Menu
Zamknij

Patalogie w zachowaniach konsumentów na rynku - Sł.Smyczek, M.Grybś-Kabocik, J. Matysiewicz, A.Tetla DARMOWA DOSTAWA KIOSK RUCHU (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

Monografia Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku stanowi eksponującą propozycję na tle publikacji przystępnych na rynku wydawniczym, zajmujących się podobnymi zagadnieniami. Wskazując na elementy decydujące w największym stopniu o wysokiej wartości monografii pragnę odwołać się do kilku kwestii. Monografię oceniam wysoko w kontekście jej oryginalności. Autorzy odnoszą się do problemów, które są w zasadzie nierozpoznane na naszym rynku, a jed-nocześnie ich nasilająca się skala sprawia, że stanowią one centralny punkt zainteresowania przedsiębiorstw funkcjonujących na rynku i to w różnych, jak dowodzą Autorzy, branżach. Autorzy szczególnie poprawnie osadzają prowadzone rozważania teoretyczne,również prezentowane wyniki badań, w teorii konsumpcji, ekonomii, socjologii i psychologii. Monografia ma charakter teoriotwórczy. Nad wyraz należy docenić wkład Autorów w rozwój nauk ekonomicznych dzięki m.in. Opracowaniu typologii konsumentów w świetle postaw wobec zachowań patologicznych na rynku. Na uznanie zasługuje nad wyraz prawidłowe wykorzystanie literatury przedmiotu, co znalazło przełożenie na bardzo wysoki poziom merytoryczny prowadzonych rozważań. Wreszcie, na wyróżnienie zasługuje postępowanie badawcze, które zostało wzorcowo przeprowadzone i przed-stawione równocześnie w warstwie metodycznej, jak i analitycznej, a wyprowadzone poprzez Autorów wnioski z całą pewnością można uznać za pokaźne z punktu widzenia rozwoju nauk ekonomicznych.
Z recenzji prof. US dr hab. Edyty Rudawskiej

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.