Odpowiedzialność społeczna, przeciwdziałanie korupcji, a także etyka działania marki są coraz bardziej dostrzegane i doceniane poprzez menedżerów w krajach europejskich, jako znaczące elementy innowacyjnego zarządzania, które zapewnią firmie przewagę na rynku - stając się coraz bardziej zasadniczymi wyróznikami w ocenie producenta na rynku.
Ten kierunek doskonalenia zarządzania znajduje jeszcze zbyt słabe odbicie w organizajach polskich, w stosunku do potencjalnych potrzeb, dyktowanych wielkością zjawiska korupcji i brakiem odpowiedzialności społecznej, które w rozmiarze politycznym, gospodarczym i społecznym kraju nabierają niejednokrotnie kształtu patologii.
W książce przedstawiono pewne poręczne aspekty rozwiązań, które mogą mieć znaczący wpływ na zmniejszenie w organizacjach prawdopodobieństwa wystąapienia zagrożeń korupcyjnych oraz wzrost odpowiedzialności społecznej.
rozwiązania te zostały już z powodzeniem wdrożone w kilkunastu organizacjach polskich. W tym w ministerstwach i szpitalach. Tytuł Odpowiedzialność społeczna i przeciwdziałanie... Autor Jerzy Kowalczyk Wydawnictwo CeDeWu EAN 9788375561739 ISBN 9788375561739 Kategoria Literatura, Zarządzanie liczba stron 180 Rok wydania 2009 Oprawa broszurowa