Menu
Zamknij

nieograniczony sukces w sprzedaży jak sprzedawać więcej niż kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to możliwe (opr. miękka) od 34 20

Biblioteka biznesu

Opis

Milion wymówek powstrzymuje cię przed osiągnięciem twoich własnych celów sprzedażowych i dochodowych. Niełatwe czasy w gospodarce, internetowa walka cenowa, sceptycznie nastawieni konsumenci… dobór wymówek jest obszerny. Lecz zastanów się nad następującym faktem: 20 procent najlepszych sprzedawców przeprowadza 80 procent sprzedaży, bez względu na przeszkody. Uzyskują przewidywalne i doskonałe wyniki w zmiennym środowisku. Możesz do nich dołączyć, jeśli tylko opanujesz najlepsze techniki sprzedaży! Autorem książki jest szanowany na całym świecie guru sprzedaży, którego osobista historia „od pucybuta do milionera motywuje sprzedawców do porzucenia chaotycznych działań i skoncentrowania się na tym, co naprawdę działa. Nieograniczony sukces w sprzedaży to biblia handlowca profesjonalisty zawierająca najważniejsze i najprzydatniejsze dane. Brian Tracy, we współpracy z własnym synem, kierownikiem sprzedaży, Michaelem, wyłożył tu fundamenty handlu w dzisiejszym niełatwym świecie, w którym najważniejsze są relacje międzyludzkie. Autorzy wskazują najkorzystniejsze praktyki zawodowców odnoszących największe sukcesy, między innymi: - siedem sposobów wykrycia (i uniknięcia) nierokującego powodzenia klienta, - ćwiczenia umysłowe, które pozwalają przekształcić odrzucenie w iskrę zainteresowania, - jak połączyć sprzedaż relacyjną, konsultacyjną i edukacyjną, - jakie jest najpotężniejsze pytanie, które można zadać klientowi, - praktyczne wskazówki pozwalające ulepszyć prezentację i potroić sprzedaż, - skuteczne narzędzie, które pozwala natychmiast zmienić obojętnych ludzi w klientów, - co mówić, gdy klient narzeka na cenę, - dlaczego „pomyślę o tym oznacza w języku klienta „żegnam – i jak unikać tych słów, - 7 kluczowych technik, które odpowiedzialne są za 90 procent udanych transakcji, - jak uzyskać powtórne zakupy w naszym „społeczeństwie rekomendacji, - prawdziwe powody, dla których kupujący nie dokonują zakupu, - strategie, które pozwolą przejść od działań o niskiej skuteczności do działań o wysokiej wydajności, - jak podwoić ilość czasu spędzanego twarzą w twarz z obiecującymi klientami i jak osiągać z tego korzyści, - i dużo, dużo więcej! Pytania samooceny, przykładowe dialogi, przykłady demonstrujące najlepsze praktyki w działaniu, przydatne ćwiczenia, a także inspiracja, z której słynie Brian Tracy – to wszystko sprawi,łatwo opanujesz bezcenne idee i techniki. Wszyscy wielcy sprzedawcy zaczynali od samego dołu, nie dysponowali ani umiejętnościami, ani poczuciem bezpieczeństwa. Doszli na szczyt nie dlatego, że stosowali jakieś „sztuczki czy „sekretne metody, lecz dzięki opanowaniu sprawdzonych umiejętności, które gwarantują odpowiednią wydajność i zarobki, o jakich zawsze marzyłeś. Naucz się podstaw i ciesz się swoją drogą na szczyt. BRIAN TRACY jest prezesem i dyrektorem generalnym firmy Brian Tracy International, specjalizującej się w szkoleniach i rozwoju jednostek i organizacji. Jest cenionym na całym świecie szkoleniowcem z zakresu sprzedaży – przeszkolił więcej osób w większej liczbie branż i krajów niżeli jakikolwiek inny trener. Jest też autorem 55 bestsellerów, które przetłumaczono na 38 języków. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii. MICHAEL TRACY jest wiceprezesem Działu Sprzedaży i Rozwoju Biznesu w Analog Analytics, firmie działającej w branży SaaS (oprogramowanie jako usługa), która w maju 2012 roku została zakupiona poprzez spółkę akcyjną Barclays. Wcześniej założył internetową markę marketingową i kierował grupami sprzedaży obwoźnej dla takich firm jak AT&T i Verizon. Mieszka w Solana Beach w Kalifornii.
  • Autorzy: Tracy Brian, Tracy Michael
  • Ciężar: 0,392
  • Format: 15.5x23.5cm
  • ISBN: 9788377467541
  • Język oryginalny: angielski
  • Języki: polski
  • Kod wydawcy: 30294
  • Miejscowość: Warszawa
  • objętość: 264
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • PKWiU: 58.11.1
  • Podtytuł: Jak sprzedawać więcej, niżeli kiedykolwiek mógłbyś sądzić, że to osiągalne, w 12 prostych krokach
  • Rok wydania: 2014
  • Tłumacze: Kowalczyk Marcin
  • wariant publikacji: KS
  • Tytuł oryginalny: Unlimited Sales Success: 12 Simple Steps for Selling More Than You Ever Thought Possible
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: MT Biznes
  • Wysokość: 15

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022
od 65 99

3 oferty

droga toyoty. 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata wyd. 2022

  • ISBN 9788382311228 
  • Autor Liker Jeffrey K. 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 30 35

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów
od 66 30

1 oferta

Odkoduj pułapki myślenia w biznesie. Jak ekonomia behawioralna wpływa na wybory klientów

  • ISBN 9788382314403 
  • Autor Phil Barden 
  • Wydawnictwo MT-Biznes 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 52 85

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes
od 59 99

3 oferty

metawersum. jak internet przyszłości zrewolucjonizuje świat i biznes

  • ISBN 9788382311921 
  • Autor Matthew Ball 
Porównaj
Biblioteka biznesu, liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych
od 40 99

3 oferty

liczby się liczą. data storytelling, czyli jak opowiadać o danych

  • ISBN 9788380875647 
  • Autor Starr Karla,Heath Chip 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas, Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.