Po omówieniu takich tematów jak praca zespołowa, przywództwo, czyrozszerzanie zaangażowania pracowników oraz organizacja zebrań, Patrick Lencioni – uwielbiany specjalista ds. Zarządzania, konsultant, mówca i autor bestsellerów z listy „New York Timesa" – zainteresował się swoim własnym rzemiosłem: konsultingiem i usługami.
Odkryj się to niezwykła historia konsultanta, który rozpaczliwie próbuje zespolić dwie marki o zupełnie odmiennym podejściu do klienta. Jedna z firm polega na całkowitej przezroczystości postępowania i zaprezentowaniu bezbronności wobec klienta, druga skupia się na udowodnieniu swoich kompetencji, wiedzy i biegłości eksperckiej. W trakcie zarządzania procesem fuzji konsultant zmuszony jest pobrać nauki, które zmienią jego życie, choć zaakceptowanie ich nie przyjdzie mu łatwo. Gdy kolega powiedział mi, że Michael Casey odchodzi z Lighthouse, a marka jest na sprzedaż [konkurencyjna firma], wpadłem w ekstazę. Wreszcie ich wykończyliśmy, pomyślałem. Gdy potem dowiedziałem się, że opuszcza firmę, aby „spędzić więcej czasu z rodziną" mina mi trochę zrzedła, ale nie za nad wyraz. Spędzanie czasu z rodziną było najczęstszą przykrywką dla kiepskich wyników. Moje szczęście nie trwało długo ~ fragment książki
Podobnie jak w innych książkach Lencioni zapoznaje czytelnika z rozmaitymi koncepcjami w sposób dostępny i wciągający. W niniejszej pozycji opisuje trzy lęki, które powodują, że usługodawcy – konsultanci, akwizytorzy, doradcy finansowi, i wielu innych profesjonalistów zajmujący się długoterminową obsługą klienta – sami nieświadomie torpedują swoje wysiłki, by zbudować zaufanie i lojalność klienta. Jak przeważnie Lencioni proponujeużyteczne podejście, które pomoże nam owe lęki przezwyciężyć.
Pozostaw ego za drzwiami, usiądź komfortowo i przeczytaj Nagość. Książkę czyta się tak przyjemnie, że możesz skończyć ją za jednym posiedzeniem, lecz jej przesłanie zapamiętasz na wieki. - Ken Blanchard, współautor Jednominutowego menedżera Na własnej skórze doświadczyłem, jak działa metoda nagich usług i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, iż ta książka zmieni sposób, w jaki patrzycie na obsługę klienta. Moim marzeniem jest, by każdy z moich kontrahentów przeczytał tę pozycję i zastosował się do jej rad. - J. Miles Reiter, prezes i dyrektor zarządzajacy Driscoll’s Lencioni napisał absolutnie niezbędny podręcznik o tym, jak stwarzać związki w biznesie (i życiu prywatnym) które są szczere, owocne i trwałe. Odkryj się to książka, która musisz przeczytać. - Andy Lorenzen, starszy menedżer, pion zarządzania talentami w organizacji, Chick-fil-A, Inc. Przesłanie Lencioniego na temat bezbronności jest naprawdę strzałem w dziesiątkę. Nie wyobrażam sobie żadnego usługodawcy, który nie skorzystałby z lekcji zawartych w tej wnikliwej książce. - Tony Bingham, prezes i dyrektor zarządzający, American Society for Training & Development (ASTD) Patrick Lencioni jest według „New York Timesa" wyśmienicie sprzedającym się autorem książek biznesowych. Napisał ich osiem, w tym Pięć dysfunkcji pracy zespołowej i The Three Signs of a Miserable Job. Jako założyciel i prezes marki The Table Group, Patrick doradza kadrze kierowniczej szeregu organizacji, począwszy od wiodących firm z listy 500 magazynu „Fortune", poprzez firmy dopiero początkujące działalność, na organizacjach non-profit i kościołach skończywszy. Poza pisaniem książek, Patrick publikuje dodatkowo w „Harvard Business Review", „The Wall Street Journal", „Fortune", „Business Week" oraz „USA Today".
Podtytuł: Przypowieść biznesowa o tym, jak pokonać trzy lęki, które niszczą związek z klientem linia procesu: BIZNES EKONOMIA ZARZĄDZANIE ISBN: 9788377460856 Kod paskowy: 9788377460856 Autorzy: Lencioni Patrick Rok wydania: 2011 Kod wydawcy: 30294 Miejscowość: Warszawa ilość stron: 1 Oprawa: Plastikowa PKWiU: 58.11.2 Format: 13.5x19.0cm Głębokość (mm): 15 Waga: 0.07 Dział/Kategorie: Audiobooki / Ekonomia Biznes Nośnik/Format: CD-MP3 liczba nośników: 1 Języki: polski Grupa towarowa: CD ROM
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.