Menu
Zamknij

Marketing Warfare: 20th Anniversary Edition

Biblioteka biznesu

Opis

To commemorate the 20th anniversary of this classic book that changed an indutsry, marketing mavens Ries and Trout reunite to annotate their book for another generation of marketers. They give a fresh perspective on why waging marketing warfare is even more important today than 20 years ago, and provide in-depth analysis of some of the biggest marketing successes and failures of the last two decades.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Kiss, Bow, or Shake Hands, Sales and Marketing: The Essential Cultural Guide--From Presentations and
od 81 83

1 oferta

Kiss, Bow, or Shake Hands, Sales and Marketing: The Essential Cultural Guide--From Presentations and

  • ISBN 9780071714044 
  • Autor Wayne A. Conway 
  • Wydawnictwo McGraw-Hill 
  • Ilość stron 304 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Construction Databook
od 506 87

1 oferta

Construction Databook

  • ISBN 9780071613576 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Import/export
od 102 04

1 oferta

Import/export

  • ISBN 9780071482554 
  • Autor Nelson, Carl A. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Mobile Marketing
od 145 93

1 oferta

Mobile Marketing

  • ISBN 9780071743020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Electronic Circuits for the Evil Genius 2/E
od 127 38

1 oferta

Electronic Circuits for the Evil Genius 2/E

  • ISBN 9780071744126 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ambush Marketing Toolkit
od 76 86

1 oferta

Ambush Marketing Toolkit

  • ISBN 9780070138087 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Think ASEAN
od 121 25

1 oferta

Think ASEAN

  • ISBN 9780071254052 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.