Menu
Zamknij

Nowoczesne projektowanie modeli biznesowych (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Zaprojektuj sukces swej producenta!

Ciągła zmienność i nieprzewidywalność. Nowe technologie. Świeże trendy. Przyzwyczajenia klientów, za którymi nie sposób nadążyć. Wczorajszy hit wszech czasów jutro popadnie w zapomnienie. Prototyp, który tydzień temu był budowany w garażu, dziś jest wdrażany do produkcji jako obiekt marzeń nastolatków. Niemało pewniaków, które miały być żyłą złota, stało się rozczarowaniem i bolesną stratą. Z drugiej strony imponujące sukcesy odnoszą ci, o których miesiąc temu nikt nie słyszał. Czy w tych warunkach w ogóle da się prowadzić biznes? Czy w ogóle istnieje jakiś sposób, żeby jakoś zapanować nad tym szaleństwem i po prostu wyprowadzić firmę na prostą?

Owszem, istnieje. Nazywa się projektowanie i umożliwia podejmowanie lepszych decyzji biznesowych poprzez tworzenie nowych modeli biznesowych, proces uporządkowanej i kreatywnej obserwacji istniejących rynków oraz usystematyzowane rozwiązywanie problemów i określanie koniecznego zestawu narzędzi. I właśnie o takim projektowaniu jest ta książka — bezcenny przybornik dla każdego, kto chce zaprojektować sukces producenta. Odszukasz tu zbiór technik i metodyk, dzięki którym zaprojektujesz ulepszoną oraz przemyślenia mistrzów biznesu i studia przypadków.

Niektóre z zagadnień poruszonych w książce:

  • zespół projektowy, jego tworzenie i przygotowanie do działania,
  • kontekst działania firmy i jego kluczowe czynniki,
  • metody projektowania modeli biznesowych,
  • narzędzia i tricki do generowania pomysłów i budowy prototypów,
  • metody weryfikacji pomysłów.

Patrick van der Pijl i Justin Lokitz należą do kadry zarządzającej Business Models Inc. Ich pasją jest pomaganie innym firmom w budowaniu prekursorskich modeli biznesowych i przyszłościowych strategii działania.

Lisa Kay Solomon zajmuje się strategiami przywódczymi w California College of the Arts oraz na Singularity University.

Maarten van Lieshout, a także Erik van der Pluijm zaangażowali się w utworzenie producenta Thirty-X. Zajmują się integrowaniem tworzenia strategii z projektowaniem i programowaniem.

Jonas Louisse zajmuje się użytkowaniem metod myślenia wizualnego i osiągnięć neuropsychologii w projektowaniu i rozwiązywaniu złożonych problemów.


Spis treści:

WPROWADZENIE. Projektuj lepsze firmy; podwójna pętla (8)
PRZYGOTOWANIE. Przygotuj swój zespół, swoje otoczenie oraz sposób pracy (24)
PUNKT WIDZENIA. Bądź buntownikiem, nakreśl wizję, zdefiniuj kryteria projektowania (46)
POZNANIE. Poznaj swych klientów, kontekst i firmę (82)
GENEROWANIE POMYSŁÓW. Naucz się tworzyć pomysły, rozwijać je i dokonywać ich wyboru (124)
TWORZENIE PROTOTYPÓW. Wcielaj pomysły w życie, szkicuj, buduj prototypy (152)
WERYFIKACJA. Wskaż najmocniej ryzykowne założenie, eksperymentuj i wykonuj zwroty (180)
SKALOWANIE. Kiedy i jak skalować; poziom gotowości inwestycyjnej (214)
DODATEK. Indeks, zespół, podziękowania (262)

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...
od 33 40

1 oferta

Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych...

  • ISBN 9788328904101 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)
od 109 44

1 oferta

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie VII - Robert K. Wysocki (opr. twarda)

  • ISBN 9788328333345 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert K. Wysocki 
  • Wydawnictwo One Press / Helion 
  • Ilość stron 776 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)
od 36 76

1 oferta

Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788328362079 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Melissa Perri 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 191 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)
od 25 33

2 oferty

Jak nie wciskać? czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu (opr. miękka)

  • ISBN 9788328383685 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Adrian Komsta, Arkadiusz Kocimski 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 144 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)
od 24 29

2 oferty

Gdy góra lodowa topnieje. wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (opr. miękka)

  • ISBN 9788328385801 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kotter John, Rathgeber Holger, Mueller Peter 
  • Wydawnictwo Helion 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)
od 53 13

1 oferta

inteligencja finansowa. co kryją liczby. przewodnik menedżera (opr. twarda)

  • ISBN 9788328377318 
  • Oprawa twarda 
  • Autor John Case, Joe Knight, Karen Berman 
  • Wydawnictwo Onepress 
  • Ilość stron 360 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.