Menu
Zamknij

Odkryj się od 25 25

Biblioteka biznesu

Opis

Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czyrozszerzanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – uwielbiany specjalista ds. Zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa" – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.

Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zespolić dwie marki o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej przezroczystości postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo.
Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a marka jest na sprzedaż [konkurencyjna firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną" mina mi trochę zrzedła, ale nie za nad wyraz. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo
~ fragment książki

Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z rozmaitymi koncepcjami w sposób dostępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, by zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak przeważnie Lencioni proponujeużyteczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.

Pozostaw ego za drzwiami, usiądź komfortowo i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, lecz jej przesłanie zapamiętasz na wieki.
- Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera
Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, iż ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, by każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad.
- J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s
Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak stwarzać związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać.
- Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc.
Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce.
- Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD)
Patrick Lencioni jest według „New York Timesa" wyśmienicie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej i The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes marki The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune", poprzez firmy dopiero początkujące działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje dodatkowo w „Harvard Business Review", „The Wall Street Journal", „Fortune", „Business Week" oraz „USA Today".

Podtytuł: Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem
linia procesu: BIZNES EKONOMIA ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788377460856
Kod paskowy: 9788377460856
Autorzy: Lencioni Patrick
Rok wydania: 2011
Kod wydawcy: 30294
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 1
Oprawa: Plastikowa
PKWiU: 58.11.2
Format: 13.5x19.0cm
Głębokość (mm): 15
Waga: 0.07
Dział/Kategorie: Audiobooki / Ekonomia Biznes
Nośnik/Format: CD-MP3
liczba nośników: 1
Języki: polski
Grupa towarowa: CD ROM

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)
od 28 49

3 oferty

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380871076 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo Sdmx 
  • Ilość stron 250 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)
od 51 21

2 oferty

Jak zbudowałem firmę. prawdziwe historie przedsiębiorców (opr. miękka)

  • ISBN 9788382310665 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Guy Raz 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2021 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)
od 29 90

1 oferta

Jednominutowy negocjator. Sztuka zawierania korzystniejszych kontraktów - Don Hutson (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871618 
  • Oprawa miękka 
  • Autor George Lucas|Don Hutson 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 189 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)
od 35 63

3 oferty

Pieniądze albo życie. 9 kroków do finansowej... (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873681 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Joe Dominguez|Vicki Robin 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 368 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie - PATRICK LENCIONI (opr. miękka)
od 39 90

2 oferty

Trzy kluczowe cechy idealnego członka zespołu. Opowieść o przywództwie - PATRICK LENCIONI (opr. miękka)

  • ISBN 9788380871519 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Patrick Lencioni 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)
od 24 95

2 oferty

Ziglar o sprzedaży - Dostawa 0 zł (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788377469750 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Zig Ziglar 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 412 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)
od 46 35

3 oferty

Od dobrego do wielkiego - Jim Collins (opr. miękka)

  • ISBN 9788380874015 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jim Collins 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 292 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, 4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)
od 39 15

3 oferty

4 godzinny tydzie? pracy (opr. twarda)

  • ISBN 9788377461075 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Timothy Ferriss 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 497 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej - Marcus Buckingham DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)
od 42 77

3 oferty

Po pierwsze złam wszelkie zasady. Co najwięksi menadżerowie na świecie robią inaczej - Marcus Buckingham DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873735 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcus Buckingham|Curt Coffman 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 352 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.