Menu
Zamknij

Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Sukces organizacji kulturalno-oświatowych zależy od wielu czynników. Nie ulega wątpliwości, że marketing zawiera się wśród nich. By jednak opracowywać i właściwie stosować strategie marketingowe, trzeba je dobrze poznać. Temu zadaniu może z całą pewnością służyć lektura książki „Marketing strategiczny w sektorze kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński".
Jan Ryłko
Prezes Zarządu Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego w Republice Czeskiej


Silną stroną pracy jest udane, naturalne połączenie istniejącej teorii marketingu z wynikami i wnioskami z badań empirycznych przeprowadzonych poprzez autora. Na podkreślenie zasługuje zasobność form badania własnego, obejmującego ustalenia ilościowe i jakościowe, w tym także posłużenie się techniką analizy przypadków. Ogromne znaczenie dla oceny wartości pracy ma jej przydatność dla zarządzania procesami kultury w regionie Euroregionu Śląsk Cieszyński w przyszłości, tak w ujęciu makro (dla władz euroregionu), jak i mikro (dla osób kierujących poszczególnymi instytucjami kultury).
prof. Nadzw. Dr hab. Adam Grzegorczyk


Przedstawiony materiał jest szczególnie interesujący, wartościowy, zawierający bardzo mnóstwo odniesień użytecznych. [...] Wysoko należy ocenić poziom naukowy całej pracy. [...] Wysoko oceniam stronę metodyczną badań pierwotnych prowadzonych równocześnie po stronie podażowej (podmioty sektora kultury), jak i popytowej rynku (odbiorcy oferty kulturalnej). Poszczególne rozdziały książki zostały napisane niezwykle dostępnym językiem, w sposób niebanalny i zachęcający do czytania.
prof. Dr hab. Zdeněk Mikoláš


Praca udostępnia doświadczenia oraz wiedzę skatalogowaną przez autora oraz biorących udział w badaniu menedżerów kultury. Części teoretyczne zobrazowane wynikami badań pierwotnych ożywione zostały wieloma adekwatnie przypasowanymi przykładami, opracowanymi na podstawie działalności autentycznych podmiotów kultury Euroregionu Śląsk Cieszyński. Książka skłania do myślenia, namawia do formułowania własnych opinii na temat możliwości stosowania zaprezentowanych w pracy rozwiązań.
Bogdan Kasperek
Dyrektor Biura Stowarzyszenia Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza"
Sekretarz Euroregionu Śląsk Cieszyński

ISBN: 9788375568455
Kod paskowy: 9788375568455
Autorzy: Wróblewski Łukasz
Wydanie: 1
Rok wydania: 2016
Kod wydawcy: 31095
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 250
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.0x23.5cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.41
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Makroekonomia behawioralna w.2020 - Krzysztof Orlik - książka (opr. broszurowa)
od 41 76

2 oferty

Makroekonomia behawioralna w.2020 - Krzysztof Orlik - książka (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023986 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Krzysztof Orlik 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 222 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw - Mariusz Nowak (opr. broszurowa)
od 27 35

1 oferta

Zarządzanie finansami małych przedsiębiorstw - Mariusz Nowak (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381021760 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Mariusz Nowak 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 154 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)
od 40 48

2 oferty

Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstw - Magdalena Grabowska (opr. miękka)

  • ISBN 9788381020213 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Magdalena Grabowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie - Monika Wieczorek-Kosmala (opr. twarda)
od 54 52

2 oferty

Kapitał ryzyka w przedsiębiorstwie - Monika Wieczorek-Kosmala (opr. twarda)

  • ISBN 9788375567120 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Monika Wieczorek-Kosmala 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 308 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)
od 43

2 oferty

Audyt wewnętrzny w sektorze finansów publicznych - Joanna Przybylska (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381023092 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Joanna Przybylska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)
od 42 82

2 oferty

Controlling w przedsiębiorstwach produkcyjnych - Elżbieta Janczyk-Strzała (opr. miękka)

  • ISBN 9788381021968 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Elżbieta Janczyk-Strzała 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.