Menu
Zamknij

Metody pomiaru i determinant jakości informacji... (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Głównym celem monografii jest zdefiniowanie i kompleksowe zbadanie zagadnienia jakości informacji w raportach obowiązkowych i dobrowolnych sporządzanych poprzez spółki giełdowe. Przedstawiono w niej analizę determinant jakości danych i konsekwencji wynikających z jej zróżnicowani a, a także charakterystykę i krytyczną ocenę naukowych metod badania jakości informacji finansowych i niefinansowych oraz formy ich prezentacji. Publikacja posiada wyniki badań własnych autora na temat determinant kształtujących jakość danych w raportach spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie z użyciem trzech metod: nietypowych składników memoriałowych, wskaźnika jakości danych niefinansowych o modelu biznesu i wskaźnika rozbieżności wykresów. Na podstawie rozważań i wyników analiz zasugerowano nowe kierunki badań. Ważnym aspektem pracy jest refleksja nad znaczeniem koncepcji modelu biznesu dla jakości raportów spółek giełdowych, a także jej konsekwencje dla systemu informacyjnego rachunkowości.
Książka jest skierowana do badaczy i studentów zainteresowanych zagadnieniem jakości i do księgowych, specjalistów rachunkowości zarządczej, biegłych rewidentów, przedstawicieli instytucji stanowiących standardy sprawozdawczości i nadzorujących rynki finansowe, którzy na co dzień posiadają wpływ na jakość informacji zawartych w raportach przedsiębiorstw.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)
od 26 51

2 oferty

Branding krótkie wprowadzenie 29 (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381428200 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert Jones 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 156 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, the best practice of marketing management in..
od 37 33

1 oferta

the best practice of marketing management in..

  • ISBN 9788382208429 
  • Autor Kamila Szymańska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 150 
Porównaj
Biblioteka biznesu, leksykon zintegrowanego planowania rozwoju
od 45 54

1 oferta

leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

  • ISBN 9788382209969 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj
Biblioteka biznesu, controlling działań marketingowych
od 32 14

2 oferty

controlling działań marketingowych

  • ISBN 9788383312293 
  • Autor Grzegorczyk Wojciech 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 134 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)
od 29 51

2 oferty

Analiza oszczędności sektorów instytucjonalnych na podstawie macierzy rachunkowości społecznej - Trębska Joanna - książka (opr. miękka)

  • ISBN 9788382202212 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joanna Trębska 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
  • Ilość stron 168 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, umysł, mózg i wolna wola
od 45 54

1 oferta

umysł, mózg i wolna wola

  • ISBN 9788382209136 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.