Menu
Zamknij

Mikroekonomia (opr. miękka) od 108 99

Biblioteka biznesu

Opis

Kultowy podręcznik do kursu średniego mikroekonomii i ekonomii menedżerskiej!

Podręcznik Hala Variana jest „jak marzenie"; studiować z niego mikroekonomię, a także uczyć na jego podstawie studentów to prawdziwa przyjemność.
Robert A. Mango z Vanderbilt University w Nashville
zalety podręcznika:
Ř Układ podręcznika gromadzi kilka równoległych ścieżek, które czynią go przydatnym do prowadzenia kursów na przeróżnych stopniach: od podstawowego, przeciętniezaawansowany, aż do? przy uzupełnieniu zależnie od potrzeb wykładu? nowoczesnych.
Ř Autor nie tylko opisuje pojęcia i zdarzenia, ale „otwiera" przed czytelnikiem kolejne drzwi prowadzące do poznania tajemnic spraw rutynowych z zasady niełączonych z zagadnieniami ekonomicznymi.
Ř Z podręcznika mogą korzystać studenci o zróżnicowanym stopniu znajomości matematyki, w głównym toku wykładu nie jest bowiem użytkowany rachunek różniczkowy. Mnóstwo rozdziałów dopełniają dodatki matematyczne.
Ř Konsekwentnie jest prezentowane ujęcie praktyczne, w którym zdarzenia gospodarcze są ukazywane poprzez pryzmat ich wspólnego problemu, choćby gdy dotyczą zróżnicowanych dziedzin gospodarki, co uczy uniwersalnego myślenia ekonomicznego.
Ř W analizie pozostał uwzględniony nie tylko wpływ czynników stricte ekonomicznych, lecz także takich jak: niepewność, nierówna informacja czy słabość ludzkiego charakteru i instytucji, co zbliża podręcznik do „codziennego życia".

nowe wydanie zostało wzbogacone o:
· nowe rozdziały poświęcone teorii gier i ekonomii behawioralnej,
· mikroekonomiczną koncepcję przetargów,
· aktualne, atrakcyjne przykłady.

Hal R. Varian jest głównym ekonomistą Google’a, a także emerytowanym profesorem Uniwerytetu Berkley w Kalifornii, był wieloletnim dziekanem School of Information Management and System i współpracownikiem tamtejszego Wydziału Ekonomii. Ponadto gościnnie wykłada na wielu uczelniach na całym świecie.

Podtytuł: Kurs średni - ujęcie nowoczesne.
Tytuł oryginału: Intermediate Microeconomics A Modern Aproach.
ISBN: 9788301174033
Kod paskowy: 9788301174033
Autorzy: Varian Hal R.
Tłumaczenie: Domański Ryszard S.
Wydanie: 4
Rok wydania: 2018
Kod wydawcy: 20411
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 792
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 16.8x23.8cm
Głębokość (mm): 35
Waga: 1.13
Język oryginału: angielski
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 58 58

1 oferta

problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788301181963 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kazimierz Zieliński 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 226 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie (opr. miękka)
od 63 99

2 oferty

hotelarstwo. usługi - eksploatacja - zarządzanie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301153670 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Aleksander Panasiuk, Daniel Szostak 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 378 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)
od 66 99

1 oferta

Content Marketing i Social Media. Jak przyciągnąć klientów. Wyd. 2 - BARBARA STAWARZ-GARCIA (opr. miękka)

  • ISBN 9788301196691 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stawarz-García Barbara 
  • Wydawnictwo WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN 
  • Ilość stron 178 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie i planowanie marketingowe (opr. miękka)
od 51 75

2 oferty

Zarządzanie i planowanie marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301156145 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Pomykalski Andrzej 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 216 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, ani bezrobocie, ani opieka społeczna (opr. miękka)
od 66 99

2 oferty

ani bezrobocie, ani opieka społeczna (opr. miękka)

  • ISBN 9788301156114 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jules Gazon 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 274 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)
od 59 99

2 oferty

wstęp do prognozowania i symulacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146481 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dariusz Błaszczuk 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 202 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing automation (opr. miękka)
od 65 23

1 oferta

Marketing automation (opr. miękka)

  • ISBN 9788301217983 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Błażewicz 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, kanały marketingowe (opr. miękka)
od 78 99

2 oferty

kanały marketingowe (opr. miękka)

  • ISBN 9788301137397 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Louis W. Stern, Anne T. Coughlan, Adel I. El-Ansary 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 651 
  • Rok wydania 2002 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metody aktuarialne (opr. miękka)
od 51 75

2 oferty

metody aktuarialne (opr. miękka)

  • ISBN 9788301146597 
  • Oprawa miękka 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 234 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.