Menu
Zamknij

Marketing w działalności agencji reklamowej eMPi2 (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

W książce wyjaśniono pojęcie marketingu, przedstawiono system marketingu, marketing-mix, cenę, dystrybucję i promocję marketingu i zachowanie nabywców na rynku i segmentację rynku. Kolejne rozdziały dotyczą systemu danych marketingowej, badań marketingowych i planowania marketingowego. Na końcu książki zamieszczono 22 niezmienne prawa marketingu.

Podtytuł: Materiały edukacyjne do kwalifikacji A.26.
ISBN: 9788365149039
Kod paskowy: 9788365149039
Autorzy: Pańczyk Małgorzata
Rok wydania: 2015
Kod wydawcy: 38448
Miejscowość: Poznań
liczba stron: 223
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 10
Waga: 0.37
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.