Menu
Zamknij

Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie korupcji w zarządzaniu organizacją (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji, a także etyka działania marki są coraz bardziej dostrzegane i doceniane poprzez menedżerów w krajach europejskich, jako znaczące elementy innowacyjnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na rynku - stając się coraz bardziej zasadniczymi wyróznikami w ocenie producenta na rynku.

Ten kierunek doskonalenia zarządzania znajduje jeszcze zbyt słabe odbicie w organizajach polskich, w stosunku do potencjalnych potrzeb, dyktowanych wielkością zjawiska korupcji i brakiem odpowiedzialności społecznej, które w rozmiarze politycznym, gospodarczym i społecznym kraju nabierają niejednokrotnie kształtu patologii.

W książce przedstawiono pewne poręczne aspekty rozwiązań, które mogą mieć znaczący wpływ na zmniejszenie w organizacjach prawdopodobieństwa wystąapienia zagrożeń korupcyjnych oraz wzrost odpowiedzialności społecznej.

rozwiązania te zostały już z powodzeniem wdrożone w kilkunastu organizacjach polskich. W tym w ministerstwach i szpitalach. Tytuł Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie... Autor Jerzy Kowalczyk Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788375561739 ISBN 9788375561739 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 180 Rok wydania 2009 Oprawa broszurowa

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Pomoc inwestycyjna dla przedsiębiorców w Unii Europejskiej (opr. miękka)
od 26 50

1 oferta

Pomoc inwestycyjna dla przedsiębiorców w Unii Europejskiej (opr. miękka)

  • ISBN 9788375562309 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Paulina Kubera 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 160 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa
od 58 91

1 oferta

Sprawozdawczy rachunek kosztów w systemie informacyjnym przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381028035 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 242 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa
od 47 11

1 oferta

Rachunek kosztów klienta w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa

  • ISBN 9788381027601 
  • Autor Kubacka Maria 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 152 
Porównaj
Biblioteka biznesu, e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)
od 48 60

1 oferta

e-marketing dla małych i średnich... w.ii (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788381020695 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Aneta Sokół, Barbara Cendrowska, Pola Żylińska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 170 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)
od 25 50

3 oferty

Umiędzynarodowienie klastrów gospodarczych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375564860 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Marcin Ślepko 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 246 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.