Menu
Zamknij

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

"Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania efektowności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej wykorzystywane poprzez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej.

Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Równocześnie widocznym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś - jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników - jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swej aktywności.

Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod różnorodne funkcje, nasuwa wniosek,wykorzystywanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, typowo z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony.

Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników." Anna Polska Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw.. (opr. broszurowa)
od 33 99

2 oferty

Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw.. (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322794678 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Anna Magdalena Korzeniowska 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, luka podatkowa - jej przyczyny, problemy pomiaru.. (opr. broszurowa)
od 32 31

2 oferty

luka podatkowa - jej przyczyny, problemy pomiaru.. (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322793084 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Katarzyna Wójtowicz|Jolanta Szołno-Koguc 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 187 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, europejski rynek cukru w warunkach globalizacji (opr. broszurowa)
od 26 39

2 oferty

europejski rynek cukru w warunkach globalizacji (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322794395 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Anna Budzyńska 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 204 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, modele rozwoju lokalnej infrastruktury technicznej (opr. miękka)
od 31 50

1 oferta

modele rozwoju lokalnej infrastruktury technicznej (opr. miękka)

  • ISBN 9788377841341 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Artur Myna 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 184 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, dochody podatkowe samorządu terytorialnego... (opr. broszurowa)
od 32 31

2 oferty

dochody podatkowe samorządu terytorialnego... (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322793091 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Joanna Śmiechowicz|Jolanta Szołno-Koguc 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, praca ludzka w perspektywie interdyscyplinarnej (opr. twarda)
od 35 74

2 oferty

praca ludzka w perspektywie interdyscyplinarnej (opr. twarda)

  • ISBN 9788322790724 
  • Oprawa twarda 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 398 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zarządzanie projektami inwestycji kapitałowych (opr. miękka)
od 30 92

2 oferty

zarządzanie projektami inwestycji kapitałowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788322794364 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan Chadam|Łukasz Kański 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym (opr. broszurowa)
od 23 09

2 oferty

Przedsiębiorstwo na rynku kapitałowym (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322792292 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Red Elżbieta Bukajska 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 116 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, społeczna odpowiedzialność biznesu... (opr. broszurowa)
od 25 77

2 oferty

społeczna odpowiedzialność biznesu... (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322794296 
  • Oprawa broszurowa 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 155 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.