Menu
Zamknij

Paul Wilmott Introduces Quantitative Finance (opr. miękka)

Biblioteka biznesu

Opis

In einem sehr zugänglichen Stil präsentiert sich dieses Werk, mit Illustrationen, Grafiken und Erläuterungen, die dem Leser helfen, sich durch die Mathematik zu arbeiten. Wie bei seinem vorherigen Buch, gibt der Autor den Lesern Antworten zu Problemstellungen.§Paul Wilmott ist einer der weltweit führenden Experten zum Thema quantitative Finanzen und Derivate. Er ist bekannt für seine Kritik an populären Modellen und Konzepten und für seinen außergewöhnlichen und zwanglosen Schreibstil.§Dieser neue Titel wurde herausgegeben, um den bekannten "Hull on Options, Futures and Other Derivatives" herauszufordern und, um das Referenzwerk für Studenten der Finanzwirtschaft zu werden.§

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, Convergence Marketing (opr. twarda)
od 121 64

1 oferta

Convergence Marketing (opr. twarda)

  • ISBN 9780470164938 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Richard Rosen 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 208 
  • Rok wydania 2009 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)
od 597 29

1 oferta

Practical Guide to Forecasting Financial Market Volatility (opr. twarda)

  • ISBN 9780470856130 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Ser-Huang Poon, S Poon 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons 
  • Ilość stron 236 
  • Rok wydania 2005 
Porównaj
Biblioteka biznesu, LinkedIn Marketing (opr. miękka)
od 152 10

1 oferta

LinkedIn Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9781118358702 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 384 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Marketing Your Event Planning Business Allen, Judy (opr. miękka)
od 156 98

1 oferta

Marketing Your Event Planning Business Allen, Judy (opr. miękka)

  • ISBN 9781118514450 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 260 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)
od 314 34

1 oferta

High Probability Trading Strategies (Książka) (opr. twarda)

  • ISBN 9780470181669 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Robert L. Miner 
  • Ilość stron 288 
  • Rok wydania 2008 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)
od 358 53

1 oferta

Accounting Principles IFRS Version (opr. miękka)

  • ISBN 9781119419617 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Donald E Kieso|Jerry J Weygandt|Paul D Kimmel 
  • Wydawnictwo Wiley 
  • Ilość stron 1296 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, YouTube and Video Marketing (opr. miękka)
od 169 96

1 oferta

YouTube and Video Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470945018 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 504 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)
od 392 18

1 oferta

Event Marketing How to Successfully Promote Events, Festivals, Conventions, and Expositions (opr. twarda)

  • ISBN 9780470891070 
  • Oprawa twarda 
  • Autor Preston, C. A. Hoyle, Leonard H. 
  • Wydawnictwo John Wiley & Sons Ltd 
  • Ilość stron 320 
  • Rok wydania 2012 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Internet Marketing (opr. miękka)
od 169 96

1 oferta

Internet Marketing (opr. miękka)

  • ISBN 9780470633748 
  • Oprawa miękka 
  • Ilość stron 608 
  • Rok wydania 2011 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.