Menu
Zamknij

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

In einem sehr zugänglichen Stil präsentiert sich dieses Werk, mit Illustrationen, Grafiken und Erläuterungen, die dem Leser helfen, sich durch die Mathematik zu arbeiten. Wie bei seinem vorherigen Buch, gibt der Autor den Lesern Antworten zu Problemstellungen.§Paul Wilmott ist einer der weltweit führenden Experten zum Thema quantitative Finanzen und Derivate. Er ist bekannt für seine Kritik an populären Modellen und Konzepten und für seinen außergewöhnlichen und zwanglosen Schreibstil.§Dieser neue Titel wurde herausgegeben, um den bekannten "Hull on Options, Futures and Other Derivatives" herauszufordern und, um das Referenzwerk für Studenten der Finanzwirtschaft zu werden.§

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Neuromarketing For Dummies (opr. miękka)

  • ISBN 9781118518588 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Genco, Stephen / Pohlmann, Andrew / Steidl, Peter 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Inc 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Fashion Marketing (opr. miękka)
od 170 45

1 oferta

Fashion Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781405139533 
  • Oprawa miękka 
  • Autor M. Easey 
  • Wydawnictwo Blackwell Science 
  • Ilość stron 276 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)
od 88 36

1 oferta

Capital in the Twenty First Century (opr. miękka)

  • ISBN 9780674979857 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Thomas Piketty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 816 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 375 78

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 158 29

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Green to Gold (opr. miękka)
od 81 74

1 oferta

Green to Gold (opr. miękka)

  • ISBN 9780470393741 
  • Oprawa miękka 
  • Autor D. Esty 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 416 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)
od 1 085 14

1 oferta

Handbook of Polymer Synthesis, Characterization, and Process (opr. twarda)

  • ISBN 9780470630327 
  • Oprawa twarda 
  • Ilość stron 644 
  • Rok wydania 2013 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)
od 88 18

1 oferta

Silos Politics & Turf Wars (opr. twarda)

  • ISBN 9780787976385 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Patrick M. Lencioni 
  • Ilość stron 224 
  • Rok wydania 2006 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Brainfluence : 100 Ways To Persuade And Convince Consumers With Neuromarketing (opr. twarda)
od 88 71

1 oferta

Brainfluence : 100 Ways To Persuade And Convince Consumers With Neuromarketing (opr. twarda)

  • ISBN 9781118113363 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Dooley, Roger 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.