Menu
Zamknij

O wartości zaufania. Komunikacja i budowa zaufania a rynkowa wartość przedsiębiorstwa (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Książka pokazuje fundamentalną rolę zaufania z perspektywy przedsiębiorstwa i jego występowaniu na rynku kapitałowym. W dodatku omawia wpływ zaufania (dla którego kluczowe znaczenie ma komunikacja z inwestorami) na wycenę przedsiębiorstwa. Książka ma charakter interdyscyplinarny: problematykę zaufania i komunikacji analizuje z perspektywy językoznawstwa, prakseologii, psychologii, socjologii, zarządzania i ekonomii - w kontekście współczesnego rynku kapitałowego. Na potrzeby pomiaru zaufania autorka stworzyła indeks zaufania do przedsiębiorstwa (IZ). Podając przykłady z rynku kapitałowego, pokazuje negatywne, a niekiedy wręcz dramatyczne skutki nieetycznej komunikacji największych światowych korporacji.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)
od 39 92

3 oferty

Co chce wiedzieć klient? jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310559 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Sheridan Marcus 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 404 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 25 42

2 oferty

aktywność marketingowa małych i średnich przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788375611892 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Stanisław Ślusarczyk 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)
od 59 06

1 oferta

polityka wiedzy, a współczesne procesy innowacyjne (opr. miękka)

  • ISBN 9788381753470 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Małgorzata Golińska-Pieszyńska 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2022 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022
od 42 21

3 oferty

e-marketing. planowanie, narzędzia, praktyka wyd. 2022

  • ISBN 9788381753944 
  • Autor Mazurek Grzegorz 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)
od 35 02

1 oferta

Nagrody biznesowe - Paweł Krzyworzeka (opr. miękka)

  • ISBN 9788375618006 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paweł Krzyworzeka 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 316 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
od 46 31

2 oferty

Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024

  • ISBN 9788381755856 
  • Autor Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, marketing. sztuka konkurowania i współpracy
od 61 78

3 oferty

marketing. sztuka konkurowania i współpracy

  • ISBN 9788381754590 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, bankowość w gospodarce cyfrowej
od 44 61

3 oferty

bankowość w gospodarce cyfrowej

  • ISBN 9788381754606 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Poltext 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)
od 90 99

2 oferty

Jakość kosztuje. studium zarządzania sprawnością procesów organizacji (opr. miękka)

  • ISBN 9788381752862 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jan M. Myszewski 
  • Wydawnictwo Poltext 
  • Ilość stron 718 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.