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)
od 66 49

2 oferty

internacjonalizacja przedsiębiorstw działających w branżach high-tech (opr. miękka)

  • ISBN 9788301187750 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Nelly Daszkiewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 182 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.