Menu
Zamknij

Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Z książki dowiemy się m.in.: jak doszło do tego, iż kanclerz Helmut Kohl poświęcił markę niemiecką i pozbawił władzy niemiecki bank centralny, czy wprowadzenie euro i porzucenie marki niemieckiej było ceną, jaką Niemcy musieli zapłacić za zjednoczenie państwom zwycięskim II wojny światowej, jak Niemcy, którzy nie chcieli euro, zostali okłamani i oszukani przez swych polityków, jaką rolę obszerna finansjera amerykańska w wojnie walutowej pomiędzy dolarem a euro, dlaczego nieuchronny kryzys rzekomo stabilnej waluty wybuchł najpierw w Grecji, jak przebiegał cykl przechodzenia od unii monetarnej do unii długów i transferów, czy dojdzie do powrotu firmy niemieckiej i czy jest on już - na wszelki wypadek - przygotowywany. Dowiemy się dodatkowo, jakie ryzyko czeka inwestorów i ciułaczy, co powinni robić, żeby uratować swoje pieniądze przed dewaluacją, inflacją i fiskusem. Książka jest bezlitosnym dla politycznych oszustów i ekonomicznych ignorantów, napisanym z pasją raportem z pierwszej ręki, demonstrującym, jak małe są szanse, aby euro przetrwało najbliższe lata. Dr Bruno Bandulet (ur.1942) - publicysta ekonomiczny, doradca finansowy i analityk międzynarodowych rynków walutowych i rynków metali szlachetnych (w Niemczech nazywany jest,,Goldpapst") w latach 1973-75 był członkiem redakcji dziennika,,Die Welt" i magazynu,,Quick", poprzez pewien czas był ekspertem CSU i pracował dla Franza Josefa Straussa.

Autorzy: Bandulet Bruno
EAN: 9788360562499
Format: 15x21 cm
ilość stron: 138
ISBN: 9788360562499
Oprawa: broszurowa
Rok wydania: 2011
Wydawnictwo: Wektory

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 40 92

3 oferty

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 26 03

2 oferty

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka)
od 13 17

3 oferty

Integracja europejska i nowy ład gospodarczy. Raport (opr. miękka)

  • ISBN 9788373835986 
  • Oprawa miękka 
  • Autor praca zbiorowa 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 100 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, pojęcie ludobójstwa w kontekscie orzecznictwa miedzynarodowych trybunałów karnych ad hoc (opr. miękka)
od 24

2 oferty

pojęcie ludobójstwa w kontekscie orzecznictwa miedzynarodowych trybunałów karnych ad hoc (opr. miękka)

  • ISBN 9788373834521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Karolina Wierczyńska 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 212 
  • Rok wydania 2010 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 42 92

4 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)
od 40 14

2 oferty

Rachunkowość małych przedsiębiorstw (opr. miękka)

  • ISBN 9788320820201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Kiziukiewicz Teresa, Sawicki Kazimierz 
  • Wydawnictwo Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)
od 47 96

2 oferty

Rachunkowość grup kapitałowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301173869 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Remlein Marzena 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 284 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 37 78

2 oferty

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kreatywność w reklamie (opr. miękka)
od 64

2 oferty

Kreatywność w reklamie (opr. miękka)

  • ISBN 9788301143923 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Murdoch Anna 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe PWN 
  • Ilość stron 248 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.