Menu
Zamknij

Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce (opr. miękka) od 29 89

Biblioteka biznesu

Opis

Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania efektowności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej wykorzystywane poprzez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są jeszcze słabo obecne w sferze zarządzania jednostkami terytorialnymi, zwłaszcza we wschodnich województwach Polski. Równocześnie widocznym czynnikiem zagrażającym jakości ładu przestrzennego, szerzej zaś jakości przestrzeni miast dla ich użytkowników jest ofensywa firm, które w ramach własnych kampanii marketingowych poszukują nowych terenów dla swej aktywności.
Świadomość zagrożeń w zagospodarowaniu przestrzeni, jakie niesie żywiołowa jej komercjalizacja, w tym niekontrolowana sprzedaż i spontaniczne przeznaczanie gruntów pod różnorodne funkcje, nasuwa wniosek,wykorzystywanie podejść i technik marketingu urbanistycznego w zarządzaniu miastami musi być kontrolowane, typowo z punktu widzenia dalekosiężnych, strategicznych racji otwarcia na rozwój zrównoważony. Mimo potencjalnych zagrożeń związanych z jego stosowaniem, marketing nie może być całkowicie ignorowany, gdyż w sytuacji rosnącego znaczenia konkurencyjności miast i gmin stanowi ważne narzędzie budowania ich atrakcyjności dla użytkowników.
- Anna Polska
Tytuł Marketing w planowaniu przestrzennym i urbanistyce Autor Anna Polska Wydawnictwo UMCS EAN 9788322794371 ISBN 9788322794371 Kategoria Literatura, Marketing ilość stron 270 Format 240x170 mm Rok wydania 2021 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Aktywność ekonomiczna osób w wieku 50+ w województwie lubelskim (opr. miękka)
od 32 13

1 oferta

Aktywność ekonomiczna osób w wieku 50+ w województwie lubelskim (opr. miękka)

  • ISBN 9788377849606 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wybrane zagadnienia współczesnej rachunkowości w Polsce i na Ukrainie (opr. miękka)
od 28 32

2 oferty

Wybrane zagadnienia współczesnej rachunkowości w Polsce i na Ukrainie (opr. miękka)

  • ISBN 9788377847398 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, otwarte innowacje w poszukiwaniu nowych źródeł kreowania wartości w biznesie
od 32 83

1 oferta

otwarte innowacje w poszukiwaniu nowych źródeł kreowania wartości w biznesie

  • ISBN 9788322796191 
  • Autor Zenon Pokojski 
  • Wydawnictwo UMCS 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw.. (opr. broszurowa)
od 30 38

1 oferta

Determinanty a wielkość oszczędności gospodarstw.. (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322794678 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Anna Magdalena Korzeniowska 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kompetencje nadzorcze Komisji Nadzoru Finansowego (opr. broszurowa)
od 30 38

1 oferta

Kompetencje nadzorcze Komisji Nadzoru Finansowego (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788322793770 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Paulina Daniluk 
  • Wydawnictwo UMCS 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.