Menu
Zamknij

Marketing wartości (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Czy celem marki jest tylko i wyłącznie zysk$251 Czy w firmie pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i niczym więcej$252 Czy producenta istnieją tylko po to,stwarzać przychody i wytwarzać kolejne produkty, które te przychody generują$253 Czy dziś na te pytania bez dwóch zdań można odpowiedzieć tylko: Tak$254 Takie myślenie biznesowe, choć nadal funkcjonujące, coraz częściej wypierane jest poprzez model zarządzania firmą w oparciu o wartości i idee.

Dzieje się tak nie tylko na poziomie zewnętrznego wizerunku, który wpływa na przychody organizacji, ale także na poziomie wewnętrznym, gdzie wszyscy pracownicy angażując się w działalność producenta zmieniają świat na ulepszone.

Robią to bo wierzą, iż biznes ma do spełnienia ważniejsze zada-nie aniżeli tylko zarabianie pieniędzy, że w biznesie człowiek i jego otoczenie stanowi największą wartość. Z łatwością jest znaleźć firmy, które chwalą się wartościami.

Wieszają je w formie manifestów na ścianach i publikują na stronach internetowych. Jakże niejednokrotnie jest to tylko iluzja... W swej książce Justyna Bakalarska demonstruje doświadczenia firm, które nie tylko o tym mówią, lecz naprawdę tak działają - w oparciu o nowe modele zarządzania, wrażliwość społeczną i ideę marketingu wartości.

Ta książka to konkretna dawka wiedzy, w której ukazane są procesy i zmiany społeczne prowadzące do tego nowego oblicza biznesu. Wiedza ta poparta jest inspirującymi przykładami i rozmowami z przedsiębiorcami, którzy w swoim biznesie postawili na wartości.

Rozmowy te jasno pokazują,marki mogą być organizacjami dzielącymi się z otoczeniem tym, co mają najkorzystniejszego i mogą perfekcyjnie radzić sobie na rynku. "Głównym i najważniejszym celem prowadzenia działalności gospodarczej jest tak naprawdę zmiana świata na udoskonalone, poprzez dostarczanie produktów i usług, które są pokłosiem obserwacji problemów społecznych." Marek Śliboda "wystarczy rozejrzeć się wokół i odkryć, co jest najmocniej niezbędne.

Trzeba znaleźć coś prostego, co jeste-śmy w stanie zrobić niewielkimi siłami, ale razem z ludźmi, którzy potrzebują pomocy." Andrzej Blikle "Codziennie szukamy inicjatyw, które sprawią iż świat będzie stawał się lepszy.

przez to, iż angażujemy się w informacje działania do nas też coś wraca, stajemy się lepsi." Artur Nowak Gocławski "Róbmy rzeczy, które zmieniają świat. Każdego dnia zmieniajmy rzeczywistość wokół nas.

To jest naprawdę proste." Michał Nowak "Przedsiębiorcy chcą zmieniać świat. No to zachęcam: zmieniajmy go! Bo zmienianie świata nie polega tylko na tym, że trzeba od razu wysłać rakietę na orbitę.

Każde choćby najmniejsze działanie, które ma na celu zmianę na lepsze czy pomoc innym jest dobre i wartościowe." Szymon Kosiński "Założenie, iż człowiek jest ważniejszy niżeli jakikolwiek inny sens istnienia organizacji niesie z sobą daleko idą-ce konsekwencje w praktyce zarządzania." Antoni Wojtulewicz "Liczymy na to,swoimi działaniami będziemy wywierać realny nacisk, na tych którzy działają wg innej logi-ki." Beata Charycka Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.