Menu
Zamknij

Marketing we współczesnej gospodarce Wybrane zagad- bezpłatny odbiór zamówień w Krakowie (płatność gotówką lub kartą). (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Współczesna gospodarka stanowi ogromne wyzwanie zarówno dla firm, organizacji, jak i marek, które chcą przetrwać i rozwijać się w warunkach ogromnej konkurencji w większości branż, coraz szybszym postępem technologicznym, większym nasyceniem danych docierających każdego dnia do konsumentów.

Niniejsza publikacja ukazuje sposoby odkrywania i stosowania potencjału zawartego w potrzebach konsumentów, organizowania cyklu komunikacji marketingowej z użyciem nowoczesnych technice, użycia działań i zasad marketingowych do motywowania pracowników, wydajnego budowania długofalowych relacji z klientami oraz organizowania działań odpowiedzialnych społecznie.

Podstawową grupą odbiorców są pracownicy przeciętnego i wyższego szczebla działów marketingu jak i działów promocji. Może być pomocą dydaktyczną dla studentów w takich przedmiotach, jak: podstawy marketingu, komunikacja w biznesie, innowacyjne koncepcje marketingu.

Spis treści: Wprowadzenie Rozdział 1. Marketing potrzeb i wartości, czyli rzeczy, bez których trudno się obejść Muzahim Al-Noorachi 1.1. Czym jest potrzeba i pragnienie ludzkie 1.2. Piramida potrzeb A.

Maslowa 1.3. Analiza potrzeb przez segmentację rynku 1.4. Segmentacja rynku i dopasowanie oferty do potrzeb 1.4.1. Kryteria demograficzne 1.4.2. Kryteria geograficzne 1.4.3. Kryteria klas społecznych i dochodów ludności 1.4.4.

Kryteria behawioralne 1.5. Co nabywcy kupują - produkty czy oferty wartości Bibliografia Rozdział 2. Marketing percepcji, czyli jak rozwijać interes na ludzkich doznaniach Michał Turniak 2.1. Proces percepcji i narządy zmysłów 2.2.

Postrzeganie oferty rynkowej 2.3. Wybrane koncepcje dyferencjacji doświadczeń 2.4. Marketing percepcji kosiarek do trawy 2.5. Marketing percepcji napoju Coca-Cola Bibliografia Rozdział 3. Multisensoryczne wsparcie sprzedaży, czyli skuteczność zastosowań prekursorskich technologii w jednostkach handlowych Katarzyna Kolasińska-Morawska 3.1.

Ludzkie zmysły - holistyczna koncepcja postrzegania świata 3.2. Merchandising - Sensual Marketing - czyli od artykułu do zarządzania zmysłami 3.3. Technologizacja świata a atmosfera punktu sprzedaży 3.4.

Hyper Shop - Sensual and agile Commerce - plastyczna przestrzeń sprzedaży Bibliografia Rozdział 4. Marketing zintegrowany, czyli jak zarządzać działaniami rynkowymi w organizacji Danuta Janczewska 4.1.

Istota marketingu zintegrowanego 4.2. Poziomy marketingu zintegrowanego w przedsiębiorstwie 4.3. Cele koordynacji działań marketingu zintegrowanego 4.4. Reklama i komunikacja jako elementy składowe marketingu zintegrowanego 4.5.

Planowanie ZKM (zintegrowanej komunikacji marketingowej) w przedsiębiorstwie 4.6. Personalizacja w marketingu zintegrowanym 4.7. Pomiar marketingu zintegrowanego Bibliografia Rozdział 5. Marketing lojalnościowy - czyli jak osiągnąć cele z zadowolonymi klientami i pracownikami Muzahim Al-Noorachi, Bartłomiej Stopczyński 5.1.

Zadowolenie klienta a pozycja organizacji na rynku 5.2. Programy lojalnościowe w osiąganiu satysfakcji klienta 5.3. Marketing współtworzenia wartości - nowy poziom zaangażowania klienta 5.4. Media społecznościowe jako produktywna forma budowania relacji z klientem 5.5.

Rola marketingu wewnętrznego w funkcjonowaniu organizacji Bibliografia Rozdział 6. Marketing organizacji publicznych - studium przypadku szkolnictwa wyższego w Polsce Łukasz Sułkowski, Robert Seliga, Andrzej Wożniak 6.1.

Tożsamość zarządzania publicznego i marketingu 6.2. Marketing jako narzędzie zarządzania strategicznego uczelnią Bibliografia Rozdział 7. Marketing odpowiedzialny społecznie - czyli jak być odpowiedzialnym wobec prawa, etyki i społeczeństwa Monika Sobczyk, Małgorzata Krajewska-Nieckarz 7.1.

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa wyznacznikiem współczesnego marketingu 7.2. Istota i charakterystyka marketingu odpowiedzialnego społecznie 7.3. Prawo, etyka i społeczeństwo jako determinanty marketingu odpowiedzialnego społecznie 7.3.1.

Przepisy prawa 7.3.2. Etyka biznesu 7.3.3. Wymogi społeczne Bibliografia Rozdział 8. Sztuka prowadzenia negocjacji z klientami - czyli jak zdobyć zaufanie klienta Michał Chmielecki 8.1. Strategie negocjacji: dystrybucyjne, a także integracyjne 8.2.

Typy negocjacji 8.3. Relacje z klientami 8.3.1. Co nas właściwie łączy$25 8.3.2. Dynamika relacji z klientem 8.3.3.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W RACHUNKOWOŚCI TEORIA I PRAKTYKA (opr. miękka)
od 36 09

2 oferty

SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ BIZNESU W RACHUNKOWOŚCI TEORIA I PRAKTYKA (opr. miękka)

  • ISBN 9788380853805 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Krasodomska Joanna redakcja naukowa 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 186 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Podstawy analizy ekonomiczno-finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego
od 50

1 oferta

Podstawy analizy ekonomiczno-finansowej w jednostkach samorządu terytorialnego

  • ISBN 9788380853201 
  • Autor Kowalczyk Magdalena 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 247 
Porównaj
Biblioteka biznesu, procedury i dokumentacja badania sprawozdań finansowych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 46 01

1 oferta

procedury i dokumentacja badania sprawozdań finansowych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788380852242 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan Śliwa, Józef Marzec 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, instrumenty finansowe. wycena, ewidencja, sprawozdawczość (opr. miękka)
od 46 40

1 oferta

instrumenty finansowe. wycena, ewidencja, sprawozdawczość (opr. miękka)

  • ISBN 9788380856332 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Monika Szczerbak, Ryszard Waśkiewicz, Agnieszka W 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 220 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów
od 73 50

1 oferta

Modelowanie i symulacja wieloagentowa w badaniach zachowań konsumentów

  • ISBN 9788382702712 
  • Autor Wawrzyniak Agata 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 252 
Porównaj
Biblioteka biznesu, EKONOMIA INSTYTUCJONALNA DLACZEGO INSTYTUCJE SĄ WAŻNE (opr. miękka)
od 31 98

2 oferty

EKONOMIA INSTYTUCJONALNA DLACZEGO INSTYTUCJE SĄ WAŻNE (opr. miękka)

  • ISBN 9788380853478 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Staniek Zbigniew 
  • Wydawnictwo Difin 
  • Ilość stron 318 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.