Menu
Zamknij

Marketing Warfare: 20th Anniversary Edition

Biblioteka biznesu

Opis

To commemorate the 20th anniversary of this classic book that changed an indutsry, marketing mavens Ries and Trout reunite to annotate their book for another generation of marketers. They give a fresh perspective on why waging marketing warfare is even more important today than 20 years ago, and provide in-depth analysis of some of the biggest marketing successes and failures of the last two decades.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Construction Databook
od 513 50

1 oferta

Construction Databook

  • ISBN 9780071613576 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mobile Marketing
od 147 96

1 oferta

Mobile Marketing

  • ISBN 9780071743020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Electronic Circuits for the Evil Genius 2/E
od 129 34

1 oferta

Electronic Circuits for the Evil Genius 2/E

  • ISBN 9780071744126 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ambush Marketing Toolkit
od 77 84

1 oferta

Ambush Marketing Toolkit

  • ISBN 9780070138087 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Think ASEAN
od 122 80

1 oferta

Think ASEAN

  • ISBN 9780071254052 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Blog Marketing
od 180 51

1 oferta

Blog Marketing

  • ISBN 9780072262513 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.