Menu
Zamknij

Nadzwyczajna usługa. Jak przekuć zaangażowanie klienta w sukces twojej firmy Frances Frei, Anne Morriss (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Czy zaspokajasz zapotrzebowanie klientów na nadzwyczajną usługę - i czy potrafisz na tym zaoszczędzić Jeśli nie, to znajdujesz się w szczególnie niekorzystnej sytuacji, ponieważ nie udało ci się stworzyć zrównoważonego modelu działalności, który przynosiłby zyski, dawał się skalować i...

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Zarabianie w młodym wieku
od 53 15

1 oferta

Zarabianie w młodym wieku

  • ISBN 9788365590367 
  • Autor Dawid Piątkowski, Kacper Piekiełko 
  • Wydawnictwo KOS 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne
od 53 14

1 oferta

Srebrna gospodarka. Ujęcie społeczno-ekonomiczne

  • ISBN 9788381023962 
  • Autor Ewa Frąckiewicz, Barbara Kryk (red.) 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 266 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4
od 58 90

1 oferta

Zarządzanie jakością w usługach publicznych w.4

  • ISBN 9788381028394 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.