Menu
Zamknij

Ostatnie lata Euro (opr. broszurowa)

Biblioteka biznesu

Opis

Bruno Bandulet od samego początku bardzo ostro krytykował wprowadzenie euro. Już na początku lat 90. Ostrzegał przed destruktywnymi skutkami europejskiej unii walutowej. W licznych wywiadach i artykułach, a także w trzech książkach walczył o utrzymanie marki niemieckiej, przeciwko centralizmowi Unii Europejskiej i demaskował propagandowe kłamstwa na temat rzekomych korzyści płynących dla Niemców z posiadania wspólnej waluty.

aktualnie, kiedy sprawdzają się jego najgorsze obawy, jako wytrawny znawca kwestii walutowych, przeprowadza w książce Ostatnie lata euro, bilans dziesięciu lat funkcjonowania unii monetarnej, dokonuje rozrachunku z winnymi i ukazuje obecny - katastrofalny - stan strefy euro.

Wyjaśnia, jak funkcjonuje system euro, jak stwarza się pieniądz z niczego, jak powstaje inflacja i jak przebiegają bankructwa państw.. Z książki dowiemy się m.in.: jak doszło do tego, iż kanclerz Helmut Kohl poświęcił markę niemiecką i pozbawił władzy niemiecki bank centralny; czy wprowadzenie euro i porzucenie marki niemieckiej było ceną, jaką Niemcy musieli zapłacić za zjednoczenie państwom zwycięskim z II wojny światowej, jak Niemcy, którzy nie chcieli euro, zostali okłamani i oszukani przez swych polityków, jaką rolę odgrywa szeroka finansjera amerykańska w wojnie walutowej między dolarem i euro; dlaczego nieuchronny kryzys, rzekomo zrównoważonej waluty, wybuchł najpierw w Grecji, jak przebiegał cykl przechodzenia od unii monetarnej do unii długów i transferów, czy dojdzie do powrotu do producenta niemieckiej i czy jest on już -na wszelki wypadek- przygotowywany.

Dowiemy się ponadto, jakie ryzyka czekają inwestorów i ciułaczy, co powinni robić, żeby uratować swoje pieniądze i oszczędności przed dewaluacją, inflacją i fiskusem. Książka jest bezlitosnym dla politycznych oszustów i ekonomicznych ignorantów, napisanym z pasją raportem z pierwszej ręki, pokazującym jak niewielkie są szanse, aby euro przetrwało najbliższe lata.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)
od 64 90

1 oferta

Logika w przedsiębiorstwie (opr. twarda)

  • ISBN 9788320820416 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Pisz Iwona, Sęk Tadeusz, Zielecki Władysław 
  • Wydawnictwo PWE 
  • Ilość stron 380 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)
od 34 63

1 oferta

Giełda kredyt kapitał (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788389812940 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Machlup Fritz 
  • Wydawnictwo FIJORR 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)
od 31 91

1 oferta

Od nędzy do pieniędzy (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812520 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Fijor Jan M., Witkowicz Tad 
  • Wydawnictwo FIJORR PUBLISHING 
  • Ilość stron 322 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)
od 39 95

1 oferta

Wycena i ewidencja środków pieniężnych i rozrachunków. (opr. miękka)

  • ISBN 9788361872924 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Izabela Emerling 
  • Wydawnictwo Marina 
  • Ilość stron 242 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)
od 51 30

1 oferta

project finance w inwestycjach infrastrukturalnych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375560602 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Anna Wojewnik-Filipkowska 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 344 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)
od 37 34

1 oferta

tajniki bankowości. podręcznik akademicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788389812254 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Rothbard Murray N. 
  • Wydawnictwo Fijorr 
  • Ilość stron 324 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)
od 65 55

2 oferty

Jakościowe Metody Badań Marketingowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788301164249 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dominika Maison 
  • Wydawnictwo Wydawnictwo Naukowe Pwn 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)
od 57 95

1 oferta

proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych (opr. miękka)

  • ISBN 9788375565836 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Dejnaka Agnieszka 
  • Wydawnictwo CeDeWu 
  • Ilość stron 200 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, zasady sprawiedliwego podziału dóbr (opr. miękka)
od 45 23

1 oferta

zasady sprawiedliwego podziału dóbr (opr. miękka)

  • ISBN 9788373831230 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Grzegorz Lissowski 
  • Wydawnictwo Scholar 
  • Ilość stron 387 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.