Menu
Zamknij

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

In einem sehr zugänglichen Stil präsentiert sich dieses Werk, mit Illustrationen, Grafiken und Erläuterungen, die dem Leser helfen, sich durch die Mathematik zu arbeiten. Wie bei seinem vorherigen Buch, gibt der Autor den Lesern Antworten zu Problemstellungen.§Paul Wilmott ist einer der weltweit führenden Experten zum Thema quantitative Finanzen und Derivate. Er ist bekannt für seine Kritik an populären Modellen und Konzepten und für seinen außergewöhnlichen und zwanglosen Schreibstil.§Dieser neue Titel wurde herausgegeben, um den bekannten "Hull on Options, Futures and Other Derivatives" herauszufordern und, um das Referenzwerk für Studenten der Finanzwirtschaft zu werden.§

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 83 32

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, The Marketing Agency Blueprint : The Handbook For Building Hybrid PR, SEO, Content, Advertising, And Web Firms (opr. twarda)
od 111 64

1 oferta

The Marketing Agency Blueprint : The Handbook For Building Hybrid PR, SEO, Content, Advertising, And Web Firms (opr. twarda)

  • ISBN 9781118131367 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Roetzer, Paul 
  • Ilość stron 256 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 492 23

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 125 89

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing (opr. miękka)
od 174 13

1 oferta

Fashion Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781405139533 
  • Oprawa miękka 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)
od 258 91

1 oferta

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

  • ISBN 9780470181669 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert L. Miner 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)
od 162 80

1 oferta

Effective SEO and Content Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781119628859 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 336 
  • Rok wydania 2020 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 156 95

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 101 41

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.