Menu
Zamknij

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej. Opowieść o przywództwie (opr. broszurowa) od 25 48

Biblioteka biznesu

Opis

Pięć dysfunkcji pracy zespołowej to wciągająca i pouczająca opowieść o przywództwie. Autor koncentruje swój żywy intelekt i umiejętność opowiadania na fascynującym i złożonym świecie zespołów ludzkich. Stworzył porywającą fabułę z pozornie prostym przesłaniem adresowanym do wszelkich, którzy dążą do tego, by stać się nieszablonowymi liderami zespołów.

Pasjonujące opowiadanie Lencioniego nieustannie przypomina nam, że przywództwo wymaga tyleż odwagi, co przenikliwości. podczas opowiadania Lencioni odkrywa przed nami pięć dysfunkcji stanowiących samo sedno przyczyn częstych trudności, jakie przeżywane są w pracy zespołowej. Autor nakreśla nam model i etapy działań, dzięki którym będziemy mogli pokonać te przeszkody i budować spójne i skuteczne zespoły.

Dla kogo jest ta książka?

- dla liderów zespołów by mogli poznać proces budowania i naprawiania zespołu

- dla członków zespołów żeby mogli zanalizować grupę w jakiej się znajdują oraz zobaczyć jakie zasady w niej panują

- dla par w życiu prywatnym co prawda książka jest o tematyce biznesowej ale skłania do zadania sobie pytania: czy jesteśmy wydajni jako zespół?

O czym jest ta książka?

- o zespołach i grupach które razem stworzą więcej niżeli pojedyncze jednostki

- o modelu wydajności pracy zespołowej

- o tym iż zespołów jest wyjątkowo dożo ale ze świecą szukać tych na prawdę produktywnych

Czego się z niej dowiem?

- poznasz model 5 dysfunkcji pracy zespołowej które dla większości zespołów są podstawą ich rozpadu albo (co gorsza) braku wydajności. A są nimi:

1. Brak ZAUFANIA

2. Strach przed KONFLIKTEM

3. Brak ZAANGAŻOWANIA

4. Unikanie ODPOWIEDZIALNOŚCI

5. Brak dbałości o WYNIK

Opinie - 0 opinii

+ Dodaj opinię

PODOBNE PRODUKTY

Biblioteka biznesu, WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

WARREN BUFFETT O BIZNESIE ZASADY GURU Z OMAHA - Richard J. Connors (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872561 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Richard J. Connors 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)
od 37 99

2 oferty

Kultura Kaizen - Miller Jon, Villafuerte Jaime, Wroblewski Mike (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876019 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Jon Miller, Jaime Villafuerte, Mike Wroblewski 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 310 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)
od 25 80

2 oferty

Zmiany strategiczne na europejskim rynku bankowym - Ewa Miklaszewska (opr. miękka)

  • ISBN 9788375619201 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ewa Miklaszewska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 142 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)
od 17 35

2 oferty

Legendarna Obsługa Klienta - Blanchard Ken, Cuff Kathy, Halsey Vicki (opr. miękka)

  • ISBN 9788377469521 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Ken Blanchard|Kathy Cuff|Vicki Halsey 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 180 
  • Rok wydania 2016 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)
od 28 60

2 oferty

Dobry szef zły szef jak być najlepszym I uczyć się od najgorszych (opr. broszurowa)

  • ISBN 9788380876354 
  • Oprawa broszurowa 
  • Autor Robert I. Sutton 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 304 
  • Rok wydania 2019 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)
od 31 73

2 oferty

Menedżer skuteczny. Efektywności można się nauczyć - Peter F. Drucker (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872424 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Peter F Drucker 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 240 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)
od 47 35

2 oferty

Droga Toyoty do doskonałości w usługach - Liker Jeffrey K., Ross Karyn (opr. miękka)

  • ISBN 9788380873629 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Jeffrey K. Liker, Karyn Ross 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 578 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)
od 27 36

2 oferty

Zapanuj nad czasem i zostań panem swojego życia - Brian Tracy (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872172 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Brian Tracy, Magda Witkowska 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 232 
  • Rok wydania 2018 
Porównaj
Biblioteka biznesu, Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)
od 25 48

2 oferty

Coaching odczarowany. Narzędzia i rozwiązania biznesowe - Robert Grzybek (opr. miękka)

  • ISBN 9788380872325 
  • Oprawa miękka 
  • Autor Robert Grzybek 
  • Wydawnictwo MT Biznes 
  • Ilość stron 280 
  • Rok wydania 2017 
Porównaj

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.