W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu i zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu danych marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.
Podtytuł: Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26. ISBN: 9788365149039 Kod paskowy: 9788365149039 Autorzy: Pańczyk Małgorzata Rok wydania: 2015 Kod wydawcy: 38448 Miejscowość: Poznań liczba stron: 223 Oprawa: Miękka PKWiU: 58.11.1 Format: 16.5x23.5cm Głębokość (mm): 10 Waga: 0.37 Języki: polski Grupa towarowa: Książka
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.