Menu
Zamknij

Neuromarketing For Dummies od 68 09

Biblioteka biznesu

Opis

Learn how to use neuromarketing and understand the science behind it Neuromarketing is a controversial new field where researchers study consumers' brain responses to advertising and media. Neuromarketing and the brain sciences behind it provide new ways to look at the age-old question: why do consumers buy? Neuromarketing For Dummies goes beyond the hype to explain the latest findings in this growing and often misunderstood field, and shows business owners and marketers how neuromarketing really works and how they can use it to their advantage. You'll get a firm grasp on neuromarketing theory and how it is impacting research in advertising, in-store and online shopping, product and package design, and much more. Topics include: How neuromarketing works Insights from the latest neuromarketing research How to apply neuromarketing strategies to any level of advertising or marketing, on any budget Practical techniques to help your customers develop bonds with your products and services The ethics of neuromarketing Neuromarketing for Dummies demystifies the topic for business owners, students, and marketers and offers practical ways it can be incorporated into your existing marketing plans.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Measuring Marketing
od 126 10

2 oferty

Measuring Marketing

  • ISBN 9781118153741 
  • Autor John A. Davis 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 320 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing
od 145 27

2 oferty

Fashion Marketing

  • ISBN 9781405139533 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 280 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 53 58

2 oferty

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)
od 183 60

2 oferty

Historische technische Regelwerke für den Beton-, Stahlbeton- und Spannbetonbau: Bemessung und Ausf (opr. twarda)

  • ISBN 9783433029251 
  • Oprawa twarda 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 1326 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Museum Marketing And Strategy
od 320 25

1 oferta

Museum Marketing And Strategy

  • ISBN 9780787996918 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Black Hole Focus
od 77 03

1 oferta

Black Hole Focus

  • ISBN 9780857085610 
  • Autor Hankel, Isaiah / Wiley 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Insights from A to Z
od 107 92

2 oferty

Marketing Insights from A to Z

  • ISBN 9780471268673 
  • Autor Philip Kotler 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 224 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Network Marketing For Dummies
od 64 42

2 oferty

Network Marketing For Dummies

  • ISBN 9780764552922 
  • Autor Ziglar, Zig 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 408 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.