Menu
Zamknij

Niech Cię widzą w sieci! Blog lub serwis branżowy od podstaw (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Content is the king!
należycie prowadzony content marketing to podstawa produktywnych, a przy tym stosunkowo niskokosztowych działań promujących producenta, jej produkty albo usługi. Znaczącą ideą przyświecającą marketingowi treści jest dzielenie się wiedzą - regularne publikowanie danych ciekawych dla odbiorcy. Przy czym mianem odbiorcy w sytuacji content marketingu określa się potencjalnego klienta z założeniem, że skoro ochoczo i regularnie korzysta z udostępnianych przez firmę informacji, to w pewnym momencie skorzysta także z jej oferty. Content marketing pozwala w dodatku zbudować prestiż producenta eksperta w danym obszarze oraz sprzyja wyszukiwaniu jej w sieci, a to za przyczyną wyszukiwarek, które \"kochają\" słowa klucze pojawiające się na firmowych blogach i stronach.

Tu przechodzimy od \"co\" do \"jak\". Jak zatem realizować efektywne działania z zakresu marketingu treści? Jedną z ciekawszych propozycji jest prowadzenie firmowego bloga albo tematycznego portalu, gromadzącego wokół siebie ludzi zainteresowanych danym zagadnieniem albo solidną branżą. Takie medium online może założyć właściciel każdego, nawet szczególnie nieznacznego biznesu, pod warunkiem że lubi pisać i dysponuje wiedzą niezbędną do tego, by na polu marketingu treści działać produktywnie. Wiedzę, jak powszechnie wiadomo, pozyskuje się z stosownych książek. Ta została podzielona na trzy znaczące części:

Z pierwszej, teoretycznej, dowiesz się, jakimi regułami rządzi się komunikacja contentmarketingowa bazująca na mediach własnych
Część druga przeprowadzi Cię przez najważniejsze technologiczne aspekty uruchamiania bloga albo portalu internetowego
Na koniec nauczysz się wytwarzać strukturę wydajnego serwisu? takiego, który ludzie będą chętnie odwiedzać i polecać innym

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.