Menu
Zamknij

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Laur progresywności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty towar, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.

Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów$5946 Jak pisze autor książki Nagrody biznesowe:,,Współczesne nagrody to temat doniosły i niedużo poważny zarazem.

Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów$5947". A równocześnie ludzie i marki chcą być zauważani i doceniani równocześnie poprzez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług.

Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania antropolog, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych,,nagród biznesowych".

Książka stanowi rzadkie połączenie atrakcyjnej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych. Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem! Dr Paweł Krzyworzeka - teoretyk organizacji i antropolog kulturowy.

Pracuje jako adiunkt w Katedrze Zarządzania w Społeczeństwie Sieciowym i Cyfrowym Akademii Leona Koźmińskiego. Stypendysta Fulbrighta. Pracował na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie Cornella (USA) oraz w Państwowym Muzeum Etnograficznym w Warszawie.

Współredaktor naczelny czasopisma,,Tamara: Journal for Criti-cal Organization Inquiry".

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 25 42

2 oferty

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Ślusarczyk 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 42 21

3 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 46 31

2 oferty

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 61 78

3 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)
od 39 92

2 oferty

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sheridan Marcus 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bankowość w gospodarce cyfrowej
od 44 61

3 oferty

bankowość w gospodarce cyfrowej

  • ISBN 9788381754606 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)
od 90 56

2 oferty

Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752862 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan M. Myszewski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 718 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Firmy szybkiego wzrostu jak osiągać przewidywalny przychód i rekordowe zyski
od 54 90

1 oferta

Firmy szybkiego wzrostu jak osiągać przewidywalny przychód i rekordowe zyski

  • ISBN 9788375619911 
  • Autor Aaron Ross, Jason Lemkin 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 424 
Porównaj
Biblioteka biznesu, platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. problemy instytucjonalne (opr. miękka)
od 56 69

2 oferty

platformy cyfrowe i gospodarka współdzielenia. problemy instytucjonalne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752046 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Włodzimierz Szpringer 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.